piiroinenj 01.03.2006 15:44:03 | |
---|
mitenkä se on tuon bossin OD-3:sen kanssa kun tuntuu että ei yliohjaa vahvistinta tarpeeksi paskask. pitäskö siihen tehä modaus tahi hankkia esim.tube screamer kaveriks. vahvistimena toimii traynorin putkikombo 4x10 ja ruiskuna tokain love rokki. tulitan siis vahvistimen särökanavaan tuota bossia MONO SOUND |
Rämppy 02.03.2006 12:33:53 (muokattu 02.03.2006 12:37:26) | |
---|
Kokeile toisen overdriven kanssa. Mullon sd-1 ja od-3 kimpassa. Kokeile myös puhtaaseen kanavaan noiden overdrivejen kanssa. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Zeni 02.03.2006 12:57:18 | |
---|
Asiasta hiukan ot:hen. En kyllä ymmärrä miten särökanavalle tarvittaisiin vielä lisää boostia. Mulla ainakin gain-potikan yli puolen välin on jo helvetisti rosoa ja pieninkin kosketuskitaraan kuuluu heti. Tiedä sitten vaikuttaako asiaan että mulla on vaan tuo combo jossa on 2x12" |
Hannu H. 02.03.2006 13:14:24 | |
---|
Asiasta hiukan ot:hen. En kyllä ymmärrä miten särökanavalle tarvittaisiin vielä lisää boostia. Mulla ainakin gain-potikan yli puolen välin on jo helvetisti rosoa ja pieninkin kosketuskitaraan kuuluu heti. Tiedä sitten vaikuttaako asiaan että mulla on vaan tuo combo jossa on 2x12" Mulla on simmottis, että vahvarista ihan pieni kevyt roso. Sitten polkasulla saa jytympää säröä esim. sooloihin tai räväkämpään biisiin. Saa kaksikanavaisesta vaffarista kolmea eri soundia ilman välisäätöjä katos... |
Zeni 02.03.2006 15:04:55 | |
---|
Mulla on simmottis, että vahvarista ihan pieni kevyt roso. Sitten polkasulla saa jytympää säröä esim. sooloihin tai räväkämpään biisiin. Saa kaksikanavaisesta vaffarista kolmea eri soundia ilman välisäätöjä katos... Mulla on periaatteessa vähän sama systeemi muttei tuosta mun marshallista oikein saa sellaista pikku rosoa särökanavalla. Tahtoo mennä aina väkisinkin siihen perusäröön. Cleaniä olen käyttänyt nyt crunchina boostaamalla, mutta tuota säröä ei oikein ainakaan tällä hetkellä kannata boostailla. Treble-bleedillä tuo ongelma ilmeisesti hoituisi kun voi pitää kitaran volumea jossain muualla kun 10:ssä. Harmittaa kun gaini potikka kiinni ääni katkeaa eli ei tule mitään läpi. Vaikeuttaa tuota pikkuroson etsimistä. Sen myös huomasin että combolla alkaa puuroutua aika pahasti todella kovalla säröllä ja tulee ihan selviä kohtia joissa kaiuttimet eivät pysy enää kontrollissa. |
OD-3:ssa ei ole kovin paljon säröä (ehkä sillai ts-tyyppisesti?), mutta boostia on kyllä vaikka muille jakaa. Ainakin itse joutuu pitämään pedaalin volumea jossain klo ysissä, jos yrittää lisätä polkimella vain säröä, ei volumea. |
piiroinenj 03.03.2006 15:42:38 | |
---|
miulla ei toimi tason nostossa särökanavan kanssa, vaikka tuo gain on vahvistimesta alle puolen välin. että ero ois kuultavissa selvästi kun rummut pauhaa mukana. särökanavassa erillinen gain ja volume, mastervolan lisäks. voishan se olla namikoitten säätökysymys. ensin ajattelin josko tuohon sais jonkun modauksen tehtyy niin ei tarviis hommailla pedaaleja lisää. kun on noita lootia muutenkin kertyny nurkkiin pyörimään. ostin tuo bossin buusteri mielessä. ja yksinkertaiseksi ratkasuksi. MONO SOUND |
Antti1 03.03.2006 15:46:19 | |
---|
Ehkä se sun särökanava on jo muutenkin niin ruvella ja soundi lyttääntynyt, että toi ainoastaan lisää säröä, eikä volaa? Mulla oli tuollainen aikanaan ja se volumeboostin määrä oli aivan huikean suuri. Sooloboostiksi se kelpasi, kun volume oli hieman alle puolivälin. Ettei sun laite olisi rikki, tai jotain? The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
piiroinenj 03.03.2006 16:30:41 | |
---|
ei se nyt ruvella ole. eikä rikki. MONO SOUND |