Aihe: Teräskielisellä akustisella ei paljoa bendailla..?
1 2
KooAa
25.08.2003 12:32:16
Minä säätelin viime viikolla kielten korkeutta akustisesta viilaamalla takatallaa matalammaksi. Takatalla ei paljoa maksa joten sen kanssa voi testailla ihan kotioloissakin.
Toinen apuväline mitä käytin oli vesivaaka koska siinä on suora kylki ja sillä tarkistin/säädin kaulan suoruutta.

Jos sitä akustista hakataan oikein voimalla kannataa kielet jättää vähän korkeammalle niin sitä värinätilaa on enemmin ja sointi elävämpi. Ja kyllä niiden venytyksienkin pitäis onnistua jos sormivoimat vaan riittää, kannattanee koittaa niin että nostaa kieltä useammalla sormella.

Nuo systeemit sopii ainakin minun käyttööni, joku toinen tekee samat asiat varmaan jotenkin toisin.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Minushuman
27.08.2003 19:22:38
Koska itse kärsin heikkojen nakkisormien syndroomasta, käytän tarkoituksella akkarissa kohtalaisen tuhtia kielisettiä, ihan vain vahvistaakseni luonnottoman heiveröisiä nakkejani. Bendailu on omiaan vahvistamaan sormia. GN'R:n Patiencen, Used to Love Her:n ja Mr. Brownstonen jälkemmäisen puoliskon soolot ovat lemppareitani siihen hommaan.
Just joo, voimailulaite nimeltä Landola. Jep :-)
Touch me so I think I'm here
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)