BigPapa 02.03.2006 12:30:39 | |
---|
Derringer,Bogert ja Appice..onkos kukaan kuullut.Mielestäni tämän vuosituhannen toimivimpia rock-levyjä.Ei tosin hillu listojen kärjessä, niinkuin ei muutkaan oikeesti hyvät rock-levyt. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Onko toi parempi kuin se wanha Jeff Beckin kanssa nauhoitettu pläjäys? Itselläni on ollut hieman vaikeuksia sulatella sitä vanhaa legendaarista BBA -levyä. |
rheinone 04.03.2006 18:47:36 | |
---|
Kyllä mä tota lättyä diggaan. Ei mikään ylituotettu pläjäys, sopivasti rosoisuutta jätetty mukaan. Carmine Appice kannuttaa fiiliksellä. Erityisesti Derringerin laulamat piisit putoo mulle: Blood From A Stone, Dawn Of Love, Turn On The Light. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sirdickyj 04.03.2006 19:00:44 | |
---|
Kyllä mä tota lättyä diggaan. Ei mikään ylituotettu pläjäys, sopivasti rosoisuutta jätetty mukaan. Carmine Appice kannuttaa fiiliksellä. Erityisesti Derringerin laulamat piisit putoo mulle: Blood From A Stone, Dawn Of Love, Turn On The Light. Millon tollane on tullu? "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
rheinone 05.03.2006 13:48:54 (muokattu 05.03.2006 13:53:38) | |
---|
Millon tollane on tullu? 2001, lätty kulkee nimellä Doing Business As... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |