Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Samae Koskinen
1 2 3 4
jahuh0
01.03.2006 20:05:51 (muokattu 01.03.2006 20:06:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kertaa kuullut radiosta nyt tuon "hän asuu näillä kulmilla" -biisin, ja ainaki äkkiseltään kuulostaa hyvältä. Mukava tunnelma biisissä, tykkäsin soundista. Mukana kuulosti olevan jotain analogi-synaaki, sopivasti ulvoi taustalla.. Tämä pläjäyshän on toki semmonen perinteinen hittibiisi, joita ei yleensä kauaa jaksa. Mutta, onko kukaan kuunnellut tuota levyä, millasta tavaraa sisältää? Samanlaista soundimaailmaa?
 
Cathi777
01.03.2006 20:28:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kertaa kuullut radiosta nyt tuon "hän asuu näillä kulmilla" -biisin, ja ainaki äkkiseltään kuulostaa hyvältä. Mukava tunnelma biisissä, tykkäsin soundista. Mukana kuulosti olevan jotain analogi-synaaki, sopivasti ulvoi taustalla.. Tämä pläjäyshän on toki semmonen perinteinen hittibiisi, joita ei yleensä kauaa jaksa. Mutta, onko kukaan kuunnellut tuota levyä, millasta tavaraa sisältää? Samanlaista soundimaailmaa?
 
Joo, levy on tullut hankittua ja toimii itselle ainakin todella hyvin. Samantyylistä meininkiä kuin tuo sinkkukin on. Ja itse asiassa siitä harvinainen "hittibiisi", että tuota jaksaa aina vaan kuunnella kerta kerran jälkeen. Todella hieno levy hienolta mieheltä.
 
Only pop music can break my heart...
ballfish
01.03.2006 20:41:45 (muokattu 01.03.2006 20:45:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt useasti kyseisen kaverin Riihimäen kirjastossa. Oli siellä nääs töissä. Että lälläslää!
 
Edit: Tykkään kyllä enemmän Sister Flo:sta.
 
Olen hyvä uimaan katiskaan. #4 "Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." V.U.K #6
Jenka
02.03.2006 04:21:40 (muokattu 02.03.2006 04:23:58)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseeni osui ja upposi Hän asuu näillä kulmilla. Pidän Samaen tavastaan laulaa se, tunnelmasta yleensäkin siinä laulussa. Liveveto Tuomas & Juuso Experiencessä tuli myös tarkastettua.
 
Toivon että saan joskus lähitulevaisuudessa koko albumin kuunteluun.
 
nenä
02.03.2006 08:36:59 (muokattu 02.03.2006 08:37:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisen kitaristin kanssa Tuomas&Juuso experience:ssä tosiaan biisin vetivät. Mielestäni kuulosti käsittämättömän paljon Elliott Smith:ilta Samaen laulu. Samanlaista sydäntäsärkevyyttä ja toisaalta välinpitämättömyyttä. Pidin oikein paljon esityksesta ja äänestä. Biisi tosin oli minusta kovin huono ja kitaroinnista tuli liikaa mieleen nuotio. Hyvin mielenkiinotoinen tulkitsija joka tapauksessa.
 
Heavy Metal Machine
02.03.2006 09:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaen levy on oikeasti todella hyvä ja mielenkiintoinen platta. Suosittelen lämpimästi tutustumista.
 
HELSINGIN JOKERIT 1967
jahuh0
02.03.2006 11:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja itse asiassa siitä harvinainen "hittibiisi", että tuota jaksaa aina vaan kuunnella kerta kerran jälkeen.
 
Näköjään Kauko Röyhkä ollut mukana tekemässä tuota kappaletta. Eikä oikestaan yllätä. Tuolta lukaisin arvion levystä:
 
http://desibeli.net/arvostelu/2128
 
Tuohan pitää hankkia kuunteluun.
 
kiriminni
02.03.2006 17:45:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt useasti kyseisen kaverin Riihimäen kirjastossa. Oli siellä nääs töissä. Että lälläslää!
Edit: Tykkään kyllä enemmän Sister Flo:sta.

Läl-lä-lää mä oonkin lainannut monet nuotit kys. kaverilta.
Pakko kehua, taitava kaveri soittaa hyvin ja laulaa hyvin.
Entinen kirjastotäti siis musiikkiosastolla rixussa...
 
ballfish
03.03.2006 15:55:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Läl-lä-lää mä oonkin lainannut monet nuotit kys. kaverilta.
Pakko kehua, taitava kaveri soittaa hyvin ja laulaa hyvin.
Entinen kirjastotäti siis musiikkiosastolla rixussa...

 
No oon mieki lainannu levyjä!!!!1!!!!!1111!!1! :D
 
Olen hyvä uimaan katiskaan. #4 "Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." V.U.K #6
n-oise
03.03.2006 21:51:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

radio helsingiltä jonkin verran kuullut, kuulostaa kyllä kerrassaan mukavalta ja ihastuttavalta. Sister Flostakin tykkään paljon.
 
olet surrealisti, eikö niin...
Cimble
05.03.2006 21:37:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaen musassa on jotain semmosta seitkyt-lukua. Kun radio alko soittamaan sitä "Näillä kulmilla"-biisiä, luulin että Kaseva on tehny jotain uutta. Kasevasta en todellakaan välitä, mutta saattaa olla että joutuu testaamaan enemmän Samaen musaa. Mukavan utuista...
 
wewwie
06.03.2006 12:31:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ollut jo pitkään tarkoitus hommata tuo levy, jos se nyt tämän tuppukylän levyliikkeestä kohta löytyisi.
tuo "hittibiisi" kolahti kovasti joten ajattelin tutustua lähemmin.
 
"mä en ole ikinä ollut näin pienestä humalasta näin humalassa"
Max-X
06.03.2006 21:20:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itseäni kyllä hämmentää kovin, että miksi toi jäbä on saanut etulinjan runoilijoiden tekstejä esitettäväkseen. telvisiosta näin kun se oli jossain pääkaupungin kuppilassa esittämässä niitä. tai siis jotain se mutisi ja kuiskaili siihen mikkiin ja rämpytteli hieman kitaraa päälle...
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
kiriminni
06.03.2006 22:11:54 (muokattu 06.03.2006 22:12:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itseäni kyllä hämmentää kovin, että miksi toi jäbä on saanut etulinjan runoilijoiden tekstejä esitettäväkseen. telvisiosta näin kun se oli jossain pääkaupungin kuppilassa esittämässä niitä. tai siis jotain se mutisi ja kuiskaili siihen mikkiin ja rämpytteli hieman kitaraa päälle...
Miksi se on saanut ja mä en.
Eihän me suomalaiset olla kateellisia eihän?
Mark Knopfler se vasta mutiseekin.Perkules tässäkö se onkin menestymisen kaava?
Mutinaa...
 
Max-X
07.03.2006 16:22:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm...
 
mun mielestä samaee hypetetään aivan liikaa. aika mitäänsanomaton esiintyjä ja laimeeta musaa.
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Veikko
07.03.2006 16:27:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika veikeä "ristiriita" kun miehen musa on tuoolaista pumpulia ja utua, mutta käteen on tatuoitu järettömän kokoinen hot rod -henkinen liekki.
 
I'm shufflin' thru the Tampere sand, but my head's in Mississippi.
Jenka
07.03.2006 17:40:18 (muokattu 07.03.2006 17:40:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm...
 
mun mielestä samaee hypetetään aivan liikaa. aika mitäänsanomaton esiintyjä ja laimeeta musaa.

 
Anna ihmisten hypettää. Ihmiset hypettävät mitä erilaisempia asioita. Ja jos kerran hypettävät, niin ei taida olla ihan mitäänsanomatonta ja laimeata, vai mitä?
 
Toiset tykkäävät Kreatorista, toiset Samaesta. Toiset tykkäävät vähän kaikesta. Peace!
 
Täytyy mennä katsastamaan livenä tässä joku kaunis päivä.
 
Jani The Rock
07.03.2006 17:44:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika veikeä "ristiriita" kun miehen musa on tuoolaista pumpulia ja utua, mutta käteen on tatuoitu järettömän kokoinen hot rod -henkinen liekki.
 
Hö. Kaikenlaista sitä.
 
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
ydinaukio
07.03.2006 17:44:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samae on aika ankea vänisijä, biisinsä tylsiä ja Sister flokin on tylsä. Tylsä jätkä!
 
doolittle
08.03.2006 09:32:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihme siinä on, että muutoin varsin mainio artisti ei oschaa laulaa kuin "hän aschzuu näillä kulmilla" ja niin edelleen?
 
Huokailu on sinänsä ihan jees tyylikeino, mutta mies artikuloi kuin hammaslääkäri olisi survonut seitsemän letkua kaverin suun.
 
Kannat kattoon, ygään mattoon.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «