Aihe: In Flames - Come Clarity
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
Marquiesce
18.02.2006 21:38:59
Sanoisin että on tämä hyvä albumi, mutta esim. Whoracle peittoaa tämän mennen tullen. Kuitenkin Come Clarityltä eritysesti Crawl Through Knive jää kyllä soittolistoilleni pitkäksi aikaa. Kyseinen kappale ehdottomasti paras uusimalta.
Protected. Detective. Electric Eye.
Sorrow
22.02.2006 11:52:43
Parempi levy kuin kaksi edellistä. Onneksi on tullut hieman mukaan sitä vanhaa meininkiä, mutta ei kyllä yllä esim. Claymanin tai Whoraclen tasolle...
Werde
22.02.2006 12:17:22
Sanoisin että on tämä hyvä albumi, mutta esim. Whoracle peittoaa tämän mennen tullen. Kuitenkin Come Clarityltä eritysesti Crawl Through Knive jää kyllä soittolistoilleni pitkäksi aikaa. Kyseinen kappale ehdottomasti paras uusimalta.

Hassua, että biisi joka todella vähän muistuttaa esim. mainitsemasi Whoraclen (jos se nyt niin ylivoimainen levy on tähän verrattuna) biisimateriaalia iskee parhaiten. Ei sillä, kyllä tuo minustakin on huippubiisi.
"Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen"
oizo
23.02.2006 11:43:59
En ymmärrä tuon dvd:n merkitystä paketissa. Odotin, että jesh nyt päästään kuulemaan uudet biisit heti rosoisina live-versioina, mutta mitä turhaa. Nuohan ovat suoraan vaan levyversioita, pojat vaan heiluvat ja soittavat siinä mukana. Mitä järkee tässä nyt on.

Mutta muuten kyllä ihan hyvä levy. 14.3 Pakkahuoneelle todistamaan livenä.
Mut hei, ei se haittaa!
Milkop
23.02.2006 12:17:06 (muokattu 23.02.2006 12:17:25)

Nuohan ovat suoraan vaan levyversioita, pojat vaan heiluvat ja soittavat siinä mukana. Mitä järkee tässä nyt on.

Tuotahan eivät bändin äijät olisi edes halunneet julkaista, mutta Nuclear Blast halusi sen pistää pihalle.
-jonne-
28.02.2006 10:27:08
Odotin, että jesh nyt päästään kuulemaan uudet biisit heti rosoisina live-versioina, mutta mitä turhaa. Nuohan ovat suoraan vaan levyversioita, pojat vaan heiluvat ja soittavat siinä mukana. Mitä järkee tässä nyt on.

joo. tää oli myös itelleni pienoinen pettymys. odotin kans ite sellasia "rosoisia live-vetoja". menee se toikin siitä huolimatta.
Punisher
02.03.2006 03:47:45

"Come Clarity" on hyvä levy, mutta ei muuta sitä tosiasiaa, että "Reroute to Remain" on porukan pramein julkaisu.
"You fucking maggots! Don't crawl for me, I'm not your friend. Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998
Torniojaws
02.03.2006 10:04:55 (muokattu 02.03.2006 10:05:17)

kuka naislaulaja vetää biisissä Dead End?

Luetaan niitä kansitietoja. Lisa Miskovsky.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
elbowski
02.03.2006 14:35:04
Luetaan niitä kansitietoja. Lisa Miskovsky.

Warettajilla ei kansilehtisistä ole tietoakaan.
Raivo määrää nuotin
-jonne-
02.03.2006 16:13:44 (muokattu 02.03.2006 17:49:15)
Warettajilla ei kansilehtisistä ole tietoakaan.

URRPPOOO!! :)
mulla ei oo levyä waretettuna. oon kuullu sitä kaverilta

olen häpeäkseni viime vuoden puolella warettanut levyn, mut siinä ei ollu ainakaan dead endiä, minkä latasin ( jo kauan sit poistettu huonon omatunnon vuoksi). frendiltä kuulin ton biisin ja rupesin vaan kelaamaan et kukakohan siin laulaa. nyt tiedän.
White Pony
02.03.2006 20:31:55
Loistava levi ainakin omasta mielestä
Kasperi Tervonen
03.03.2006 22:33:48
Mun mielestä Flamessin parhaimmistoa on ne "keskiaikojen levyt". (kuulostipas fiksulta). Esim. whoracle, clayman ja colony. Nuo lunar strain ja subterranean ei oikein kolahda, eikä myöskään nuo ihan uusimmat levyt.
"What do you mean I ain't kind? Just not your kind." -Dave Mustaine
carlos
03.03.2006 22:53:26
Täytyy kyllä edelleen hehkuttaa tuota Crawl through knivesia. Aivan loistava biisi! Ainoastaan pinball map ja egonomic ovat parempia In flamesilta :)
I can't hide but I can run for miles.
rakula
04.03.2006 13:22:33
Mä diggaan uusimmista eniten, jotenkin en saa kunnon otetta esimerkiksi claymanista. Reroute Ja Clarity selvästi musta parhaimmat. Colony kuuluu kyllä samaan kastiin, perkeleen kovaa menoa...
Eat my ass and balls
Juhooooo
06.03.2006 20:54:57
mulla ei oo levyä waretettuna. oon kuullu sitä kaverilta

olen häpeäkseni viime vuoden puolella warettanut levyn, mut siinä ei ollu ainakaan dead endiä, minkä latasin ( jo kauan sit poistettu huonon omatunnon vuoksi). frendiltä kuulin ton biisin ja rupesin vaan kelaamaan et kukakohan siin laulaa. nyt tiedän.

+1
kalamies#36 >-)))>
ekikoo
15.04.2006 21:46:39
Haluan nostaa tämän ketjun ilmoittaakseni kuinka kovaa tämä levy kolahtelee itselleni. Sanoivatpa muut mitä tahansa, minun makuuni levyn KAIKKI kappaleet ovat mieluisesti kuunneltavissa. Vain yksi kappale kolmestatoista, Scream, ei aivan yllä muiden tasolle muttei mikään susipaska siltikään ole. En toistaiseksi ole hankkinut muita yhtyeen levyjä kuin Soundtrack to your escapen ja tämän. Whoraclea, Jester Racea ja Reroute to remainia olen myös kuullut, ja kaikista olen pitänyt. In Flames on hyvää tahtia nousemassa yhdeksi suosikeistani. Harmikseni en ole saanut näitä viimeksimainittuja levyjä ostettua sillä en ole löytänyt niitä sopuhintaan kun niitä vieläkin myydään Oulun levykaupoissa lähes uuden levyn hinnalla.

"Oh my god miten tuo voi digata StYE:stä, sehän on mainstreamia jne jne". Monissa tilanteissa olen huomannut olevani luonnonoikku. "Can't help it"
A signature? Oh wait...
k1mm0
16.04.2006 02:29:33
Vain yksi kappale kolmestatoista, Scream, ei aivan yllä muiden tasolle muttei mikään susipaska siltikään ole.

Tuohan on levyn parhaita biisejä. Aivan mahtavan perseellepotkivan jykevä kertsi siinä, huhhei.

Loistava levy tässä on kyllä kyseessä, opin pitämään In Flamesista jälleen tämän levyn myötä. Mahtavaa.
ekikoo
16.04.2006 09:49:54
Tuohan on levyn parhaita biisejä. Aivan mahtavan perseellepotkivan jykevä kertsi siinä, huhhei.

kertosäe on ihan ok, mutta tästä jotenkin puuttuu Se koukku. Kappaleen loppupuolella tulee kyllä ihan hyvänkuuloisia juttuja...
A signature? Oh wait...
Takajeejee
16.04.2006 12:03:32
Haluan nostaa tämän ketjun ilmoittaakseni kuinka kovaa tämä levy kolahtelee itselleni. Sanoivatpa muut mitä tahansa, minun makuuni levyn KAIKKI kappaleet ovat mieluisesti kuunneltavissa. Vain yksi kappale kolmestatoista, Scream, ei aivan yllä muiden tasolle muttei mikään susipaska siltikään ole. En toistaiseksi ole hankkinut muita yhtyeen levyjä kuin Soundtrack to your escapen ja tämän. Whoraclea, Jester Racea ja Reroute to remainia olen myös kuullut, ja kaikista olen pitänyt. In Flames on hyvää tahtia nousemassa yhdeksi suosikeistani. Harmikseni en ole saanut näitä viimeksimainittuja levyjä ostettua sillä en ole löytänyt niitä sopuhintaan kun niitä vieläkin myydään Oulun levykaupoissa lähes uuden levyn hinnalla.

"Oh my god miten tuo voi digata StYE:stä, sehän on mainstreamia jne jne". Monissa tilanteissa olen huomannut olevani luonnonoikku. "Can't help it"

Suosittelen myös Claymania, ja Colonyä ;) eli bändin koko tuotantoon kannattaa tutustua. Lunar Strain, Subterranean ;) ne kolahtaa ajan kanssa, tai heti, kun rupee miettimään, että "tästä nää jätkät on lähteny liikkeelle."
Hand in Hand With The Blues
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)