Demostudio 23.02.2006 12:02:46 | |
---|
|
L.Ruoska 24.02.2006 19:53:55 | |
---|
Kammoon, jotain sanottavaa? |
Pasifisti basisti 25.02.2006 21:33:55 | |
---|
Ensiksi näin basistina on sanottava, että hieno bassosaundi. Mukavan säröinen. Laulu on kuitenkin se mikä tästä mun mielestä tekee todella hyvän kuuloista tänne demostudioon. Yleensä täällä laulu on se heikoin lenkki, mutta tässä ei todellakaan ole niin. Laulu on hienosti rytmitetty biisiin. Ääni on juuri sopiva tämän kaltaiseen musiikkiin. Sanatkin tuntuivat olevan keskivertohuttua paremmat. Tai no ainakin näin kertakuulemalta. En juuri tämänkaltaista musiikkia kuuntele, mutta näin demostudiosta asiallisen kuuloista musiikkia. Ja sanoinkos muuten, että se bassosaundi oli tosi hieno :D |
L.Ruoska 28.02.2006 23:02:22 (muokattu 28.02.2006 23:02:30) | |
---|
|
rlo 01.03.2006 15:33:12 | |
---|
18 sekunnin kohdalla soi puhelin....vastasitteko..soi siellä myöhemminkin, eli se onkin tarkoitettu tähän biisiin. Mikä se on???? Kerrankin kuuntelin ekana sanoja ja kolahti kyllä tarina. Meno on jumalaton, rummut piiskaavat basson kanssa laulajaa pistämään parastaan. Kitara tehty hienosti ilman turhia tilutuksia, ei tässä niitä tarvita kun toimii muutenkin ja kitara on tosi muhkea. Kaikinpuolin hyvät soundit ja miksaus! Ihan kananlihalle meni kun kuuntelin tätä biisiä ja sain intoa itsekin taas soittaa ja säveltää!!!! Less Is More |
L.Ruoska 01.03.2006 17:35:55 | |
---|
18 sekunnin kohdalla soi puhelin....vastasitteko..soi siellä myöhemminkin, eli se onkin tarkoitettu tähän biisiin. Mikä se on???? Oli ihan pakko kuunnella biisi siitä kohdasta että tajusin mitä oikein meinaat! Sehän on feedbackia kitarasta =D Meistä se kuulostaa siistiltä =) Samanlainen "whuuuuu" ääni tulee myös kohdassa 1:17. Heh, se tarina on myös mun henkilökohtainen lemppari. Tää on meidän biiseistä iisisti mun suosikki vaikka on ton demon vanhin biisi (kevät 2005). Niissä sanoissa on just se hyvä puoli että siinä on selkee tarina. Mä olen tulkannut sen niin että elämässä käy välillä silleen että vaikka vaanit jotain naista kuinka pitkään, seurailet sitä kaupungilla ja tarkkailet sitä ikkunasta niin silti ne SAATTAAKIN mennä jonkun toisen ihan tyhmän tyypin kanssa häihin..tai naimisiin. |
Oli ihan pakko kuunnella biisi siitä kohdasta että tajusin mitä oikein meinaat! Sehän on feedbackia kitarasta =D Meistä se kuulostaa siistiltä =) Samanlainen "whuuuuu" ääni tulee myös kohdassa 1:17. Heh, se tarina on myös mun henkilökohtainen lemppari. Tää on meidän biiseistä iisisti mun suosikki vaikka on ton demon vanhin biisi (kevät 2005). Niissä sanoissa on just se hyvä puoli että siinä on selkee tarina. Mä olen tulkannut sen niin että elämässä käy välillä silleen että vaikka vaanit jotain naista kuinka pitkään, seurailet sitä kaupungilla ja tarkkailet sitä ikkunasta niin silti ne SAATTAAKIN mennä jonkun toisen ihan tyhmän tyypin kanssa häihin..tai naimisiin. Niinhän siinä aina käy, naiset rakastuvat renttuihin. Siistiltä se puhelinefekti kuulostikin ja hogasin sen myöskin toisen kerran (oli muuten 1:18), siksi ajattelin sen kuuluvan systeemiin. Tein juuri sanat uuteen sävellyskilpailuun: I Feel Fine---ja silleen...siinä kerrotaan myöskin naisista..en kerro enempää. terveisin. reka Less Is More |
L.Ruoska 10.04.2006 18:43:36 | |
---|
Säälimätön up, kun en viitsi uutta tehdä. KEMOSABE
WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |