Guderian 04.02.2004 07:00:37 | |
---|
Daamien seurassa Oscar De La Rentan "Pour Lui", on todella hyvä tuoksu, ei liian voimakas kuten Boss. Jätkäseurassa sitten sitä dieselöjyä. "Klotzen, nicht Kleckern!" |
RATM 04.02.2004 16:02:13 | |
---|
Jaahas, onhan se mukava tuoksua hyvälle, mutta lukekaapa tuo juttu ------> http://www.yle.fi/ekoisti/ark97/24-01.htm#2.%20juttuOvatko deodorantit terveysriski? Itseltäni poistettiin vasta kainalosta kasvain, pisti hiukan miettimään, että mitä sinne kainaloonsa tunkee päivittäin... Suosittelen käyttämään ei alumiinia sisältäviä dödöjä. Alumiini on tunnetusti aika MYRKYLLISTÄ! Ja ei niistä eläimistäkään kivalta tunnu kun niitä suihkutellaan kaikenmaailman aineilla. Olisi mukava löytää ympäristö-, eläin- ja ihmisystävällinen dödö. Ehdotuksia??? Heh heh tässä vielä hyvä linkki: http://www.geocities.com/radikaalivas/deodo.htmWeee weee! Olen vyötiäinen. |
noir 04.02.2004 17:10:58 | |
---|
- - Ja ei niistä eläimistäkään kivalta tunnu kun niitä suihkutellaan kaikenmaailman aineilla. Olisi mukava löytää ympäristö-, eläin- ja ihmisystävällinen dödö. Ehdotuksia??? - - Varmaankin se... se.. missä on se sammakko ja ne... Mini Risk! Jos jotakin pitäisi veikata kaikkein turvallisimmaksi/puhtaimmaksi/vihreimmäksi/neutraaleimmaksi, niin se olisi kyllä ykkösenä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
KooMikko 05.02.2004 14:45:59 | |
---|
Tosimies haisee moottoriöljylle. Ja hielle! |
noir 05.02.2004 15:23:46 | |
---|
Ja hielle! Tosimies haisee naiselle... Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Dj.Dumbass 05.02.2004 16:57:46 | |
---|
AXEt rulaa. Tällähetkellä on Pulsea, ihan käypää tavaraa mun mielestä. Satunnaisesti käytän africaa ja myös muita halpismerkkejä. Onko axe valmistanut joskus "Alaskaa"?? muistelen joskus kaupassa nähneeni mutta jäi haistelematta enkä enää pitkään aikaan löytänyt mistään. Kas kun ei automaattivaihteet! |
Mark-Ken 05.02.2004 22:23:17 | |
---|
Nivea roks. Loistavaa kamaa. |
Vimpo 06.02.2004 21:36:11 | |
---|
Mexx Diversity. Tää on hyvä. |
simosiili 11.02.2004 19:20:32 | |
---|
tommy hilfiger partavesi on aika hyvä, ja sit mulla on calvin klein crave dödöä, kuulemma seksikkäät käyttää sitä.. :D |
Repent 12.02.2004 08:48:43 | |
---|
Mexx Diversity. Tää on hyvä. Ja Mexx Perspective. Positiivisuus on perseestä. |
noir 12.02.2004 15:38:53 | |
---|
tommy hilfiger partavesi on aika hyvä, ja sit mulla on calvin klein crave dödöä, kuulemma seksikkäät käyttää sitä.. :D Itse käytän molempia mainitsemiasi, joten voin kumota väitteen käyttäjäkunnasta. Pahoittelen tuoteimagon murenemista. Soitellaan. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Lord of the strings 12.02.2004 20:39:49 | |
---|
AXEt rulaa. Tällähetkellä on Pulsea. Yea brother! Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Artist 01.03.2006 13:56:06 | |
---|
Pakko nostaa ikivanha ketju, laihan kauppareissun tuloksena, ja jatkaa kysymällä: Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulla liikettä, josta saa Miracle Hommea? Helsingistä varmaan joo, mutta en viitsisi mennä ryntäilemään sinne randomilla, joten olisi kiva tietää etukäteen. Hugo Boss oli mielestäni melko huonoa, joten siksipä ajattelin vaihtaa takaisin Miracle Hommeen, pitkästä aikaa. "Dance like no one is watching. Sing like no one
is listening. Love like you've never been hurt." |
noir 01.03.2006 20:24:07 | |
---|
Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulla liikettä, josta saa Miracle Hommea? En tiedä yhtään, mutta intuitiolla hyökkäisin ensimmäiseksi Stockmannille ja Sokokselle. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
Kosminen 01.03.2006 20:35:47 | |
---|
Meikällä on yks huono kokemus stick-dödön aiheuttamasta ihottumasta (muuten paras ever Calvin Klein), joten käytän vaan näitä spray-tyyppisiä. Nykyisin käytän semmosena arkiperusdödönä sinistä Adidasta ja hienompana Bossia. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Härski 01.03.2006 20:37:18 (muokattu 01.03.2006 20:39:35) | |
---|
Hugo Boss oli mielestäni melko huonoa Niitähän on miljoonia erilaisia? No mutta, nuaren tavoin rysäyttäisin ekana Stockmannille tai Sokokseen. Tai sitten jonnekin kemppariin.. tiedä ensimmäistäkään alan liikettä.. hoho. EDIT: Näemmä kaks vuotta sitten käytin mielenkiintoisia hajuja.. tuota. Nykyisin kaapissa möllöttelee Polo Sportia sekä ööde tualeena seka stickinä. Myös Ferrarin Passion sprayta näkyy olevan. Ja sitten Mexxin Pure Lifea ja jotain ihmeen Eruptionia. Aika jees, voisin vaikka pudottaa tuon naapurin postiluukusta. |
möhköfanttimies 01.03.2006 20:52:52 | |
---|
Axe on yleensä aika perusratkaisu. Siihen päälle vielä piraatti partavettä, josta puolet on kusta ni hyvin menee. Spray more get more. Toinen vaihtoehto on Lidlin halpismömmöt, jotka polttaa kainaloita. I Love Bush!
(pussy not the president) |
Niitähän on miljoonia erilaisia? Totta, mutta kun ei kaksi erilaista sitten pidemmän päälle miellyttäneet, hyvästä ensivaikutelmasta huolimatta, ei enää ko. merkkiin luota. Stocka ja Sokos kyllä tulivat ensimmäisinä mestoina mieleen, joista etsiä Miracle Hommea, mutta kysyinpä siksi, jos joku tosiaan tietäisi onko vaiko ei, koska inhoan turhaa kaupoissa käyntiä. No, eipä tuo toisaalta iso vaiva ole raahautua sinne ottamaan selvää. "Dance like no one is watching. Sing like no one
is listening. Love like you've never been hurt." |
Jormaz 02.03.2006 00:57:54 | |
---|
Bossin SD-1 Uraltone-modilla, toisessa kainalossa sitten joko Tubescreamer tai Metal Zone. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
tuomittu 02.03.2006 08:28:12 | |
---|
Bossin SD-1 Uraltone-modilla, toisessa kainalossa sitten joko Tubescreamer tai Metal Zone. Eikö olisi parempi, että kainalot olisivat jo valmiiksi kunnossa, niin ei tarviis mitään ylimääräisiä purnukoita? |