winny 01.03.2006 18:17:31 | |
---|
Hello!rakensin mielestäni ja monen muun mielestä todella hyvän straton.sunburst,vaahterakaula ja vasuri,eli kaula ylösalaisin.22 paksua nauhaa,takana hombucker ja muut seymourduncam.musaliikkeessä kitara arvioitiin 1000e.on mahtavaa soittaa omatekemällä.sain mitä halusin.onko muita rakentajia? Winnie BOVELAN |
samsonov 01.03.2006 18:31:18 | |
---|
Teit tupla-aiheen. Isot alkukirjaimet puuttuu. Ja eiköhän täältä löydy soitinrakentajia ku oma aluekki. Mut hyvän kitaran rakensit, onnea siitä "It's not baaaad, It's getting smoooother now" |
oo-p 01.03.2006 19:41:04 | |
---|
Hello!rakensin mielestäni ja monen muun mielestä todella hyvän straton.sunburst,vaahterakaula ja vasuri,eli kaula ylösalaisin.22 paksua nauhaa,takana hombucker ja muut seymourduncam.musaliikkeessä kitara arvioitiin 1000e.on mahtavaa soittaa omatekemällä.sain mitä halusin.onko muita rakentajia? laitahan kuvia jos on.. Terve, ja kiitos kaloista! |
onko muita rakentajia? Palsta täynnä. Jos tuo omakuvan strato on tämä ko. verme niin hyvän näköinen on, kyllä. Onneksi olkoon. Reverse-lapa on kyllä hieno, jos joskus teen straton niin sellainenhan se pitää tietenkin värkätä. So just shut your face and take a seat
Because after all, you're just talking meat...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
oo-p 01.03.2006 19:43:56 | |
---|
ootko muuten laskenu että paljoko tämän straton rakentelu maksoi? ...jäitkö "voitolle" myös rahallisesti. Terve, ja kiitos kaloista! |
Juzzu 01.03.2006 19:44:19 (muokattu 01.03.2006 19:44:33) | |
---|
ootko muuten laskenu että paljoko tämän straton rakentelu maksoi? ...jäitkö "voitolle" myös rahallisesti. Kyllä siinä aina jää voitolle kun omatekoisen saa valmiiksi. E: minun mielestä. So just shut your face and take a seat
Because after all, you're just talking meat...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
oo-p 01.03.2006 19:45:20 | |
---|
Kyllä siinä aina jää voitolle kun omatekoisen saa valmiiksi. E: minun mielestä. jos onnistuu niin ainaki "henkisesti" Terve, ja kiitos kaloista! |
inflames 01.03.2006 21:16:40 | |
---|
Tää on nyt täysin epäoleellinen kysymys, mutta mun on jostain syystä pakko saada tietää, että onko tolla kumilenkillä (tms.) tuolla satulan vieressä joku tarkoitus? 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
midprice 02.03.2006 10:26:32 | |
---|
Tää on nyt täysin epäoleellinen kysymys, mutta mun on jostain syystä pakko saada tietää, että onko tolla kumilenkillä (tms.) tuolla satulan vieressä joku tarkoitus? Ann mää arvaan: Se ei oo kumilenkki vaan narunpätkä, ja siitä se ripustetaan seinälle roikkumaan. Right? |
winny 02.03.2006 23:24:29 | |
---|
Se on nahkalenkki,jolla ripustan sen seinälle,right!Ja se strato,mikä kuvassa on,se on just se omatekemä.Valitsin kaikki,mikit,viritinkoneiston,ym laatukamaa.Ja kun vein sen musapörssiin,niin sanoivat että parempi ku "alkuperäinen"Rakensin myös telen... |