Nieby 27.02.2006 09:59:03 | |
---|
pikku g tatska otsaan, varmasti ikuisesti suosittu, tai antti tuisku |
petrutsi 27.02.2006 17:47:58 (muokattu 27.02.2006 17:48:29) | |
---|
En mikään asiantuntija ole, mutta eikö keho muutu melko paljon juuri nuorella iällä ja silloin esimerkiksi tatuointien paikka voi siirtyä? Paranoid90:n nimen perusteella oletan, että olet vuonna 1990 syntynyt miespuolinen henkilö. Suosittelen odottamaan ainakin sinne 18 ikävuoteen asti sitä tatuoinnin ottamista, ja harkitsemaan sitä muutenkin tarkkaan. Kyllä noita huippu tatuointi-ideoita on tullut jokaisella ja mitä olen huomannut niin aika suuri prosentti on myöhemmin ollut kiitollinen itselleen siitä, että ei ole mennyt niitä silloin hetken huumassa ottamaan. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Micolo 27.02.2006 23:24:56 (muokattu 27.02.2006 23:25:17) | |
---|
Muutenkin aika omaperänen juttu noi liekit. Mikset ota hämähäkinverkkoa kyynärpäihin? Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää |
MrHands 28.02.2006 01:59:32 | |
---|
Suosittelen: miehille - piikkilankaa hauiksen ympäri - tribaalia olkapäähän naisille - tribaali säherrys alaselkään - ruusu/sydän/jokuvitunlintu nilkkaan kaikille - kiinalainen teksti! |
Larke 28.02.2006 06:17:38 | |
---|
Suosittelen: miehille - piikkilankaa hauiksen ympäri - tribaalia olkapäähän naisille - tribaali säherrys alaselkään - ruusu/sydän/jokuvitunlintu nilkkaan kaikille - kiinalainen teksti! Meitsi suosittelee myös paskaläntin kokosta kiinalaista kirjainta sekä suomileijonaa. |
Hohhoijaa 28.02.2006 18:49:13 (muokattu 28.02.2006 18:49:24) | |
---|
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
...And Justice For All 28.02.2006 18:50:42 | |
---|
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Isosisko otti navasta lounaaseen sellasen hassun tatuoinnin, se on vähän lapsen nyrkkiä pienempi ja lähtee viidessä vuodessa pois. Hinta oli noin 100€ Juoksee halvemman perässä. |
south_of_heaven 01.03.2006 20:16:33 | |
---|
Minä en oikein jaksa ymmärtää, miksi pitää aina kyseenalaistaa toisten tatuointeja. Ei kai se nyt oo muiden murhe mikä kelläkin on tatuoituna jonnekin. Jos kyllästyy Negativeen niin peittää sen sitten vaikka Tapani Kansan lärvillä. Toki sitä tatuointia kannattaa miettiä ja sitten ottaa se mikä tuntuu hyvältä. Jos Negativen logo tuntu hyvältä niin sitten se. Ja tämä oli siis minun mielipide. ihan ystävällisesti yritin kysyä. ilmoitti South_of_Heaven |
gandar 05.03.2006 15:18:19 | |
---|
Ceci n'est pas une signature |
Nipsu 10.03.2006 15:53:27 | |
---|
En mikään asiantuntija ole, mutta eikö keho muutu melko paljon juuri nuorella iällä ja silloin esimerkiksi tatuointien paikka voi siirtyä? Paranoid90:n nimen perusteella oletan, että olet vuonna 1990 syntynyt miespuolinen henkilö. Suosittelen odottamaan ainakin sinne 18 ikävuoteen asti sitä tatuoinnin ottamista, ja harkitsemaan sitä muutenkin tarkkaan. Kyllä noita huippu tatuointi-ideoita on tullut jokaisella ja mitä olen huomannut niin aika suuri prosentti on myöhemmin ollut kiitollinen itselleen siitä, että ei ole mennyt niitä silloin hetken huumassa ottamaan. Tatuointeja kannattaa osta just sillon, kun tuntuu siltä. Iällä ei oo mitään väliä, sitäpaitsi tatuointeja pystyy korjauttaan/poistaan jos ne ei enää oo hyviä monen vuoden päästä. Riippuu kylläkin taas siitä, onko rahaa. |
Nipsu 10.03.2006 15:55:05 | |
---|
Isosisko otti navasta lounaaseen sellasen hassun tatuoinnin, se on vähän lapsen nyrkkiä pienempi ja lähtee viidessä vuodessa pois. Hinta oli noin 100€ Tollaset tatskat suttaantuu heti! |
Aakoo 13.03.2006 16:48:51 (muokattu 13.03.2006 16:49:33) | |
---|
Tatuointeja kannattaa osta just sillon, kun tuntuu siltä. Iällä ei oo mitään väliä, sitäpaitsi tatuointeja pystyy korjauttaan/poistaan jos ne ei enää oo hyviä monen vuoden päästä. Riippuu kylläkin taas siitä, onko rahaa. Voi tätä nykynuorisoa... Iällä on oikeasti merkitystä. Kovin nuorena sitä ei oikeasti osaa edes aavistaa mihin suuntaan elämä tulee viemään. Jos olisin yläaste ikäisenä kloppina kuvan käynyt ottamassa, niin takaan, että katuisin ja kovasti juuri nyt. Täytyy sanoa, että en ole kovin ylpeä itsestäni ja tyylitajustani, kun näen kuvia vuosien takaa =) Vaan eipä mulla vieläkään ole minkäänlaista tyylitajua.. Silläsilmällä pojilla olisi kovasti työtä saada tämä hetero kuosiin;-P Toisalalta mä oon kovastikin sitä mieltä, että ei tatskan tarvitse olla mikään merkityksellinen koukero.. Kunhan se miellyttää _omaa_ silmää ja saa tuntemaan olon hyväksi. Luulenpa että juuri nuo merkitystä sisältävät kuvat saattavat alkaa enemmän *tuttamaan ajan myötä, kun elämäntilanne ja ajatuksen juoksu muuttuu iän ja järjen lisääntyessä ;-P. Tatuoinnin tarkoitushan on seurata koko elämän mukana. Ihan viimeiset asiat mitä mä voisin kuvitella on puolison tai vielä pahempaa bändin nimi. Ainut nimi minkä mä tulen itseeni tatuoimaan on tulevan esikoisen nimi syntymäajalla ja kädenjäljellä varustettuna. Itse olen peittänyt ensimmäisen kuvani, mutta syy siihen ei ollut se, että se olisi tympinyt / ollut huono, vaan siinä, että kuvasta ei saanut jatkoa aikaiseksi. Lisää peittoja en näillä näkymin ole tulossa. Enkä usko, että näitä suttuja peittoon saisi =) |
jepu010 13.03.2006 23:28:49 | |
---|
Ja Jonne sano,että "se mikä ei tapa,opettaa" Niin siis näinhän ei kovin moni oo sanonu. Ei mitenkää pahalla. |
kuunsirppi 14.03.2006 13:17:14 (muokattu 14.03.2006 13:18:48) | |
---|
Mun omakuvassa oleva tatska maksoi Hesassa pari vuotta sitten 120 eur. edit: minäkin otin tämän vasta nyt "aikuisena", pitkän harkinnan tuloksena. Poika olis halunnut kans ihan mukulana ottaa jonkun tatuoinnin, mutta kielsimme sen. Nyt hän on 23-vee ja nyt niitä on jo kaksi. Toinen rinnassa ja toinen pohkeen sivussa. Itsekin haluaisin ottaa vielä toisen, ehkä nilkkaan jonkun pienen kuvan, jota en ole vielä keksinyt, mikä se olisi. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
south_of_heaven 15.03.2006 00:12:31 | |
---|
"Kymmenen vuoden päästä Tom huomasi, että parikymppisenä otettu tatuiointi ei enää ollutkaan kova juttu" "ja päätti poistattaa sen" helvetti mimmonen urakka! Ja miltä toi näyttäis sen jälkeen! ilmoitti South_of_Heaven |
noir 15.03.2006 09:49:23 | |
---|
En jaksa aloittaa uutta, joten kysyn täällä. Eli tatuointivärit. Löytyykö kaikkia värejä ja millä tavalla ne kestävät tai haalistuvat? Erityisesti mieleeni tuli, onko valkoista väriä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Jesus Christ looks like me. |
Leppala 15.03.2006 10:06:10 | |
---|
^Löytyy valkoistakin. |
Jani The Rock 15.03.2006 11:14:12 | |
---|
Eli tatuointivärit. Löytyykö kaikkia värejä ja millä tavalla ne kestävät tai haalistuvat? Erityisesti mieleeni tuli, onko valkoista väriä. Valkosta tosiaan on, sen kestämisen ja näkymisen kanssa on tosin joillain ollut ongelmaa. Esim. yhdelle kaverille jouduttiin sitä lisäilemään monta kertaa. Muista väreistä punainen on varmaan ongelmallisin. Tuttu tatuoija sanoi, että kesti pitkään löytää sellanen punanen, joka pysyis kaikilla. Esim. mulla itsellä punanen väri aiheutti jonkinlaisen allergisen reaktion, kutisi aika lailla ja parannuttuaan jäi melkosen laikukkaaksi. Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Cruzzi 29.03.2006 14:50:53 (muokattu 29.03.2006 14:55:20) | |
---|
Miksipäs mä en tykkäis enää Negativesta monen vuoden päästä?en mä ainakaan keksi yhtään järkevää syytä xD Ei kyllä liity oikeastaan mitenkään, tuohon lainaukseen. Asiahan on nyt niin, että Negative ei ole ollut kymmentä vuotta kasassa, joten et sitä ole voinut diggaillakkaan niin kauaa. Eli niin kuin aikaisemmin jo sanottiin et voi ottaa tatuointia, vielä... Sitä paitsi se bändi on ollutta ja mennyttä kork. 2 vuoden päästä, tosin nyt näyttää uhkaavalta että Jonnen pikkuveli tulee bändeineen raiskaamaan taas festaritunnelmaa. Eikö niistä pääse ikinä eroon! :D Kuten varmaan huomaatte olen suuri Negative fanittaja! Olipa taas fiksu kommentti, voi prkl. Olen ananas. |