Isodee 29.01.2006 12:25:49 | |
---|
Olipahan nerokkaasti suunniteltu tämä sotkan uusi mainoskampanja. Ensin laitetaan lehdistötiedote missä kerrotaan tämä "uutinen" mainoslinjan vaihtumisesti. Se meni mm. lehdistössä todella hyvin läpi. Sitten tuli "välimainos" telkkarista missä kiitettiin sotkan poikia kuluneista vuosista. Ja pari väivää sen jälkeen alkoikin näkymään jo uusia mainoksia. Siinäpä vähän oppia siitä miten markkinointiviestintää tehdään onnistuneesti. Sillä ekalla tiedotteella saatiin uusien mainosten huomioarvo huippuunsa. Aika kyseenalaista onko sotkan mainostrategian vaihtuminen oikea uutinen vai taitava vedätys? |
wrshredder 29.01.2006 13:43:43 | |
---|
VVVOOII EIIII!!!! Nyt tarttee ekaa kertaa intissä turvautua sosiaalikuraattorin tai sotilaspastorin tukeen.. järkyttävä uutinen. toipuminen kestää vuosia.. ;(:( THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko? |
KTULU 29.01.2006 16:30:50 (muokattu 29.01.2006 16:32:12) | |
---|
bbbbbbb Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
KTULU 29.01.2006 16:31:33 | |
---|
Whaaaaaaai??????!!!!!! :(:(:( Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
KTULU 29.01.2006 16:32:24 | |
---|
bbbbbbb Ei näin. sori Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
jassi 28.02.2006 15:55:11 | |
---|
Kyllä silti kiistatta ärsyttävin mainos tällä hetkellä on se kipugeeli mainos missä se squashpallo suussaan mongertava läski-lääkäri kysäisee(oletan)"Missä minun potilaat ovat?" ei herranjesta saa mitään selvää. |
Skebaristi 28.02.2006 17:14:33 | |
---|
Mahtavaa! Onhan tätä jo odotettukin. "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
Jag 28.02.2006 17:31:42 | |
---|
ne on ihan surkeita ne uuet Sotka mainokset taino yhden olen nähnyt. Sotkapoika takas "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
HaloOfFlies 01.03.2006 13:18:09 | |
---|
Hieman ihmetyttää se uusi Sotkan slogan: "Parempi kuin...." Niin. Parempi kuin mikä? Parempi kuin kuka? Mitä hittoa sillä lauseella yritetään sanoa? First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Qsysi 01.03.2006 13:55:33 | |
---|
Hieman ihmetyttää se uusi Sotkan slogan: "Parempi kuin...." Niin. Parempi kuin mikä? Parempi kuin kuka? Mitä hittoa sillä lauseella yritetään sanoa? Itte olen saanut käsityksen että Parempi kuin itsetehty, kun niissä mainoksissa on aina että "Tee itte parempi!" BLUES OUT WITH YOUR BALLS OUT! |
greshgurt 01.03.2006 14:11:17 | |
---|
No hei kamoon, noi on just oivia pöhöttynyttä mainoskulttuuria vastaan iskeviä ihansama-mainoksia. Oulun läänin aluemainokset on paljon kusisempaa paskaa, koska ne tehdään tosissaan. Tää on niin totta. Varsinkin tää jälkimmäinen toteamus. Itte olen saanut käsityksen että Parempi kuin itsetehty, kun niissä mainoksissa on aina että "Tee itte parempi!" Oikeesti, ei kannattais ikinä sanoa "tee ite parempi". Sehän on epäonnistumisen myöntämistä. Ei sovi bisnekseen. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Swan 01.03.2006 14:14:45 | |
---|
Oikeesti, ei kannattais ikinä sanoa "tee ite parempi". Sehän on epäonnistumisen myöntämistä. Ei sovi bisnekseen. Paitsi että Sotka ei sano sitä, vaan se sanotaan Sotkalle. Johon Sotka vastaa: "No niinhän me tehdäänkin." |
greshgurt 01.03.2006 15:46:40 | |
---|
Paitsi että Sotka ei sano sitä, vaan se sanotaan Sotkalle. Johon Sotka vastaa: "No niinhän me tehdäänkin." Ja epäonnistuu karmivasti. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Swan 01.03.2006 15:49:30 | |
---|
Ja epäonnistuu karmivasti. Kaikki epäonnistuu, paitsi Isku. |
Kaikki epäonnistuu, paitsi Isku. Miksiköhän iskelmä on iskelmä? Mä miellän sen aina vähän samaksi kuin mustelma. Mutta siis ilman jälkeä. |
Chimera 01.03.2006 20:06:26 | |
---|
No voi perse. Nyt alkaa Sotkan boikotointi. Komppaan. Osa suomalaista TV-kulttuuria on juuri kirjoitettu historian lehdille ja on tuleva jäädäkseen sinne. Sytytän tänä iltana kynttilän asian kunniaksi ja kaadan itselleni lasin valkoviiniä, satuin nimittäin näkemään uutisen vasta nyt. Myöhäistä pyllistää kun paskat on housussa :: THV-klubi #25 |
NHR 01.03.2006 20:54:11 | |
---|
Miksiköhän iskelmä on iskelmä? Oisko käännösväännös sanasta "hit"? Tai saksan "schlager" saattaisi kyllä olla todennäköisempi alkuperä. Mutta miksei siis vain "isku" tai "iskijä"? Hölmöiltähän ne tietysti nykyään kuulostaisivat, mutta miksei silloin joskus... "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Kilgore Trout 01.03.2006 22:06:04 | |
---|
Oisko käännösväännös sanasta "hit"? Tai saksan "schlager" saattaisi kyllä olla todennäköisempi alkuperä. Mutta miksei siis vain "isku" tai "iskijä"? Hölmöiltähän ne tietysti nykyään kuulostaisivat, mutta miksei silloin joskus... Alunperin se olikin iskusävelmä, josta lyhentyi iskelmäksi. Sori off-topic. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
Herra_Benz 16.05.2006 13:39:28 | |
---|
Vaadin kyllä sotka-miehet takaisin ruutuun! Eihän noi uudet sotkamainokset oo mistään kotosin.Niin legendaarisen uran ovat tehneet televisiossa.Aika vekkuleita. |
Jag 16.05.2006 13:40:53 | |
---|
Vaadin kyllä sotka-miehet takaisin ruutuun! Eihän noi uudet sotkamainokset oo mistään kotosin.Niin legendaarisen uran ovat tehneet televisiossa.Aika vekkuleita. samoin. Eiköhän kohta joku jonkin adressin väsää "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |