juustopaa 04.02.2006 14:07:03 | |
---|
Heips, Haluaisin kovasti oppia soittamaan poikkihuilua, tai ainakin paremmin kuin tänä päivänä. Olen puhaltanut sitä puolisen vuotta itsekseni kirjoista opettelemalla, mutta kehitys on hitaanpuoleista. Haluaisin oppia soittamista joskun ohjauksella, mutta en tiedä mistä näinkin vanha nörtti löytäisi opettajan tai musiikkiopiston. Kaikki tähän asti löytämäni ovat tyyliin 7-14 vuotiaille lapsille. Noh, eihän sinne tällanen kuulajussi-insinööri kehtaa mennä.. Tietäisikö kukaan miten pääkaupunkiseudulla voisi saada oppia poikkihuilun soittamiseen? |
Cliffies 19.02.2006 15:05:47 | |
---|
Heips, Haluaisin kovasti oppia soittamaan poikkihuilua, tai ainakin paremmin kuin tänä päivänä. Olen puhaltanut sitä puolisen vuotta itsekseni kirjoista opettelemalla, mutta kehitys on hitaanpuoleista. Haluaisin oppia soittamista joskun ohjauksella, mutta en tiedä mistä näinkin vanha nörtti löytäisi opettajan tai musiikkiopiston. Kaikki tähän asti löytämäni ovat tyyliin 7-14 vuotiaille lapsille. Noh, eihän sinne tällanen kuulajussi-insinööri kehtaa mennä.. Tietäisikö kukaan miten pääkaupunkiseudulla voisi saada oppia poikkihuilun soittamiseen? Marssi Sibelius-Akatemialle ja jätä ilmoitustaululle lappu. |
Heips, Haluaisin kovasti oppia soittamaan poikkihuilua, tai ainakin paremmin kuin tänä päivänä. Olen puhaltanut sitä puolisen vuotta itsekseni kirjoista opettelemalla, mutta kehitys on hitaanpuoleista. Haluaisin oppia soittamista joskun ohjauksella, mutta en tiedä mistä näinkin vanha nörtti löytäisi opettajan tai musiikkiopiston. Kaikki tähän asti löytämäni ovat tyyliin 7-14 vuotiaille lapsille. Noh, eihän sinne tällanen kuulajussi-insinööri kehtaa mennä.. Tietäisikö kukaan miten pääkaupunkiseudulla voisi saada oppia poikkihuilun soittamiseen? Kansalaisopistoa voisit halutessasi kokeilla, jos sellainen vain pääkaupunkiseudulla toimii. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen. |
Paijukainen 30.03.2006 17:06:59 | |
---|
Eikös tästä voisi jo tehdä FAC:in. Näistä huiluista kun löpistään niin sun kymmenissä uusissa ja uusissa topiceissa. "Vain jazz huuhtoo pois arkielämän pölyn" -Art Blakey |
Klezberg 31.03.2006 10:49:40 | |
---|
Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |