Jucciz 28.02.2006 21:49:36 (muokattu 28.02.2006 21:50:42) | |
---|
Siis, kritiikki on aina OK, mutta en ymmärrä mikä pointti siinä on, että tulee sooloskabaan varta vasten kertomaan että "en tykkää tällaisesta musasta, eikä minua huvita soittaa tämän taustan päälle"? |
ruster 28.02.2006 21:57:48 | |
---|
Saa nähdä osallistuuko joku jopa, vai tyytyykö kaikki vaan kommentoimaan. P.S. "Rummut" ja "basso" on soitettu samalla soittimella kuin kitaratkin, tuolla Les Paul Standardilla. Kyllähän bassot voi kitaarallakin soittaa, mutta mites tuo rummut onniostuu?? |
Jucciz 28.02.2006 22:00:38 | |
---|
Kyllähän bassot voi kitaarallakin soittaa, mutta mites tuo rummut onniostuu?? "Bassorumpu" paksua E-kieltä pomputtelemalla, "virveli" D-kieltä venyttämällä ja irti päästämällä, vähän niinku basistit tekevät släppäillessään. Molemmat eri otoilla omille raidoilleen ja rankkaa geittausta, kompurointia ja EQ:tusta. :) |
Volume 28.02.2006 22:03:55 (muokattu 28.02.2006 22:08:02) | |
---|
Edelleen, mä en pidä tämmöisestä musiikista, mun ei tee mieli soittaa tähän päälle mitään. Siinä tapauksessa on varmaankin järkevintä sitten soittaa sellasta mitä tekee mieli soittaa eikä tuhlata aikaa täällä. Opettelisit ajattelemaan asioita muiden näkökulmasta, hevikään kun ei ole se universaali kaikkien rakastama tyylilaji. Pitkään on toivottu että tulisi muunlainen tausta mutta ei. Tuskinpa se tausta tolla asenteella mihinkään muuttuukaan. Taustaan voi vaikuttaa soittamalla hyvän soolon, ei kitisemällä. EDIT: ja muuten, tän taustanhan olis voinut tehdä kuka tahansa muukin. Jucciz ei voittanut edellistä kisaa, mutta teki uuden taustan koska edellisen kisan voittajasta ei kuulunut mitään. Teillä meni nyt hevimiehet ja -naiset vähän tilanne ohi suun. Moderaattorit vois varmaan siivota tän ketjun paskanjauhamisesta ja nokittelusta ja halukkaat vois soittaa soolonsa - muut sitten pitää turpansa kiinni, eiks joo? Tämä viesti oli 100 % totuus. |
jahuh0 28.02.2006 22:07:28 (muokattu 28.02.2006 22:21:47) | |
---|
|
Jucciz 28.02.2006 22:15:58 | |
---|
|
Volume 28.02.2006 22:38:50 | |
---|
Hmm? Ainakin sain eniten pisteitä ja sen turvin uskalsin uutta taustaa ruveta vääntämään. :D http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=117204&o=39 Oho katos vaan. :-) Luin alotusviestin nopeesti ja onnistuin käsittään väärin. Jotenkin tuo Eipä kuulunut pikaviestiä, joten piti ottaa ohjat omiin käsiin. kääntyi nopeesti luettuna muotoon Eipä kuulunut voittajasta mitään, joten piti ottaa ohjat omiin käsiin., näinkin kun on joskus käynyt! Tämä viesti oli 100 % totuus. |
Eemil 28.02.2006 23:04:30 | |
---|
Äh, ei tästä voi edes keskustella kun porukka keskittyy vääristelemään sanomisia eikä edes halua ymmärtää pointtia. Mun mielestä sooloskaban alkuperäinen liekki ja idea on kadonnut, joten en aio enää tästä eteen päin osallistua skabaan enkä keskusteluun. No kuin komiaa se sitten o! -HH
K100 #2 |
Volume 28.02.2006 23:13:58 (muokattu 28.02.2006 23:14:50) | |
---|
Äh, ei tästä voi edes keskustella kun porukka keskittyy vääristelemään sanomisia eikä edes halua ymmärtää pointtia. Mun mielestä sooloskaban alkuperäinen liekki ja idea on kadonnut, joten en aio enää tästä eteen päin osallistua skabaan enkä keskusteluun. Mua taas lähinnä ärsyttää se, että sooloskaboista on kadonnut leikkimielisyys sen takia että vingutaan kun ei ookaan se tyylilaji minkä parhaiten osaa, ja mun mielestä just se leikkimielisyys oli se alkuperäinen liekki ja idea mikä nyt puuttuu. On se jännä kun ei edes huumorimielellä voida vetää funk-, jazz- tai bluestaustan päälle. Mä ainakin arvostelisin näitä sooloja idean perusteella, en soittotaidon tai sen perusteella kuka soittaa sopivimmat asteikot ja soinnut, mutta nykyisellään en jaksa edes äänestää - saati sitten osallistua - kun tää näyttää olevan kerrasta toiseen riitelyä. Hyvän idean voi kehitellä kuka tahansa. Säkin. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
pliksu 28.02.2006 23:17:52 | |
---|
Eiköhän nyt arvostella tästä lähtien vain sooloja. Jätetään taustat ja niiden tekijät arvoonsa, capiche? Stuck inside of Mobile
with the Memphis blues again |
jahuh0 28.02.2006 23:23:27 | |
---|
Eiköhän nyt arvostella tästä lähtien vain sooloja. Jätetään taustat ja niiden tekijät arvoonsa, capiche? Erittäin hyvin sanottu. Joku innokas taustan arvostelijahan voisi kerätä kaikki tähänastiset taustat yhteen topikkiin, jossa sitten äänestettäis paras tausta :) |
apenaattori 01.03.2006 14:04:55 (muokattu 01.03.2006 20:04:19) | |
---|
Juccizen skabaan osallistumien mikseri.netissä olevalla tiedostolla=itsemurha ;-) http://files.mikseri.net/hifi/a/ape … tori_-_sooloskaba_43_funky_shit.mp3 No joo, en osaa soittaa funkkia (enkä kyllä mitään muutakaan) ja vielä vähemmän osaan käyttää wahia. Valitettavasti se pienikin ote karkaa lopussa, mutta ei voi mitään. Sävellaji on nostettu paperilapussa hatusta. E: Nyt osaan. Kiitos kaikille projektissa mukana olleille! :-D "The harder you try the dumber you look." |
32788 01.03.2006 14:34:52 | |
---|
Kirka Saatana! |
pliksu 01.03.2006 14:40:41 | |
---|
No joo, en osaa soittaa funkkia (enkä kyllä mitään muutakaan) ja vielä vähemmän osaan käyttää wahia. Valitettavasti se pienikin ote karkaa lopussa, mutta ei voi mitään. Sävellaji on nostettu paperilapussa hatusta. Vähän karkasi joo, muuten oikein hyvä :) Stuck inside of Mobile
apenaattori 01.03.2006 14:50:17 (muokattu 01.03.2006 20:04:44) | |
---|
Eipä mitään (enää). "The harder you try the dumber you look." |
Jzci 01.03.2006 14:58:13 | |
---|
|
Jos ette saa MINNEKÄÄN muualle kuin mikseriin, niin laittakaa edes suora linkki No voi hemmetti, mitä sinäkin siitä mikseristä valitat kun et edes osallistu skabaan? Minnehän muualle aloittelijat sen biisin laittaisi? Tai no, saahan sen vaikka dc:hen jakoon, mutta eiköhän tuo mikseri.net ole kuitenkin se kaikista helpoin ilmainen tapa..? Olisi hyvä jos nämä sooloskaban osallistujaketjut olisivat vain siihen tarkoitukseen, että laitettaisiin ne linkit sinne. Voisi erikseen tehdä sooloskaba-valitusketjun, jossa ulkopuoliset saisivat sitten vapaasti vuodattaa tunteitaan taustasta ja linkeistä. Ihan oikeasti, menee into tästä touhusta kun vaan inistään. |
Jzci 01.03.2006 15:04:00 | |
---|
mutta eiköhän tuo mikseri.net ole kuitenkin se kaikista helpoin ilmainen tapa..? Muutenkin olen miettinyt että mikä tuossa mikserissä kaikkia niin vihastuttaa? Kun laittaa tuon suoran linkin, niin eikös se toimi ihan samalla tavalla kuin mikä tahansa muukin "paikka"? (minä näistä koneista mitään ymmärrä). |
pliksu 01.03.2006 15:04:18 (muokattu 01.03.2006 15:05:59) | |
---|
No voi hemmetti, mitä sinäkin siitä mikseristä valitat kun et edes osallistu skabaan? Minnehän muualle aloittelijat sen biisin laittaisi? Tai no, saahan sen vaikka dc:hen jakoon, mutta eiköhän tuo mikseri.net ole kuitenkin se kaikista helpoin ilmainen tapa..? Ei tässä valitettu mikseristä, vaan linkittämistekniikasta. Olisi hyvä jos nämä sooloskaban osallistujaketjut olisivat vain siihen tarkoitukseen, että laitettaisiin ne linkit sinne. Voisi erikseen tehdä sooloskaba-valitusketjun, jossa ulkopuoliset saisivat sitten vapaasti vuodattaa tunteitaan taustasta ja linkeistä. Niin, mitähän tämä kys. viesti oli? :) Muutenkin olen miettinyt että mikä tuossa mikserissä kaikkia niin vihastuttaa? Kun laittaa tuon suoran linkin, niin eikös se toimi ihan samalla tavalla kuin mikä tahansa muukin "paikka"? (minä näistä koneista mitään ymmärrä). Edelleenkin, mikseristä harva on valittanut, mutta kun ne tiedostot voi linkittää suoraankin. Kun playlistiä noista tekee, niin ei tarvisi ensin aukoa sitä artistisivua ja sieltä tallentaa biisiä koneelle. Et varmaan ole tehnyt tässä kenellekään siis mitään väärää. Juuri näin. Stuck inside of Mobile
apenaattori 01.03.2006 15:11:08 | |
---|
Voisiko joku valaista, miten sen suoran linkin saisi? Ei ole kivaa nostaa tällaista kohua. :-( Musiikinkuntelussa käytän siis Mediaplayeria, mutta toki voin ladata sen Winampinkin, jos sillä saa noi suorat linkit helpommin. Ainiin, sellainen vielä, että jostain syystä toi mun Mediaplayer ei avaa tiedostoja "suoraan netistä", vaan mun on eka tallennettava ne koneelle. Jos tästä tiedosta meinaan olisi apua. Mutta jos ohjeistatte kädestä pitäen tuon suoran linkin taikomisen (jossain skabassa siihen oli ohjeet, mutten onnistunut silti). "The harder you try the dumber you look." |