Tomppa999 23.08.2003 15:27:30 | |
---|
Näin tossa Coxx merkkisen Sg kopion myynnissä. Niin onko jollain kokemusta kyseisestä merkistä/mallista? Onko laadukasta tavaraa? Entä, mitä mieltä olette hinnasta, joka oli semmoset 200€? Onko siis ostamisen arvoinen? |
LaXu 23.08.2003 15:29:54 | |
---|
Coxxin LP:tä olen testannut. Leppärunko, oksankohta otelaudassa..en kyllä ostaisi. |
Tinmo 23.08.2003 17:16:02 | |
---|
Tuo SG on kyllä ihan susi, en ostaisi vaikka saisin kympillä, ja olen tosissani. Viimeistelykin oli niin kamalaa siinä yhessä mallissa mitä Hellaspianossa myytiin. Lisäksi tuossa vempeleessä on pulttikaula, plääh.... Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
outo_O 23.08.2003 18:08:39 | |
---|
Mun mielestä coxx in kitarat on iha jees halpiksii. Viimeistely on ollut ihan asiallista, ja runko on luultavasti kokopuuta. Tarkotatko sitä lahden panttikaupan Coxx SD :tä, se oli iha hauska peli. Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen:
Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.."
Myyjä2 "ota pari siitä" |
joo, eikös se oo myös jonkunverran makuasia, mistä diggaa? paitsi ohan se totta, että jotkut halppiskitarat on susia ja muutenkin ihan huonoja. siis meinaan sellasia, mitkä ei mene edes alottelijoille. |