Aihe: Uutta Chili Peppersiä ehkä jo ensi vuonna
1 2
HaloOfFlies
23.08.2003 19:15:16 (muokattu 23.08.2003 21:00:41)

Red Hot Chili Peppers on ollut tuotteliaalla tuulella. Bändi paineli studioon tehdäkseen kaksi kappaletta tulevaa kokoelmalevyään varten. Inspiraation määrä oli kuitenkin niin huikea, että biisejä syntyi kaikkiaan 15.

Kokooma ilmestyy 10.11. ja samaan aikaan kaupoista löytyy myös kaksi DVD:tä. Toinen pitää sisällään bändin videot, toinen tupla-DVD:ksi päätyvä taas tottelee nimeä Live at Slane Castle. Kyseisen keikan bändi soittaa Irlannissa tänä lauantaina. Tapahtumassa ovat mukana myös Foo Fighters, Queens of the Stone Age ja PJ Harvey.

Flea kertoo, ettei olisi mikään mahdottomuus, jos bändiltä ilmestyisi uusi albumi jo ensi vuonna. Basisti kertoo uusien biisien olevan moninaisempia, dynaamisempia ja parhaimmilla fiiliksillä tehtyjä kappaleita mitä bändi on koskaan tehnyt. Biisit vain tehtiin ajattelematta, ja Flean mukaan ne rokkaavat.

Kuulostaapa hyvältä, saammekohan me fanit uuden Blood Sugar Sex Magikin tai Californicationin? Kokoelmasta mietityttää, ottaako bändi One Hot Minuten biisejä mukaan ollenkaan. Onhan sielläkin esim. Warped, My Friends, Aeroplane ja Coffee Shop jotka mahtuisivat kyllä kokoelmalevylle helposti.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
Ulle
23.08.2003 20:46:38

Tämähän on upeeta. Nyt ei auta, kun odottaa.
mikko1
23.08.2003 22:10:11
jes, hienoa.
Mullon kans tele.
Helmi täti
24.08.2003 10:21:22
Pelottaa ihan perkeleesti, että tulee uusi By the way.

Sekin "rokkasi" (my ass)!
mikko1
24.08.2003 14:27:24
Pelottaa ihan perkeleesti, että tulee uusi By the way.

eihän se nyt oikeasti niin huono levy ole! =)
Mullon kans tele.
Brian May jr.
24.08.2003 14:47:41
eihän se nyt oikeasti niin huono levy ole! =)

Kyllä se on:P
Metal up yer ass or I'll do it for ya!
KanZuu
24.08.2003 16:33:05 (muokattu 24.08.2003 16:33:53)
Uuu! Olis kiva jos tulis jo ensi vuonna, mutta onhan tässä levyjä mitä odottaessa kuunnella =9 Ainakin jossain haastttelussa frusciante sanoi, että Mothers milkillä todisteli vain että osaa soittaa ja se on paskatyyli soittaa itsensä mielestä, soittaako ne livenä yhtään nykyään mothers milk biisejä? Kun ite luulen ettei soita.

edit. Ja kyllä by the way on hyvä, lähes parempi kun californication mielestäni, mutta hyviä kaikki mielestäni.
HaloOfFlies
24.08.2003 17:46:27 (muokattu 24.08.2003 17:50:34)

Uuu! Olis kiva jos tulis jo ensi vuonna, mutta onhan tässä levyjä mitä odottaessa kuunnella =9 Ainakin jossain haastttelussa frusciante sanoi, että Mothers milkillä todisteli vain että osaa soittaa ja se on paskatyyli soittaa itsensä mielestä, soittaako ne livenä yhtään nykyään mothers milk biisejä? Kun ite luulen ettei soita.

edit. Ja kyllä by the way on hyvä, lähes parempi kun californication mielestäni, mutta hyviä kaikki mielestäni.

Fire on ainut Mothers Milkin biisi mitä ovat viime kiertueilla soittaneet ja sekin on coveri. By The Way on kyllä ihan hyvä levy, mutta ei se mun mielestä pääse lähellekään Californicationia, tai vaikka One Hot Minutea joka on mun mielestä yksi tiukimmista levyistä koskaan.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
tee1
24.08.2003 19:41:55

Mun mielestä By the Way:n parasta antia (ja uutta RHCP:lle) oli erityisesti John Fruscianten hienot stemmalaulut. Innolla odotetaan uutta. Jokohan mentäisiin funkahtavampaa ilmaisuun..
Brian May jr.
24.08.2003 19:55:14
Mun mielestä By the Way:n parasta antia (ja uutta RHCP:lle) oli erityisesti John Fruscianten hienot stemmalaulut. Innolla odotetaan uutta. Jokohan mentäisiin funkahtavampaa ilmaisuun..

Jonkun noista levyistä ne muuten äänitti jonkun funk-hemmon kaa ja se kyseinen funkhemmo tuli mukaan koska halus nimenomaan toimia funkkihemmojen tuottajana, eli sillonha se seuraava olis vähän ku paluu vanhaan jos tota toivot?
Metal up yer ass or I'll do it for ya!
KanZuu
24.08.2003 20:00:52 (muokattu 24.08.2003 20:01:04)
Jonkun noista levyistä ne muuten äänitti jonkun funk-hemmon kaa ja se kyseinen funkhemmo tuli mukaan koska halus nimenomaan toimia funkkihemmojen tuottajana, eli sillonha se seuraava olis vähän ku paluu vanhaan jos tota toivot?

Jups rhcp tokaa levyn freaky styleyn tuottajana oli itse dr. Funkenstain, George Clinton. Mutta njää olis ehkä mennyt terä tost uudesta musasta jos verrataan vanhoihin funkahtaviin levyihin. Mutta innolla odottelen joka tapauksessa niitten uutta levyä.
Heavy Metal Machine
24.08.2003 20:26:38
ihan loistavaa!! toivottavasti pysyttelevät "By The Way" meiningissä!!
Gösta Sundqvist In Memoriam.
KanZuu
25.08.2003 11:57:22
Tuossa on linkki kaistalle jutusta:
http://www3.soneraplaza.fi/musiikki … rtikkeli/0,3634,6197_149776,00.html

Ja niinkun Flea tuossa sanoo niin on vaihtelevaa musiikkia, jos uskaltais toivoo, että tulee vähän kun BSSM cd. Rauhallista ja kovaa =9
FrankComa
25.08.2003 18:03:16
Toivottavasti linja on muuttunut viimelevystä.....
Die Eier Von Satan!
Rattata
25.08.2003 19:16:01

Toivottavasti eivät.
Heavy Metal Machine
25.08.2003 20:42:15
Toivottavasti eivät.

Gösta Sundqvist In Memoriam.
Prome
26.08.2003 19:15:02 (muokattu 26.08.2003 19:16:15)
By The Way on kyllä ihan hyvä levy, mutta ei se mun mielestä pääse lähellekään Californicationia, tai vaikka One Hot Minutea joka on mun mielestä yksi tiukimmista levyistä koskaan.

Samaa mieltä, tosin BSSM hakkaa kaikki edellämainitut. Sääli, etteivät pojat veivaa One Hot Minutea keikoilla.. =(

Toivottavasti palaavat vanhaan meininkiin. Nyt kun Frusciante on messissä, siihen vois olla mahiksiakin. Btw oli sellanen pettymys, että...!
Helmi täti
26.08.2003 19:20:30
---------------------------------

Mun mielestä By the Way:n parasta antia (ja uutta RHCP:lle) oli erityisesti John Fruscianten hienot stemmalaulut.

---------------------------------

Vitsailet varmaan... Fruscianten stemmat ovat aika noloa kuunneltavaa!

By the way -levylle on päässyt ilmi selvästi biisit, jotka tiputettiin Californicationilta tai jotain.
KanZuu
26.08.2003 19:37:50
Vitsailet varmaan... Fruscianten stemmat ovat aika noloa kuunneltavaa!

By the way -levylle on päässyt ilmi selvästi biisit, jotka tiputettiin Californicationilta tai jotain.

Eikun By The wayllalle nauhotettiin yli 30 kappaletta (tai sinne päin) ja bändin tyypit valitsi itse mielestään parhaimmat 16 mistä kaikki oli samaa mieltä. Ja mielestäni frusciante laulu on hienoa, vielä kun pitää samaa aikaan soittaa. Ja mielestäni By The Waylta löytyy roppakaupalla kauneimpia biisejä, jota olen kuullut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)