Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, että kun tykityksessä tempo nousee niin pitää tasapainottaa itsensä nojaamalla taaksepäin? Sen jälkeen soitosta ei tule mitään.. Olen kokeillut eri etäisyyksiä penkin ja rumpujen välillä, mutta ei auta. Auttaisikohan selkänojallinenpenkki? |
Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, että kun tykityksessä tempo nousee niin pitää tasapainottaa itsensä nojaamalla taaksepäin? Sen jälkeen soitosta ei tule mitään.. Olen kokeillut eri etäisyyksiä penkin ja rumpujen välillä, mutta ei auta. Auttaisikohan selkänojallinenpenkki? kyllä auttaa, kannattaa hankkia! "ei tippa tapa" |
Mulla oli just ongelmaa ton tasapainon kanssa (ehkä vieläki vähän.) Mä tein sen virheen, että tupulupua polkiessa yritin siirtää painoa tuplien päälle niinku että paino on polkimien varassa. Ja sehän on sama, kuin koittais polkea polkupyörää niin, että seisoo pelkkien polkimien varassa ilman että käyttää käsiä, ja sehän ei toimi. Mun piti opetella vaan se, että paino on lähes kokonaan siinä penkissä ja siitä sitte alottaa se polkeminen. Myös se autto, kun siirsin vasenta "orjaa" kauemmas eteenpäin niin, että se on nyt kauempana penkistä. Ainii, ja siirsin mä sitä penkkiäkin vähän kauemmas, niinku että on vähän kauempana polkimista. Auttokohan mittään.. -väliaikainen häriö- |