Aihe: uusi G3 - ryhmä!
1 2 3 4 5 6 7 8
Dick Parker
23.08.2003 21:32:18
Ynkkä keksi klassisen musiikin.
kid ego
23.08.2003 23:30:24
Ynkkä keksi klassisen musiikin.

Varmasti.
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Dick Parker
24.08.2003 10:33:12
Varmasti.

Kyllä mä olen tullut siihen lopputulokseen, että Yngwie on Bachin ja Vivaldin reinkarnaatio.
Dick Parker
24.08.2003 10:35:35
Amen!

Ja Randy Rhoads han teki klassisia metalli juttuja v 80-82 ozzyn kanssa (kuuntele. mr crowley soolo, mother earth, yms)

Niin ja Blackmore käytti klassisen musiikin elementtejä Deep Purplessa jo 70-luvulla. Kuuntele Highway Star ja Burn esim.
Brian May jr.
24.08.2003 10:42:12
Amen!

Ja Randy Rhoads han teki klassisia metalli juttuja v 80-82 ozzyn kanssa (kuuntele. mr crowley soolo, mother earth, yms)

Randy Rhoads on muutenkin 1 suurimmista klassisen hevimetallin vaikutteita tuonut kitaristi.
Metal up yer ass or I'll do it for ya!
Sammakko
24.08.2003 11:17:02

Nuo on kaikki ihan hanurista. Noitten kenenkään soitto ei palvele musiikkia. Kas ku sanatkin ei kerro floikista ja sika ohuista kauloista.
Oksetti, Paskatti ja Muskotti... Tsekatkaa uus omakuva!!!!!!
Cletus Awreetus
24.08.2003 13:58:00
Nuo on kaikki ihan hanurista. Noitten kenenkään soitto ei palvele musiikkia. Kas ku sanatkin ei kerro floikista ja sika ohuista kauloista.

Mitä Sinä olet mitään sanomaan..
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
PoLFus
24.08.2003 14:47:50

joo randy käyttikin floikkaa...ime elintä
~ why everybody always pickin' on me? ~
PoLFus
24.08.2003 14:48:39

Niin ja Blackmore käytti klassisen musiikin elementtejä Deep Purplessa jo 70-luvulla. Kuuntele Highway Star ja Burn esim.

nii in tiedän mutta KLASSINEN-METALLI
PoLFus
24.08.2003 15:04:19

Viestejä viestien perään, voiskohan noita juttuja tiivistää yhteen viestiin, polfus?

sori...vit'ttaaa vaantoi muskotti
Sammakko
24.08.2003 16:07:16

sori...vit'ttaaa vaantoi muskotti

Se kuuluu siihen murrosikään.
kid ego
24.08.2003 16:08:47
Se kuuluu siihen murrosikään.

Sehän on sun ongelmasi.
Hirvi on petoeläin.
Sammakko
24.08.2003 16:15:09

joo randy käyttikin floikkaa...ime elintä

Vittuako viisastelet.
kid ego
24.08.2003 16:48:39 (muokattu 24.08.2003 16:49:12)

Miksi sika kertoisi ohuista kauloista?

Sun kannattaisi panostaa enemmän noihin sanajärjestyksiin ja yhdys sana virheisiin ;)
Hirvi on petoeläin.
Sammakko
24.08.2003 17:37:28

Miksi sika kertoisi ohuista kauloista?

:-) haha. no niinhän mä näköjään kirjotin.
PoLFus
24.08.2003 20:19:07

Vittuako viisastelet.

sitäpä....Randy ei käyttänyt floikkaa
PoLFus
24.08.2003 20:20:02

Muskotti

näin joulun alla; unohdetaan menneet, ollaan kavereita :)
Keppi
25.08.2003 08:13:31 (muokattu 25.08.2003 08:17:24)
Hammett on paska, jos et sitä kuule sen soitossa, niin sinä olet paska. Aina epävireisiä bendejä ja muuta paskaa. On sillä hyviäkin sooloja, mutta niin on monella muullakin paskalla kitaristilla.

Nää on just niitä kaikkein ääliömäisimpiä kommentteja!?! Jos mä vaikka kuuntelen mieluummin Neil Youngin kitarointia ku vaikka Malmsteenin, niin oonko mä sitt paska soittaja?!?! Pitää olla aika vatipää, jos pitää tommosta asiaa jonain soittotaidon mittarina.
Täällä on nää tietyt valopäät kokoajan todistelemassa, ett jonkun ynkän tai muun tekniikka on parempi, ku vaikka Hammetin...että ettekö te tajua? Ootte te huonoja!!

Ei sitä tarvitse mulle ainakaan tolkuttaa...on mulla korvat itsellänikin ja tiedän, ett Malmsteenilla on parempi tekniikka, ku vaikka Hammetilla. Tuskin siinä tarvitsee olla itse edes soittaja, ku voi tollasen asian tietää.
Kysymys kuuluu vaan, että mitä sitten?!? Jos jonkun mielestä Hammetin soitto on paljon mielenkiintoisempaa, niin eikö se saa olla? Nä mä on just nyt niitä asioita, mistä ei oikein vois kiistellä...
Juuup!
Dick Parker
25.08.2003 11:49:43
Nää on just niitä kaikkein ääliömäisimpiä kommentteja!?! Jos mä vaikka kuuntelen mieluummin Neil Youngin kitarointia ku vaikka Malmsteenin, niin oonko mä sitt paska soittaja?!?! Pitää olla aika vatipää, jos pitää tommosta asiaa jonain soittotaidon mittarina.
Täällä on nää tietyt valopäät kokoajan todistelemassa, ett jonkun ynkän tai muun tekniikka on parempi, ku vaikka Hammetin...että ettekö te tajua? Ootte te huonoja!!

Ei sitä tarvitse mulle ainakaan tolkuttaa...on mulla korvat itsellänikin ja tiedän, ett Malmsteenilla on parempi tekniikka, ku vaikka Hammetilla. Tuskin siinä tarvitsee olla itse edes soittaja, ku voi tollasen asian tietää.
Kysymys kuuluu vaan, että mitä sitten?!? Jos jonkun mielestä Hammetin soitto on paljon mielenkiintoisempaa, niin eikö se saa olla? Nä mä on just nyt niitä asioita, mistä ei oikein vois kiistellä...

No ei Hammett paska ole. Soittaahan se joka ilta luultavasti 20000 ihmiselle siis meihin urpoihin verrattuna. Mutta kuten jo sanoit Yngwie on kovempi äijä kuin Hammett.

Hammettista kommentoin vain sen takia, koska ei se ole metallin puolella mikään virtuoosi. Jokainen joka on soittanut 3-5 vuotta soittaa Metallican soolot, vaikka sormi persereiässä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)