Tarjontaa on taas. Nyt pitäisi valita sieltä ne kaksi parasta, joihin on varaa. Mitä on pakko kuulla? Millä nyt ei niinkään väliä? http://www.musicanova.fi/"Ai Beethoven?"
kalamies#39 >-)))> |
Sävis 28.02.2006 18:17:52 | |
---|
Jos minun olisi pakko valita kaksi konserttia, valitsisin: - FOCUS Sampo Haapamäki (8.3.) - RECITAL Paavali Jumppanen (7.3.) Pitääkö perustellakin? Sampo Haapamäki on yksi tämän hetken vahvimmista nuorista suomalaisista säveltäjistä. Hänen musiikkinsa on voimakkaan ekspressiivistä ja sävellysteknisesti taitavaa. Paavali Jumppanen on soittanut Boulezin sonaatteja Boulezille itselleen. Säveltäjä oli niin otettu Jumppasen soitosta, että halusi ne levylle. Onhan se pakko kuulla, kun joku soittaa niin hyvin, että säveltäjäkin on myyty. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta
"Sävis on semmonen, jolla on IHQ ruskia tukka." -JCM Musica Nova 2006 |
etnopoju 28.02.2006 18:26:23 | |
---|
kokeile harri vuorta. |
Herra-X 28.02.2006 19:08:04 | |
---|
kokeile harri vuorta. Menisin kuuntelemaan tuota samaista konserttia jo perjantaina Hyvinkäälle, mutta on muuta menoa. Siellä oli se Russia marathon, joka myös kiinnostaisi. Harmillista, että suurin osa Helsingin nykymusiikki tarjonnasta keskittyy näin pieneen (ja kiireiseen, ja rahattomaan) aikaan enkä siten kuule kuin enintään pari konserttia. "Ai Beethoven?"
kalamies#39 >-)))> |
John Titor 05.03.2006 13:10:45 | |
---|
No niin. Musica Novaan voi osallistua kuuntelemalla Ylen ykköstä: 5.3.2006 19.03 Musica nova Helsinki 2006: Focus Harri Vuori. Hyvinkään orkesteri, joht. Tuomas Pirilä, sol. Kai Ruskeepää, saksofoni. - Harri Vuori: Ylitse kuun, alitse päivän; Konsertto alttosaksofonille ja orkesterille; Sinfonia (Äänitetty Temppeliaukion kirkossa 4.3.). Radio auki siis. |
Herra-X 05.03.2006 15:26:36 | |
---|
No niin. Musica Novaan voi osallistua kuuntelemalla Ylen ykköstä: 5.3.2006 19.03 Musica nova Helsinki 2006: Focus Harri Vuori. Hyvinkään orkesteri, joht. Tuomas Pirilä, sol. Kai Ruskeepää, saksofoni. - Harri Vuori: Ylitse kuun, alitse päivän; Konsertto alttosaksofonille ja orkesterille; Sinfonia (Äänitetty Temppeliaukion kirkossa 4.3.). Radio auki siis. No voihan. Junassa ei taida soida Ylen Yksi? "Ai Beethoven?"
kalamies#39 >-)))> |
Sävis 07.03.2006 14:28:18 | |
---|
Noh, olettekos olleet konserteissa? Itse olin eilen sekä Korvat auki! -konsertissa, että John Zorn -konsertissa. Aika rankkaa menoa, pitää varmaan kirjoittaa arvostelu tuonne arvosteluketjuun. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta
"Sävis on semmonen, jolla on IHQ ruskia tukka." -JCM Musica Nova 2006 |
Herra-X 08.03.2006 16:24:46 | |
---|
Olin eilen kuuntelemassa Paavalia. Huh. Täytyy kyllä levy ostaa. Niin ja kiitos sävis suosituksesta. Ilman olisi voinut jäädä väliin. Olen muutenkin viime aikoina diggaillut sarjallisuutta ja yllätin itseni pitämällä siitä. "Ai Beethoven?"
kalamies#39 >-)))> |