Aihe: Rockia kitaralla?
1 2
Arttu90
27.02.2006 16:06:50
Aikooko tää kaveri käydä kaikki musiikinlajit läpi?
Onko siinä jotain väärää? Ja bluessista sen verran, et melekin kaiken 4/4 kirjotettu musa voidaan katsoa olevan löhtöisin bluessista. Joten bluessin perusteita ainaski kantsis minun mielestä osata, ja ite tykkään soittaa/kuunella lähes kaikkea musaa mozartista/mokomaan
mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla?
sus
27.02.2006 18:59:12 (muokattu 27.02.2006 18:59:56)
Onko siinä jotain väärää? Ja bluessista sen verran, et melekin kaiken 4/4 kirjotettu musa voidaan katsoa olevan löhtöisin bluessista. Joten bluessin perusteita ainaski kantsis minun mielestä osata, ja ite tykkään soittaa/kuunella lähes kaikkea musaa mozartista/mokomaan

No totta kai bluesia pitää osata. Ja hyvä jos osaat vielä mozartista ihan mokomaankin asti. Mutta mun mielestä on jotenkin huvittavaa jos teet 300 threadia tyyliin *genren nimi tähän* kitaralla?

E: Aikamoinen infopaketti siitä kylä tulisi, eli mun puolesta pidä hauskaa kirjoitellessa!
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Arttu90
28.02.2006 16:28:56
. Mutta mun mielestä on jotenkin huvittavaa jos teet 300 threadia tyyliin *genren nimi tähän* kitaralla?

E: Aikamoinen infopaketti siitä kylä tulisi, eli mun puolesta pidä hauskaa kirjoitellessa!

en ihan mokomasta mozartiin soittele :D mikä v%tun genre
ja tähän piti kirjottaa perus juttuja bluessista? ja sit oon laittanu ton hommelin rokista et ei sen enempää
pliksu
28.02.2006 16:31:45
ja tähän piti kirjottaa perus juttuja bluessista? ja sit oon laittanu ton hommelin rokista et ei sen enempää

Eiku tähän piti kirjoittaa rockista. Et ole itsekään nyt oikein hollilla.
Stuck inside of Mobile with the Memphis blues again
Arttu90
01.03.2006 15:19:18
okei. mie nyt olen aina sekasin. Mut saisko niitä vinkkejä ja perus juttuja bluessista vähän lisää? hyviä linkkejäkin voisi laittaa lisää =)
sus
01.03.2006 16:26:22
okei. mie nyt olen aina sekasin. Mut saisko niitä vinkkejä ja perus juttuja bluessista vähän lisää? hyviä linkkejäkin voisi laittaa lisää =)

Eeköhän tuolla blues-triidissä ole jo tarpeeksi.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Lord of the strings
01.03.2006 17:35:14 (muokattu 01.03.2006 17:36:01)
I-IV-V.
"Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser
Sälski
01.03.2006 19:27:36

Guns n' Rosesin Appetite for Destruction -levyllä on loistavaa ja monenlaista rokkikitarointia. Helppoja riffejä, vaikeampia riffejä, helppoja melodioita ja vaikeampia melodioita, helppoja sooloja ja vaikeampia sooloja. Kokonaisuudessaan erittäin hyvä paketti rokkikitarointiin.

KYLLA! oon ihan samaa mieltä! kannattaa nyt ens alkuu opetella Sweet Child O'Minen riffi se on aika helppo ja kuulostaa aik hyvältä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)