Aihe: Mistä aloittaa?
1 2 3
Akahito
27.02.2006 23:35:51

Loistoidea !! Mä ilmoittaudun suur - Helsingin alueelle.

Lisää vapaaehtoisia?

Määki Turun alueella kernaasti.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
Alpha
27.02.2006 23:45:33
Määki Turun alueella kernaasti.

Juups. Ajattelin vain, että varmaan olisi paras tuolla tavalla tehdä, kuten on tuolla "Aloittelijat"-palstalla. Mutta ongelmaksi saattaa nousta se hirveä pikaviestien määrä.
Akahito
28.02.2006 01:53:45

Juups. Ajattelin vain, että varmaan olisi paras tuolla tavalla tehdä, kuten on tuolla "Aloittelijat"-palstalla. Mutta ongelmaksi saattaa nousta se hirveä pikaviestien määrä.

Tehdäänkö sitte niin vaikka että vain suorat yhteydenotot huomioidaan :D Eli puhelimella/sähköpostilla jne.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
Alpha
28.02.2006 04:46:27 (muokattu 28.02.2006 05:38:48)
Tehdäänkö sitte niin vaikka että vain suorat yhteydenotot huomioidaan :D Eli puhelimella/sähköpostilla jne.

Eiku mää vaan aattelin, että...tai no joo...

Vois oikeestaan olla parempi, että pikaviesteilläkin voi ottaa yhteyttä. Varmaan monille helpompaakin sillä tavalla...
moderndrummer88
28.02.2006 08:37:48
meikäläiselle on jo jonkin verran tuota kamatietoutta imeytynyt m.netin kautta että iisalmen alueelta ilmoittautuu vapaaehtoinen, täällä tosin ei varmaan paljoa rumpaleita ole mutta kuitenkin
"Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." - jonsku1
mr_b
28.02.2006 16:41:20

No kyllähän se selitys löytyi, kun osasi etsiä...

Minä olin myös hiukan huuli pyöreänä. Aluksi...
Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)