Huuruhippi 22.08.2003 20:34:16 | |
---|
Neliskanttiset puuosat olisivat valmiina mutta muoto puuttuu. Himoitsisin tehdä les paul mallisen kitaran mutta eipä mun käpälillä piirrä okean näköistä, siis jos joltain löytyisi 1:1 kuva niin pääsisin eteenpäin. Tarkoitus ei tosiaankaan ole alkamaan valmistaa kopioita vain tämä yksi ainoa HYVÄ!. |
Gypsy 22.08.2003 20:49:25 (muokattu 22.08.2003 20:55:24) | |
---|
|
Himoitsisin tehdä les paul mallisen kitaran mutta eipä mun käpälillä piirrä okean näköistä, siis jos joltain löytyisi 1:1 kuva niin pääsisin eteenpäin... Olen muuten nähnyt joskus kirjaston valikoimia penkoessa "Les Paul" piirustuksen ja kokeilin nyt sanahaulla "les AND paul AND kitara" Esim. Itäkeskuksen kirjastossa olisi viite: "Les Paul -tyylinen sähkökitara vuodelta 1957 / piirt. Juha Ruokangas". Tuo tosin on 105x60 cm kokoinen mutta jos siitä olisi silti apua. Periaatteessa sitä voisi jossain suurennuttaa. Tuolla haulla saa myös linkin muihin piirustuksiin ja soitinrakennustietouteen. Esim. itselläni oli pitkä tauko kirjaston suhteen mutta kun sähkökitarat alkoivat kiinnostaa niin havaisin että siellä on tajuttomasti nuotteja ja muutakin tietoutta ilmaiseksi. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
VÄKIPÄÄ 27.08.2003 01:29:35 | |
---|
Hyvinkään kirjastosta löytyy Lespan 1:1 piirustukset! Jos en nyt aivan ole unta nähnyt??? (Antakaa miinusta jos matkustatte paikanpäälle eikä olekkaan). Jokatapauksessa Hyvinkään pääkirjastossa on muutamat soittimen työpiirrustukset (nauhaton Jazz bass ja akustinen basso ainakin varmasti!) http://www.hyvinkaa.fi/KIRJASTO/paakir.htm Etsivä löytää... Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON! |
Huuruhippi 30.08.2003 09:34:27 | |
---|
Hyviä vinkkejä tuli. Kiitos. Löysin muuten hakusanalla guitar wireframe, mallin jota voi muotoilla mielensä mukaan(jos jaksaa ja osaa) mulla meni aika nopeasti hermo, hankala vääntää stratosta lespaulia, mutta siinäpä työkalu jolla osaava saa aikaan. |