myrtonen 10.02.2006 15:58:52 | |
---|
Tekeeköhän tuollaisella mitään? Onko efektit mitäänsanomattomia, vai saako niillä oikeasti jotain tehtyäkin äänelle? Kyse on siis lauluefektistä: http://www.thomann.de/thoiw3_digitech_vocal_300_prodinfo.html Hankalahan tuolle on oikeaa käyttöä keksiä, mutta joskus voisi piristää livelaulantaa erinäisillä efekteillä, varsinkin kun osa kappaleistamme on melkoisen outoja muutenkin. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
myrtonen 10.02.2006 20:16:05 | |
---|
Ei oo kitarakama mut jotain mielipiteitä nyt? Lauluosastolta ei ainakaan vastauksia saa. Pitänee kysyä sitten suoraan laitteen omistajalta. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
myrtonen 12.02.2006 22:31:52 | |
---|
Taas nostan, jos vaikka joku onneton törmäisi. Mega Man Club #010 - Gay Man
Jag 12.02.2006 22:35:14 | |
---|
jaaha...en tierä kyseisestä tuotteesta mitään, mutta lauluefekti härpäkkeet minuakin kiinnostaisi. Ihan kiinnostuksen takia. Eli jos joku jotain tietää niin on sen myös velvoitettu kertomaan. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
maelstorm 12.02.2006 22:52:07 | |
---|
musta tota on parjattu nimenomaan siitä että efektit ovat LIIANKIN avaruusaluksia. Itseä mietityttää se että onko siinä mitään "Dry/wet" säädintä jolla saisi mukavasti jotain avaruusalusta vähäsen mukaan mutta että ei aivan 100% tarvitsisi lähteä joka kertaa ufoilemaan kun paavon painaa käyttöön . . . . . . Siivet. |
myrtonen 13.02.2006 18:53:40 | |
---|
Tuommoinen on nyt kuitenkin tulossa, jospa siitä viikonloppuna pistän jotain käyttökokemuksia. musta tota on parjattu nimenomaan siitä että efektit ovat LIIANKIN avaruusaluksia. Itseä mietityttää se että onko siinä mitään "Dry/wet" säädintä jolla saisi mukavasti jotain avaruusalusta vähäsen mukaan mutta että ei aivan 100% tarvitsisi lähteä joka kertaa ufoilemaan kun paavon painaa käyttöön . . . . . . Tätähän sopii testata, eli perästä kuuluu vielä. Tosin liika avaruusalusmaisuus ei minua haittaa, en sitä jatkuvasti meinannut päällä pitääkään välttämättä. Mega Man Club #010 - Gay Man
Hornanturska 13.02.2006 20:07:49 | |
---|
Tuommoinen on nyt kuitenkin tulossa, jospa siitä viikonloppuna pistän jotain käyttökokemuksia. Pistä ihmeessä pieni syväluotaus laitteeseen! Kiinnostusta löytyy täältäkin. |
Mixeri75 13.02.2006 20:50:11 | |
---|
Meidän laulajalla on tuollainen, ja olen useamman kuin kerran meinannut heittää koko vehkee jokeen. Laite on kyllä hyvä jos on tarkoitus tehdä omaan Star Wreckiin robotin/darth vaderin puhetta tms.... Eli soundit on ufot, ja saatanallinen homma on saada aikaiseksi sellainen "hillitty" soundi jolla voi järkevästi laulaa. Ainoa hyvä asia on tuo "kaasupoljin" jolla saa kertosäkeisiin esim lisää kaikua tai chorusta tai mitä vaan haluaa. Ohjelmointi on suht helppoa jos on zoomeja/tms käyttänyt, mutta se digitaalisuus paistaa kaikessa läpi, eli luonnollista soundia siitä ei vaan irtoa, ikävä kyllä:( Siirryn putkiin kun keksin mihin niitä tarvitsen (viemäreiden lisäksi)... |
myrtonen 13.02.2006 20:55:37 | |
---|
luonnollista soundia siitä ei vaan irtoa, ikävä kyllä:( Täydellistä! Mega Man Club #010 - Gay Man
Jag 13.02.2006 21:06:04 | |
---|
Tungenpa tähän ketjuun, että tietääkö kukaan mitä efektiä (käyttyikö mitään) Wallin Pete käytti. Tolla Real Live Thingillä kuulee useesti sellasiis siistei delay yms. juttuja. Vai tuleeko suoraan miksaajan pöydästä noi? Myönnän etten tiedä näisä lauluefekteist mitään. BTW2: Jostain vocalizerista olen jossain kuullut. Millainen härveli, mistä saa, ja mitä maksaa? "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Zeni 13.02.2006 21:06:46 | |
---|
Milläs purkilla mahtaisi saada sellasen megafoni-efektin aikaan ? megafonin käyttö ei tule kyseeseen ;) |
Mixeri75 13.02.2006 21:09:01 | |
---|
Milläs purkilla mahtaisi saada sellasen megafoni-efektin aikaan ? megafonin käyttö ei tule kyseeseen ;) Tossa digitechissä taisi yksi niistä "vakiäänistä" olla just megafoni, sielt löytyy myös robottia, monsteria, yms tärkeää :) Siirryn putkiin kun keksin mihin niitä tarvitsen (viemäreiden lisäksi)... |
myrtonen 13.02.2006 21:09:20 | |
---|
Milläs purkilla mahtaisi saada sellasen megafoni-efektin aikaan ? megafonin käyttö ei tule kyseeseen ;) Juurikin tuolla Digitechillä saa. Siinä vaan tulee yllättävän paljon hintaa yhdelle efektille jos sen takia ostaa. Mega Man Club #010 - Gay Man
myrtonen 25.02.2006 18:47:35 | |
---|
Nyt löytyy artikkeli aiheesta, kyllähän se ihan käyttökelpoinen vehje on. Mega Man Club #010 - Gay Man
Löytyy myöskin kattava ääninäyte sitä kaipaaville. Mega Man Club #010 - Gay Man