Lennu 27.02.2006 11:48:31 | |
---|
(Ainakin Emun download-sivuille on ilmestynyt mäkkärivalikko, vaikka sieltä ei mitään ladattavaa vielä olekaan.) Amatöörit. "under construction. Tänne tulee sit jotain kivaa matzkuu1" |
texjazz 27.02.2006 22:05:41 | |
---|
Pah, tuleehan Macinkin mukana todella kattava softavalioima. Mm: -Quicktime -iTunes -Mail -Safari -iPhoto -iCal -Osoitekirja -iLife jossa Garageband, iMovie jne.. -iChat -iSync -Appleworks Höh, Inteliinpä ei tullut enää AppleWorksia mukaan. Edellinen koneeni oli ysi-käyttiksellä ja sen mukana ollut AppleWorks ei tietenkään enää pelittänyt tässä uudessa, prkle! Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Kassu 27.02.2006 22:14:34 | |
---|
Höh, Inteliinpä ei tullut enää AppleWorksia mukaan. Edellinen koneeni oli ysi-käyttiksellä ja sen mukana ollut AppleWorks ei tietenkään enää pelittänyt tässä uudessa, prkle! Näinkö on? No höh. Kumma juttu. |
temekallio 27.02.2006 22:53:59 | |
---|
ihana ketju! varsin mainiota juttua! vaan mitäpä ootte mieltä powermacin superdrivesta!? musta se tuntuu olevan turhan herkkä naarmuille.... jees. vaan puuceetä en enää ota. ei kiitos ps. safarista voi valita mihin ne ladatut tiedostot haluaa tallenettavan Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää. |
Kassu 27.02.2006 22:59:37 | |
---|
ihana ketju! varsin mainiota juttua! vaan mitäpä ootte mieltä powermacin superdrivesta!? musta se tuntuu olevan turhan herkkä naarmuille.... jees. vaan puuceetä en enää ota. ei kiitos ps. safarista voi valita mihin ne ladatut tiedostot haluaa tallenettavan :-D Eipä oo kokemusta Powermacin Superdrivesta :) |
ihana ketju! varsin mainiota juttua! vaan mitäpä ootte mieltä powermacin superdrivesta!? musta se tuntuu olevan turhan herkkä naarmuille.... Mulla se tuntuu olevan herkkä vähän kaikelle. Mm. DVD-r levyistä yhdellä kymmenestä merkistä onnistuu poltto 100%. Mutta vanhahan tuo jo onkin, ja vain 2x(DVD-r). Kaippa sen vois vaihtaa uudempaan jossain vaiheessa kun sais aikaseksi. Dani |
texjazz 02.03.2006 20:49:06 | |
---|
Uusi kone pyörittää 1.5 gt:n palikalla Garagea sumeilematta ja empimättä. Logic Express on ostettu, mutta en ole vielä asentanut, koska manuaalista olin lukevinani, että esim. midikoskettimet kannattaa kytkeä ennen asentamista. Korjatkaa pinnallinen tietoni... Nyt on kai ensimmäiset virukset näihinkin löydetty. Mutta virus pitää lähes itse asentaa. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Wäiski 03.03.2006 06:59:51 | |
---|
Uusi kone pyörittää 1.5 gt:n palikalla Garagea sumeilematta ja empimättä. Logic Express on ostettu, mutta en ole vielä asentanut, koska manuaalista olin lukevinani, että esim. midikoskettimet kannattaa kytkeä ennen asentamista. Korjatkaa pinnallinen tietoni... Nyt on kai ensimmäiset virukset näihinkin löydetty. Mutta virus pitää lähes itse asentaa. Onneksi en lukenut ohjeita. Asensin aikoinaan Logic Expressin ja sitten keksin, että liitetään koticasio Firepodin midiporttiin kiinni. Homma toimi välittömästi sekä Logicilla että Garagebandilla. Presonuksen Firepodin asennus oli myös mielenkiintoinen, piuha kiinni ja Logic kysyi, otetaanko käyttöön (sattui olemaan käynnissä asennuksen aikana). Kun Firepodista katkaisee virran ja logic on käynnissä, se kysyy taas, vaihdetaanko sisäiselle äänikortille. Kaikki ilman minkään ohjelmiston asentamista tai virittelyä. |
texjazz 03.03.2006 09:18:42 | |
---|
Onneksi en lukenut ohjeita. Asensin aikoinaan Logic Expressin ja sitten keksin, että liitetään koticasio Firepodin midiporttiin kiinni. Homma toimi välittömästi sekä Logicilla että Garagebandilla. Presonuksen Firepodin asennus oli myös mielenkiintoinen, piuha kiinni ja Logic kysyi, otetaanko käyttöön (sattui olemaan käynnissä asennuksen aikana). Kun Firepodista katkaisee virran ja logic on käynnissä, se kysyy taas, vaihdetaanko sisäiselle äänikortille. Kaikki ilman minkään ohjelmiston asentamista tai virittelyä. Oolrait, hyvä näin. Pääsee harjoittelemaan. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |