Aihe: Hyvä all-around nuppi tonniin.
1 2 3 4 5
kimurantti1
27.02.2006 23:41:25 (muokattu 27.02.2006 23:42:56)
Marshallit ON mustavalkoisia. :)

Puujalkamestari iskee:D

Nojuu, mutta mielestäni DSL- ja TSL-sarjan tuotteet eivät tee oikeutta koko merkille. En ole mielipiteinäni yksin.

Et varmasti ole yksin. Mäkin oon sitä mieltä että noi uudet ei tee oikeutta sille merkille saati kuulosta esikuviltaan, mutta aika moni niitä tuntuu käyttävän joten tuskin on perusteltua sanoa niitä käyttökelvottomiksi. Miljoona kärpästähän ei voi olla väärässä, p...no joo.
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
Aki
28.02.2006 00:40:12

Cornfordin pari mallia jota Musamaailmassa taannoin testasin, oli niin tummasoundisia, että mun oli todella vaikea tykätä niistä yhtään, missään musiikkityylissä.

kuinka moni oikeasti tarvitsee yhtä vahvistinta jolla voi samalla keikalla vetää bluesit ja borgirit.
Minä.

Ja mitä tulee tohon "mallintavasta käytän vain 3:a soundia", millä tavalla se on huono juttu? Ja millä tavalla 1- tai 2-kanavainen putkivahvistin olisi parempi jos mallintavasta kerta löytyi ne kolme hyvää soundia? Ei ne muut mallinnukset rikki mene jos niitä ei käytä. Eikä kukaan velvoita niitä käyttämään. Mä käytän vain puolia mallinnuksista, joka on sekin jo paljon enemmän mitä kuvittelin käyttäväni. Silti se korvaa mun käytössä kolme putkivahvistinta ja parikin säröpedaalia. Efekteistä puhumattakaan.

PS. Mun faija hakkaa sun faijan!
"Mun äiti tekee teidän äideille ruokaa!"
Räbbänä
28.02.2006 12:26:22

"Mun äiti tekee teidän äideille ruokaa!"

"mun äiti tekee SUN äidistä ruokaa!" :D
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)