Mistä musaliikkeestä löytäisin hyvän tuolin ja jalkatuen? Olen aloittanut klassisen kitaran soiton ja soittoasennon pitää olla tietyntyylinen. Tavallisilla tuoleilla selkä puutuu perskuleen nopeasti. |
Jackie 27.02.2006 22:19:44 | |
---|
Sotkasta saa. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
jussimus 27.02.2006 22:31:44 (muokattu 27.02.2006 22:47:40) | |
---|
Mistä musaliikkeestä löytäisin hyvän tuolin ja jalkatuen? Olen aloittanut klassisen kitaran soiton ja soittoasennon pitää olla tietyntyylinen. Tavallisilla tuoleilla selkä puutuu perskuleen nopeasti. Skulaa mieluummin rokkia sähköskeballa nii ei perse puudu! Anteeksi, meen pois... |
magnetman 004 27.02.2006 22:46:37 | |
---|
Mistä musaliikkeestä löytäisin hyvän tuolin ja jalkatuen? Olen aloittanut klassisen kitaran soiton ja soittoasennon pitää olla tietyntyylinen. Tavallisilla tuoleilla selkä puutuu perskuleen nopeasti. Ymmärrän, mistä on kysymys. Kannattais miettiä, haluaako roudata tuolia ja jalkatukea joka paikkaan, missä kitaralla aikoo soittaa. Itse "jouduin" soittamaan mukulana jalkatuen kans, ja siitä tuli osa jalkaa. Jalkatuki ja sen tuoma soittoasento kuuluu klassisen kitaransoiton käytäntöihin, mutta hyvin se onnistuu ilmankin (ilman selkäkipuja). Hiihtävä kitaristi Espoon perslävestä. |
Ze Kink 27.02.2006 22:47:13 | |
---|
Ihan normaaleissa soitinkaupoissa noita on, omani ostin Fasulta. Tuoliksi käy ihan mikä vaan, säätää vaan sitten jalkatuen korkeuden tuolin korkeuden mukaan. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Pnctocn 27.02.2006 23:01:44 (muokattu 27.02.2006 23:05:11) | |
---|
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |