sirdickyj 27.02.2006 19:11:28 | |
---|
Tossa on muuten biisilistaa parin päivän takaselta Lontoon keikalta, sikäli kun onnistuin tuolta nettisivuilta poimimaan (eivät ole esitysjärjetyksessä ja voi olla virheitäkin), saa nähdä tulevatko Suomeenkin samalla setillä: Endless, Isolation, Gift of Faith, Caught in the Balance, I Will Remember, Goodbye Girl, King of The World, Africa, Falling in Between, Bottom of Your Soul, Let it Go, Rosanna, Home of the Brave, Stop Loving You, I'll Be Over You, Cruel, I Will Remember, Pamela, Make Believe, Kingdom of Desire ja Hold the Line. Kukahan ton Pamelan laulaa? "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
sirdickyj 27.02.2006 19:13:54 (muokattu 27.02.2006 21:20:11) | |
---|
Tää vakuutti mua suunnilleen yhtä paljon kuin tuo arvostelu, mutta kiitokset kuitenkin. No se ei ollutkaan sun vakuuttamiseks tehty. Pointti on se, että noita White Stripesejä ja muita paskoja on trendikästä kehua, kun taas Toton musan on PAKKO olla joku Belsebuubin ilmentymä. Sama ku Bon Jovi; jos teet samaa ku ennen, niin ei kelpaa, ja jos et tee, niin loiston päivät ovat takana. Niinkuin jo todettu. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Notefix 27.02.2006 20:28:19 (muokattu 27.02.2006 20:29:36) | |
---|
No se ei ollutkaan sun vakuuttamiseks tehty. Pointti on se, että noita White Stripesejä ja muita paskoja on trendikästä kehua, kun taas Toton musan on PAKKOll olla joku Belsebuubin ilmentymä. Sama ku Bon Jovi; jos teet samaa ku ennen, niin ei kelpaa, ja jos et tee, niin loiston päivät ovat takana. Niinkuin jo todettu. Niinhän se on! Arctic Monkeys pelastaa koko rockmusiikin! Seuraavaks tulee Hawthorne Heights...niinku vinkkinä! Se on tarkkaa, mistä voi sanoa diggaavansa, menee muuten maine. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
sirdickyj 27.02.2006 21:19:32 | |
---|
Se on tarkkaa, mistä voi sanoa diggaavansa, menee muuten maine. Juuri näin. Soittotaito on aina korreloinut toimittajien, etenkin Rumban, inhoon artistia kohtaan. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Brian May jr. 27.02.2006 21:32:09 | |
---|
Juuri näin. Soittotaito on aina korreloinut toimittajien, etenkin Rumban, inhoon artistia kohtaan. No okei, jos se nyt tosiaan on näin niin kaipa mutkin saa vakuutettua :) vai oisko kyse pikemminkin siitä että se vähän latistaa biisien tunnelmaa, kun tietää, että tän kaltaiset virtuoosit pystyy laskelmoimaan minkätyyppistä musaa vain haluavat? Njoo. Jos mun pitäisi jotain miinuksia TOTO:sta löytää näin äkkiseltään ja siltä biisikartalta jota olen tutkinut, niitä niitä helevetin rakkauslauluja/hempeyslauluja on kyllä aivan liikaa. Hieno ura bändillä, mutta toi on kyllä oikeasti aika iso miinus kun Rosanna, Africa, Mushanga, Pamela jne. kertoo kaikki sitä samaa tarinaa. Sen sijaan totolla on myös myös perkeleen kovia melodioita, hyvä meininki ja riveissä soitteli ennen maailman paras rumpali. Ja nimenomaan ennen. Eli kyllä sitä mielellään kuunteleekin. Vettä! |
Kyllä Tambun, Mindfieldsin ja uusimman biisit ovat päähän jääneet samalla tavalla ku vanhojen. Jos AC/DC:n lisäksi pitäisi mainita joku muu yhtye jolle muuttumattomuus on hyvästä, en itse ainakaan keksi muita kuin toto:n Hieman pelästyin ekan biisin alussa että meniköhän soittimeen vahingossa sittenkin dt:n kiekko mutta sieltähän se vanha kunnon toto vähitellen sitten tuli. Keskiviikoksi on kyllä todella kovat odotukset. EDIT: Kyllähän muusikoille pitäisi ainakin Tambu olla tuttu kun kaikki miksaajat käyttää sitä pa-testaukseen ;) "Ei prkl, taas tää biisi"(Gift of faithista) If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
Ossi 27.02.2006 23:31:47 | |
---|
Keskiviikkona sit tärähtää, erittäin jees! Pitkästä aikaa odittelen tohkeissani jotain keikkaa. Kyllä! Menköön maine, jos semmoista on ja muu siinä sivussa. Pääasia että pääsee kuulemaan livenä hyvää musaa ja näkemään kylkiäisinä muusikkoja työnsä ääressä. Yksinkertaisena ihmisenä en ole koskaan päässyt jyvälle siitä, mikä probleema tähän bändiin liittyy? Eikä loppupeleissä oikeastaan kiinnostakaan niin kauan kun joku direktiivi ei kiellä mua diggailemasta Totoa. Tai mitä hyvänsä. Säröpedaalit on syvältä. |
Larry 28.02.2006 09:18:08 | |
---|
Ei saatana, nyt tärisee jo kädet. Jos tuonkaltaista settiä on luvassa mikä tuossa pari juttua aiemmin mainittiin niin mä vetäsen märät pöksyyn jo tänään =) Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
90125 28.02.2006 14:29:46 | |
---|
Kukahan ton Pamelan laulaa? Tony Spinner olis mun veikkaus, mutta Bobby sitä on vedellyt. Ja mikä parasta: Endless. Kun Isolation julkaistiin, olin ihan lääpälläni tuohon biisiin, ja vieläkin. -JHR- |
sirdickyj 28.02.2006 19:44:00 (muokattu 28.02.2006 19:44:09) | |
---|
Tony Spinner olis mun veikkaus, mutta Bobby sitä on vedellyt. Eihän Spinner oo bändissä? Ja mikä parasta: Endless. Kun Isolation julkaistiin, olin ihan lääpälläni tuohon biisiin, ja vieläkin. Vaan eikös toi oo se levy, jossa laulo Fergie Frederiksen? Kukahan TON sitten laulaa? Tuskin Kimball ainakaan. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
sirdickyj 01.03.2006 09:07:22 | |
---|
Ahaa, Toton nettisivuilla pyöriminen valotti hommia; Spinner on kuin onkin messissä, ja David Paich on jäänyt himaan tukemaan siskoaan, jolla on iso leikkaus edessään. Spinnerhän se siis varmaan laulaa noi Williamsin biisitkin. Paich on hieno mies, bändin sympaattinen keskushahmo, jotenki tuntuu ikävältä ettei mies ole mukana. Mutta ei anneta sen häiritä, varmasti hyvä keikka tulossa!!!!! "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Bolt Shooter 01.03.2006 09:46:54 | |
---|
Hieno levy tuo uutukainen useamman kuuntelun jälkeen vaikuttaa olevan. Olen itse fanittanut bändiä jo 20 vuotta ja täytyy sanoa, niin kitaroiden omistaja kuin olenkin, oli bändin sielu ja huikein muusikko huikeiden muusikkojen joukossa Mr. Jeff Porcaro. Simon Phillips toimii kybällä, tietenkin, mutta ei ole sama asia, enkä voi olla ajattelematta, miltä bändin musa kuulostaisi nyt jos Jeff olisi messissä. Ei siitä asiasta koskaan tietyssä mielessä Toton koko tuotannon tuntevana ja Jeff Porcaron jokusetkin bändin ulkopuoliset levyt omistavana (kymmeniä ja taas kymmeniä) pääse yli, että mies kuoli aivan liian varhain. No, kuitenkin innolla odotetaan illan konserttia ja erityisesti sitä, mihin suuntaan vanhoja klassikkobiisejä on arrattu uusiksi! Itseäni lohduttaa Jeff Porcaron suhteen se, että ehdin kuulla miestä livenä yhden konsertin, vaikka silloinen solisti Jean-Michel Byron lauloikin useiten ihan päin ruotsia(uusi kirosana lätkäfinaalin jälkeen). Ja eiköhän se Phillipsin helposti kehoonkäyvä(on koettu livenä) basari tule livenä ihan muhkeasti! :) Vita brevis, ars longa, occasio praeceps, experientia fallax, iudicium difficile. |
90125 01.03.2006 10:06:34 | |
---|
Vaan eikös toi oo se levy, jossa laulo Fergie Frederiksen? Kukahan TON sitten laulaa? Tuskin Kimball ainakaan. Oma veikkaus on instrumentaalisikermä. Viime keikalla tuli Isolationilta Lion, tosin pienenä instumentaalipätkänä. Eli samoilla eväillä varmaan tältä levyltä annetaan tänäänkin maistiaisia. -JHR- |
sirdickyj 01.03.2006 15:49:14 | |
---|
Oma veikkaus on instrumentaalisikermä. Viime keikalla tuli Isolationilta Lion, tosin pienenä instumentaalipätkänä. Eli samoilla eväillä varmaan tältä levyltä annetaan tänäänkin maistiaisia. Uusi veikkaukseni on Spinner "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
sirdickyj 01.03.2006 23:46:48 | |
---|
"Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Brian May jr. 15.03.2006 15:38:48 | |
---|
Tossa viime viikkoina odottelin mielenkiinnolla allmusicin arviota tästä uudesta levystä, lähinnä siksi että mielestäni kyseisellä sivustolla arvostelijat pyrkivät olemaan aidosti rehellisiä, puolueettomia ja suuntaa-antavia. Tässä heidän yhteenvetonsa: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:j4rx287w05na Ei huono, ainakaan tämän mukaan. Vettä! |
Progressor 15.03.2006 15:45:25 | |
---|
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
MK73 20.03.2006 16:26:01 | |
---|
Tässä kun on noista levyarvosteluista ollut juttua; jos saatte käsiinne tuoreen Hifi-lehden, niin lukekaa Falling in between -arvio sieltä. Täytyy sanoa, että kylläpäs "vanhan diggarin" sydäntä lämmittää. |
lukeman 21.03.2006 13:28:01 | |
---|
Vihdosta viimein posti toi FIB:in kotiin, kesti kun oli pakko ostaa japsiversio. Nyt alkaa rankka kuuntelu. :) |
JE 03.04.2006 15:57:19 | |
---|
|