Aihe: Perheenlisäystä Jackielle.
1
Jackie
27.02.2006 20:29:20
Kävimpä viikon alkajaisiksi hakemassa uuden vahvistimen. Kyseessä on Hughes-Kettner Edition Blue 30R. Maksoi 150 euroa ja jäi mukavasti alle Thomannin hintojen. Nyt on sitten mukava pieni combo kotona, ja kämpillä rokitellaan sitten isommilla kamoilla. Onkos kenelläkään kokemusta tästä vahvarista? Itse tykkään kyllä paljon. Kauppias antoi vielä kaupanpäälle Hohnerin avaimenperä-huuliharpun, kun oikein kiltisti pyysin. Ja ei sitten käydä vertailemaan mihinkään putkilaitteisiin, kiitos.

Tässä sitä hintavertailua.. http://www.thomann.de/thoiw3_hughes … ttner_editionblue_30r_prodinfo.html
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
Jackie
27.02.2006 20:51:10 (muokattu 27.02.2006 20:53:16)
Onnea uuden hankinnan johdosta! Itsekin olisi tarkotus jossain vaiheessa ostaa joku pikkucombo kotikäyttöön, mutta en vielä ole kallistunut minkää erityisen laitteen kannalle. Olisiko kenties mahdollista saada ääninäytteitä uudesta vahvaristasi?

Laittaisin mielellää näytteitä, mutta koneessa on jotain vikaa... Pitää kysyä joltain kaverilta jos pääsis nauhottamaan.
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
Jackie
27.02.2006 20:52:33 (muokattu 27.02.2006 20:53:29)
Tulpat heitti.
ekikoo
27.02.2006 20:54:18 (muokattu 27.02.2006 20:55:30)
JEA! Itellä sama. Vielä kun saisi footswitchin. Tosin se on mun ainoa vahvistin, kun se toisille on vain korvike. Sob sob

e: niin ja niitä kokemuksia, ei minulla sen kummempia että kyllä tolla soittelee, diggaan säröstä kun en kummoisia kultakorvia omista
A signature? Oh wait...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)