kampela 20.08.2003 11:05:48 | |
---|
kampissa oleva music shop lopettaa kuukauden kuluessa toimintansa. sieltä saa peltejä halvalla craässit -30% raidit -40% siel on ufippia ainakin jäljellä aika paljon. kyseiset alennukset olivat voimassa ainakin ufipin pelleissä. pitihän sitä nyt ittekki ostaa kaks bionikkiä. I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die |
Bacchus 20.08.2003 13:17:06 | |
---|
kampissa oleva music shop lopettaa kuukauden kuluessa toimintansa. sieltä saa peltejä halvalla craässit -30% raidit -40% siel on ufippia ainakin jäljellä aika paljon. kyseiset alennukset olivat voimassa ainakin ufipin pelleissä. pitihän sitä nyt ittekki ostaa kaks bionikkiä. Damn, sinnehän pitää mennä tutkailemaan ku pitäis ykköschrashi löytää.. Muistatko ton mestan osoitetta? Ite en oo koskaan käyny.. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
kampela 20.08.2003 14:04:22 | |
---|
Damn, sinnehän pitää mennä tutkailemaan ku pitäis ykköschrashi löytää.. Muistatko ton mestan osoitetta? Ite en oo koskaan käyny.. tosa-> www.msmusicshop.fi I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die |
afro 20.08.2003 15:22:22 | |
---|
Voi hitsi, tuonne pitäs päästä. Harmi vaan kun välimatka on n. 500 km eli ei ihan huvikseen kehtaisi lähteä. Crasheja pitäis ainakin yks hommata ja tuolta kyllä sais halvalla. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Mikko A 20.08.2003 18:25:23 | |
---|
Voi hitsi, tuonne pitäs päästä. Harmi vaan kun välimatka on n. 500 km eli ei ihan huvikseen kehtaisi lähteä. Crasheja pitäis ainakin yks hommata ja tuolta kyllä sais halvalla. No en nyt tiiä onko niin halpaa koska ne Ufipit on pirun kalliita peltejä. =) Saaneekohan nuo ikinä varastoaan tyhjäksi kun palvelusta ei oo tietoakaan, saatikka asiakkaista. Oon siellä muutaman kerran käyny, myyjä on sanonu korkeintaan kaks sanaa ja asiakkaita on ollu korkeintaan kaks. Aina kun siellä käy, niin tekis mieli pölliä jotain kun sitä ei varmasti kukaan huomais vaikka läiskis repun täyteen peltejä ja kävelis tiehensä. Rehellisyys vaan astunut aina kuvaan enkä oo viittiny pölliä mitään... Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
JeeVes 20.08.2003 18:26:50 | |
---|
Voi hitsi, tuonne pitäs päästä. Harmi vaan kun välimatka on n. 500 km eli ei ihan huvikseen kehtaisi lähteä. Crasheja pitäis ainakin yks hommata ja tuolta kyllä sais halvalla. mulla on sama vika....yks crashi ja vaikka china ois aika poikaa! -Join me in bed- |
afro 20.08.2003 18:52:07 | |
---|
No en nyt tiiä onko niin halpaa koska ne Ufipit on pirun kalliita peltejä. =) Onhan ne, mutta näyttihän tuolla olevan Zildjianin crashitkin 30 prosentin alennuksessa. Ja Ufipin Crässit -35 %. On se nyt parempi kun ei mitään, tosin saahan noita tutusta musalikkeestäkin aika edullisesti. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Bacchus 20.08.2003 20:38:30 (muokattu 20.08.2003 20:38:48) | |
---|
No en nyt tiiä onko niin halpaa koska ne Ufipit on pirun kalliita peltejä. =) Ei ne nyt niin paljon kalliimpia kuin Zildjianin parhaat. No okei, onhan nekin jo tarpeeksi (liian?) kalliita..=) Mutta mutta tarkoitin että ei noi Ufipit sen ylihinnoitellumpia oo ku muutkaan laatupellit. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Mikko A 20.08.2003 22:12:43 (muokattu 20.08.2003 22:15:46) | |
---|
Ei ne nyt niin paljon kalliimpia kuin Zildjianin parhaat. No okei, onhan nekin jo tarpeeksi (liian?) kalliita..=) Mutta mutta tarkoitin että ei noi Ufipit sen ylihinnoitellumpia oo ku muutkaan laatupellit. Ei toki. Oikeestaan mun mielestä kaikki huippupellit on aivan hirveissä hinnoissa. Ylihinnoittelusta en tiiä muuta kuin oman kukkaroni kohalla =) Kun joskus siellä kyselin yhtä Ufipin 8" splashia niin se oli kyllä aivan liian kallis mulle vaikka lähti tuo -30 pinnaa. Siihen perustui väitteeni =/ ETIT: Ainiin, tähän väliin onkin hyvä heittää että jos jotakuta sattuis kiinnostaan hyvä Istanbulin 16" krässi (ei ylihinnoiteltu) niin ottaapi yhteyttä! =D Siis ihan tosissaan kuitenkin. =I Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Mikael 21.08.2003 11:24:25 | |
---|
Ei toki. Oikeestaan mun mielestä kaikki huippupellit on aivan hirveissä hinnoissa. Enpä ollutkaan pitkään aikaan tutkiskellut uusien peltien hintoja, kun kiinnostusta siihen suuntaan ei ole ollut. Nyt kävin sitten T-kaupan sivuilla ja voehan helevetti... hinnat olivat jotain aivan kohtuutonta. Juuri ostamieni 14" "mustaleimaisten" 2002 -haitsukoiden hinnalla en olisi saanut edes saman kokoisia Alphoja tai yhtiäkään Sabianeita tai Zildjianeita... öö... huh? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Mikko A 21.08.2003 16:10:51 | |
---|
Juuri ostamieni 14" "mustaleimaisten" 2002 -haitsukoiden Hyvät pelit muuten nuo. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Bacchus 21.08.2003 22:55:50 | |
---|
Tänään kävin tuolla Musicshopissa ja eipä löytyny mitään miellyttävää omaan musatyyliin. Ja Mikko, olit aivan oikeessa siinä palvelun huonoudessa! Se jätkä vaan tsiigaili videotykin kautta jotain rantojen kunkkua ja istuskeli. Sitten kun olin peltihuoneessa, niin totesin kaverille että "on kyllä paska palvelu, ei ihme että menee konkkaan," ja se jannu varmaan kuuli ku se tuli sinne aneemisena kysymään "voinks mä auttaa.". "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Baroquean 21.08.2003 22:56:23 | |
---|
Mustaleimaisia 2002-sarjalaisia? Arbeit macht frei. |
Mikko A 22.08.2003 00:57:51 | |
---|
Mustaleimaisia 2002-sarjalaisia? You got a problem with it? Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Mikko A 22.08.2003 00:59:32 | |
---|
se tuli sinne aneemisena kysymään "voinks mä auttaa.". Joo niinhän se aina tekee ja hakkailee koko ajan kovaan ääneen biittiä polviin... Ja jos siltä kysyy jotain niin se vaan pyörittelee päätään ja kävelee pois. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
kampela 22.08.2003 11:10:12 | |
---|
Joo niinhän se aina tekee ja hakkailee koko ajan kovaan ääneen biittiä polviin... Ja jos siltä kysyy jotain niin se vaan pyörittelee päätään ja kävelee pois. toisaalta niiltä myyjiltä löytyy kyllä aika paljon ammattitaitoa, jos jostain asiasta tarvitsee tietoa ja kysyy siitä polvirummutuksesta huolimatta. I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die |
Bacchus 22.08.2003 17:41:08 | |
---|
toisaalta niiltä myyjiltä löytyy kyllä aika paljon ammattitaitoa, jos jostain asiasta tarvitsee tietoa ja kysyy siitä polvirummutuksesta huolimatta. Tuommoisessa tapauksessa mä kyllä painelen ulos kaupasta sellaiseen liikkeeseen missä on oikeesti ammattitaitoista ja hyvää palvelua. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
You got a problem with it? No problemo! Itse vaan olen nähnyt 2002:sia ainoastaan kirkkaan punaisten ja punaisen ruskehtavien leimojen kanssa. Arbeit macht frei. |
Veksi 23.08.2003 23:18:19 | |
---|
Käykääpä Millbrook musiikissa kokeilemassa uusia STAGG käsin taottuja kiinalaisia peltejä,todella hinta/laatusuhde kohdallaan. |