Jumina5/6 27.02.2006 15:34:35 | |
---|
Joo, Prince rulettaa.. On monelle varmaan nykyäänkin yllätys miten tuo jätkä kurittaa kitaraa. Toi Youtube on vaan paska mesta, paskalla laadulla ja tökkii koko ajan. (Onneksi löytyi torrenttina 8P) Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska? |
tiukkapipo 27.02.2006 15:39:44 | |
---|
Prince oli kyllä aika kova. Hendrixin haamu taitaa miehessä pyöriä. Ei taida vanhentua Prince ollenkaan. Näytti vieläkin 22-vuotiaalta. Oliko se yksi perkussionisti Sheila E? Jos oli, niin hyvin on hänkin säilynyt! Prince oli kova - aivan sairaan hyvä! Luulin, että olen niin vanha, että en jaksa innostua mistään, mutta olenkin vain niin vanha, etten jaksa innostua uudemmasta musiikista ja esitystyyleistä. Hitto vie, että homma rokkasi. Ja hitto vie, että musisoivat naiset näytti hyville - paljon paremmille kun monella nykyisellä lökäpöksyvideolla, jossa joku jälkeenjääneelle vaikuttava Urpo molottaa jöötiä köppääsen rytmitaustan päälle, heiluttaa sormet harittaen laiskasti käsiään ja vierellä muutama bikininainen nylkyttää lannetta. Mikähän taantuma tuolla afroamerikkalaisten musiikintekijöiden parissa oikein on tapahtunut? Vai onko taantuma tapahtunut kuluttajien parissa? Kyllä ennen oli jotkin asiat sittenkin paremmin. |
HaloOfFlies 27.02.2006 16:02:37 (muokattu 27.02.2006 16:04:03) | |
---|
Oliko se yksi perkussionisti Sheila E? Jos oli, niin hyvin on hänkin säilynyt! Prince oli kova - aivan sairaan hyvä! Luulin, että olen niin vanha, että en jaksa innostua mistään, mutta olenkin vain niin vanha, etten jaksa innostua uudemmasta musiikista ja esitystyyleistä. Hitto vie, että homma rokkasi. Ja hitto vie, että musisoivat naiset näytti hyville - paljon paremmille kun monella nykyisellä lökäpöksyvideolla, jossa joku jälkeenjääneelle vaikuttava Urpo molottaa jöötiä köppääsen rytmitaustan päälle, heiluttaa sormet harittaen laiskasti käsiään ja vierellä muutama bikininainen nylkyttää lannetta. Mikähän taantuma tuolla afroamerikkalaisten musiikintekijöiden parissa oikein on tapahtunut? Vai onko taantuma tapahtunut kuluttajien parissa? Kyllä ennen oli jotkin asiat sittenkin paremmin. Juu olihan se Sheila E todellakin perkussionistinä siellä. Prince oli aivan älyttömän kova, kyllä täälläkin sormet vispasi ilmakitaraa kun herra vetäisi aivan käsittämättömiä sooloja kitarastaan. Kaiser Chiefs oli myös mahtava, kuten oli KT Tunstall, teki vaikutuksen ja niin teki Jack Johnsonkin. Paul Welleristä en niinkään välittänyt. Ei Princen tasoisia kitaristeja enää nykypäivänä kovinkaan usein näe. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Brian May jr. 27.02.2006 16:36:26 | |
---|
Mikähän taantuma tuolla afroamerikkalaisten musiikintekijöiden parissa oikein on tapahtunut? Vai onko taantuma tapahtunut kuluttajien parissa? Kyllä ennen oli jotkin asiat sittenkin paremmin. Kyllä se taantumus taitaa olla nimenomaan kuluttajien parissa...tässä lainaus eräältää afroamerikkalaiselta henkilöltä, joka arvostelee 50 Centin "Get rich or die tryin'"- elokuvaa imdb:ssä(joka on muuten kyseisten sivujen huonoimpien elokuvien top 100- listalla 27): This extraordinary, innate ability to identify and exploit today's mass degeneration of taste is a truly supreme talent - a talent reaching to the very depths of cynicism. 50's nihilistic celebration of the meaningless and absurd is, of course, very "postmodern," very fashionable. As such we'll doubtless continue to skip and whistle our way to oblivion. Yes, 50 Cent is a joke. Unfortunately, the joke is on us. Tuossa vain pieni olennainen pätkä siitä, ja näinhän se taitaa olla. Tällä hetkellä "massoille" maistuu hillitön paska. Näin ainakin minun mielestäni. Vettä! |
RonRoco 27.02.2006 16:48:29 | |
---|
Mistähän tuon princen esityksen sais parempi laatuisena imuutettua....? Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Tellervo 27.02.2006 16:53:39 (muokattu 27.02.2006 16:55:07) | |
---|
Osuin kesken kaiken kanavalle ja jäin odottamaan, kun joku palkinnonjakajista mainitsi kohdanneensa Princen takahuoneessa. No, pitihän se arvata että esitys oli sitten jo mennyt :'( Ihmeesti kuitenkin nauliuduin moniakin esityksiä kuuntelemaan ja katsomaan, vaikken tosiaankaan kauheasti tuon tyyppisiltä gaaloilta odota. James Blunt oli hemmetin sympaattinen, Jack Johnson myös hieno uusi tuttavus ja vastapaino kaikelle muulle. Naisista en kauheasti innostunut, paitsi KT Tunstallin puhe oli kyllä hyvä! :) Varsinkin kun omisti osan patsaasta Kate Bushille. Järjestelyistä olisi syytä ottaa meidänkin mallia - kaikki rullasi kuin unelma. Edit: Niin ja Coldplayn esityksen missasin myös, tai sitten keskityin sillä hetkellä johonkin muuhun puuhaamiseen. Harmi. Miettiminen on joskus tosi vaikeaa. - hanuristi |
Oliko se yksi perkussionisti Sheila E? Jos oli, niin hyvin on hänkin säilynyt!. Taitaapi olla. Ja Lisa kitarassa. Pikselimössöstä vaikea sanoa onko koskettimissa sitten Wendy. Vanhankaartin kokoontumisajot. Ja ihan tolkuttoman kovaa tavaraa. Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors. |
RonRoco 27.02.2006 17:20:49 | |
---|
Ei helvetti! youtube kaikesta pikselisyydestään huolimatta sai meikäläisen ihon kananvartaille. Palautu hyvin mieleen eilinen esitys. Makee nähdä kuinka eräillä toi kitara on ikään kuin osa ruumista tai jotain.... Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Joonas 27.02.2006 18:16:35 | |
---|
Katoin kanssa, ja mun mielestä oli kaikenkaikkiaan heveltin hieno gaala. Ihmettelin joitain valintoja, esimerkiksi sitä, että Kate Bush ei saanut pystiä. Mutta niinhän se on, että enemmistö on monasti väärässä ;) Ja tuo Gorillazin esitys oli mun mielestä helvetin hieno ihan vaan sen takia, että siinä oli sellasta tietynlaista rahvaanomaisuutta eikä sellasta Amerikkalaista lasvegasmaisuutta. Ne penskat ja kaikki. Ei hitto, pakko toteuttaa joskus. Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Jarski 27.02.2006 20:47:18 | |
---|
Muistin kyllä Princen kitarataidot, mutta silti... Todellakin Henkka taitaa möyriä miehen sisällä. Eleet, ulkoinen olemus ja soitannolliset jutut kyllä toi suuresti mieleen James Marshall Hendrixin. |
HaloOfFlies 27.02.2006 22:31:29 (muokattu 27.02.2006 22:38:15) | |
---|
Muistin kyllä Princen kitarataidot, mutta silti... Todellakin Henkka taitaa möyriä miehen sisällä. Eleet, ulkoinen olemus ja soitannolliset jutut kyllä toi suuresti mieleen James Marshall Hendrixin. Sama tuli minullakin mieleen. Kun tässä nyt Brit Awardseista puhutaan, niin tässä mielenkiintoinen duetto vuodelta 1994. PJ Harvey & Björk - (I Can't Get No) Satisfaction. http://www.youtube.com/watch?v=QgUPV5e-4TU&search=Brit%20Awards First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Järvihirviö 28.02.2006 02:56:48 | |
---|
Ja hitto vie, että musisoivat naiset näytti hyville - paljon paremmille kun monella nykyisellä lökäpöksyvideolla, jossa joku jälkeenjääneelle vaikuttava Urpo molottaa jöötiä köppääsen rytmitaustan päälle, heiluttaa sormet harittaen laiskasti käsiään ja vierellä muutama bikininainen nylkyttää lannetta. Mikähän taantuma tuolla afroamerikkalaisten musiikintekijöiden parissa oikein on tapahtunut? Vai onko taantuma tapahtunut kuluttajien parissa? Kyllä ennen oli jotkin asiat sittenkin paremmin. Mikäköhän hätä kaikilla valkoisilla on, kun tehdään niin emotionaalista itkurokkia koko ajan? Ennen (kauan sitten) oli paremmin, kun vedettiin hoveissa cicapoa. Tässä yleistän koko valkoisen kulttuurin ja rock-"musiikin" nykytilan. Ja joo, Kanye West veti hienosti! |
Flash 28.02.2006 08:38:37 | |
---|
Ja ihan tolkuttoman kovaa tavaraa. Kyllä. Kylmät väreet todistivat samaa. Tämä pitäisi ehdottomasti nähdä livenä. Live Music Is Better! |
entropia 28.02.2006 11:50:56 | |
---|
Mikäköhän hätä kaikilla valkoisilla on, kun tehdään niin emotionaalista itkurokkia koko ajan? Ei The Darkness tee sellaista, ja ne jätkät on valkoisia! ;) ihan vaan sivuhuomautus :D Fuck Light, let there be Darkness! - The darkness 7.03.2006 Jäähalli. Be there! |
sus 28.02.2006 16:49:22 | |
---|
Mä olin pettynyt tätä ketjua lueskellessani kun kukaan ei ollut heittänyt mitään nokkelaa läppää ketjun aloittajan tyylistä kirjoittaa kaikki artisti- ja bändinnimet ISOLLA. Ja itse awardseista, katsoin vähän, ei sytyttänyt. Paitsi Princen soitto! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
RonRoco 28.02.2006 17:35:12 | |
---|
Mä olin pettynyt tätä ketjua lueskellessani kun kukaan ei ollut heittänyt mitään nokkelaa läppää ketjun aloittajan tyylistä kirjoittaa kaikki artisti- ja bändinnimet ISOLLA. Ei ollu kaikki ISOLLA, by the way (aloittajan huom.). Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Rattata 28.02.2006 20:50:01 | |
---|
Hyvin vetivät kyllä, varsinkin Prince. Jumankekka sentään. |
carnation 01.03.2006 11:17:34 | |
---|
Onkohan tätä jo mainittu jossain... no, mutta. Tänään tulee uusintana tuo lähetys, jos joku sen missasi. Yle 2, klo 23:30 alkaen - Yle Live: Brit Awards 2006 "Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
RonRoco 01.03.2006 17:00:34 (muokattu 01.03.2006 17:01:02) | |
---|
HIENOO! Pitääkin alkaneiden vapaiden kunniaksi istahtaa alas oluen kera ja uusintanauttia(?) koko paketti. Kopsahti tänään luukusta sopivasti Princen live DVD=)) Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Tee 01.03.2006 20:37:12 | |
---|
Minkä biisin Coldplay veti ? It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE |