Sir Härö 27.02.2006 15:24:00 | |
---|
Löytyykö ko. peliin, ja varsinkin sen nettipeliin koukkuun jääneitä? Itse pelailin joku aika sitten pelin läpi ja nyt pelailen sitä usein netissä RIFFS claanin serverillä. Helvetin hieno peli. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
toxic 27.02.2006 15:30:13 | |
---|
Netissä tulee aina välillä pelattua. Jostain syystä yksinpelin grafiikat ovat aivan vituillaan, joten sitä ei tule pelattua. |
Sir Härö 27.02.2006 16:08:55 | |
---|
Netissä tulee aina välillä pelattua. Jostain syystä yksinpelin grafiikat ovat aivan vituillaan, joten sitä ei tule pelattua. Milläs serverillä käyt? Toi riffs on perkeleen hyvä serveri. Pääasiassa lipunryöstöä ja team deathmatchia. Liikuskelen siellä nimimerkillä Ripper. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
toxic 27.02.2006 16:12:33 | |
---|
Milläs serverillä käyt? Toi riffs on perkeleen hyvä serveri. Pääasiassa lipunryöstöä ja team deathmatchia. Liikuskelen siellä nimimerkillä Ripper. Jollain virolaisella, en muista nyt kun en ole muutamaan kuukauteen pelannut :) Perkele nickillä minut löytää. |
Jollain virolaisella, en muista nyt kun en ole muutamaan kuukauteen pelannut :) Perkele nickillä minut löytää. Juujuu, sä pelaat siis KABOOM:lla? Mut potkitaan sieltä heti pois. Mälsää... "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
Nazareth 27.02.2006 16:47:59 | |
---|
Hyvä peli muuten mutta kiikarikivääri oli aika outo, välillä viholliset putos yhellä pääosumalla ja välillä taas niitä sai ampua 2-3 laukausta päähän että jotai tapahtuu. Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
T.S. S L A Y E R 27.02.2006 17:22:37 | |
---|
Tää on just mun SE suosikkipeli. Max Paynen ja NHL:n kanssa mitä tuli pelattua. SOF:sta olisi hienoa tehdä kunnon leffa. |
-septimisti- 27.02.2006 17:33:21 | |
---|
Ostin kyseisen pelin joskus ~10:llä eurolla x-boksille. Eipä ole kyllä montaa tuntia tullut pelattua, vaikka periaatteessa ihan jees peli. Moninpeliä en ole kokeillut. Eniten (muistaakseni) ärsytti se, että niitä vihulaisia ei esimerkiksi siellä viidakossa ryömiessä nähnyt millään. Alkoi vaan yhtäkkiä tulemaan luoteja jostain suunnasta. Nyt olen "jumissa" sellaisessa kohdassa jossa pitäisi ilmeisesti jollain konstilla hiippailla jonnekin sellaisen rakennuksen pihalla. Kun kävelee yhden kohdan yli, alkaa yhdestä ikkunasta tulemaan skriptattuja luoteja, eikä sitä ampujaa saa päiviltä millään. Pelin uudelleenlataus on aivan käsittämättömän hidas. Muistan kun se ykkösosa joskus ilmestyi. Sitä demoa tuli pelattua kaverin kanssa ja paljon, vaikka kone nyki ja paukkui hienon grafiikan takia. Vihollisten haavoittuminen oli jotain ihan ennennäkemätöntä. Olis saanu tuo kakkonenkin olla enemmän sellanen doom-tyyppinen suoraviivainen tykitys, eikä mitään viidakossa ryömimistä. |
BMF 27.02.2006 17:40:02 | |
---|
Hieno peli, tuli joskus näyttökortin mukana, kun konetta osissa ostettiin. Netissä sitä en ole pelannut koskaan, mutta yksinpeliä sitten senkin edestä. Jos delfiinit on niin vitun fiksuja nii miks ne sit asuu igluissa |
toxic 27.02.2006 21:11:05 (muokattu 27.02.2006 21:12:09) | |
---|
Juujuu, sä pelaat siis KABOOM:lla? Mut potkitaan sieltä heti pois. Mälsää... KABOOM? Mikä KABOOM? :) E: Ykkönen on muuten parempi. E2: Varoitusta sille joka ajattelee edellisen kaksimielisesti. :) |
Sir Härö 28.02.2006 08:14:22 | |
---|
KABOOM? Mikä KABOOM? :) E: Ykkönen on muuten parempi. E2: Varoitusta sille joka ajattelee edellisen kaksimielisesti. :) KABOOM Serveriä tarkotin, mut huomasin että siellä saa käyttää koodeja. Tuskin sä siellä pelailet.. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
myrtonen 28.02.2006 10:31:50 | |
---|
Joku aika sitten mäiskin enemmänkin, mutta nyt ei tahdo aika riittää. Taidan olla vieläpä aika hyvä, kunhan saa koneen käyntiin. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
Sir Härö 28.02.2006 14:53:46 | |
---|
Perustetaanko oma klaani? :D "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
Bilharzia 28.02.2006 16:34:12 | |
---|
Pelasin ihan himona tätä jonkun verran. Nopeeta äksöniä ja viuhuvia luoteja. Lipunkanto on MIESTEN laji. COP/SAW-serverillä. Godfather conffasi ja administroi kovalla kädellä yhtä vilkkaimmista peliyhteisöistä. Nyt mies on jättäny pelin taakseen. |