Angus 21.09.2004 01:02:59 | |
---|
Kyllä tuossa selvästi lukee "lose", se l-kirjain on vain tyylitelty hiukan erikoisesti. Jep, nopeasti katsoessani näytti aivan kuin olisi lukenut "Loose", tarkemalla katsomisella sitten näkyikin, että oli tuo L-tyylitelty noin. Heh, uskaltasko omaa lähettää tonne :) Olisi kiva nähdä ko. tatuointi. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
ulleli 25.09.2004 15:03:43 | |
---|
Eipä oo muita ongelmia tullu ku hirvee himo saada lisää.. ;) "Ponzuur lö zotilaz, mine poistu, kerto exit, silvuplee" |
Seppe 26.09.2004 16:29:15 | |
---|
Eipä oo muita ongelmia tullu ku hirvee himo saada lisää.. ;) Näin on!! Heti kun tatuointi on parantunut ja kipu hellittänyt niin sitä rupeaa jo miettimään, että jos vaikka tosta vähän vielä laittais tota tonne ja pitäiskö tohon laittaa tollanen jne jne.. Terveys on pohjimmiltaan hitain tapa tehdä kuolemaa |
Nipsu 22.02.2006 22:42:20 | |
---|
Mä otin viime kesänä Negative-tatuoinnin.Makso 100€.Se ei sattunu yhtään ja kesti vaan tunnin,kun sitä tehtiin.Otin sen Mad Maxissa.Oon ollu tyytväinen,enkä usko,että tuun koskaan katuun sen ottamista... |
Nipsu 23.02.2006 17:42:10 | |
---|
Niin ja se on siis oranssi-musta,´jos haluaa värillisen tatskan,hintaa tulee parikymppiä lisää... |
Kosminen 23.02.2006 18:26:48 | |
---|
- tyytyväisyys (hintalaatu, käytetty taiteilija?) Yksivärinen kalasymboli olkapäässä. Ei ollu kallis mutta ei kyllä mitenkään isotöinenkään. Itiksen Duck's Tattoossa otin. - onko tullut katumusta Mitäs turhia. Jos miettii vaan että mitenköhän näyttäis mahdollisimman huomaamattomalta 70-vuotiaana niin silloin saattaa kaduttaakin. - miten on "kestänyt" No vähän tuo musta väri alkuaikoina kuoriutui ja niistä kohdista vähän haaleni. Mutta ei sitä kovin helposti huomaa. Pitää miettiä joskus tulevaisuudessa jos sitä pitäs vahvistaa mutta en tiiä. - tuliko ongelmia Aika iisisti parani. Tosin laitoin siihen aika kauan voidetta että varmaan aika huolellisesti oon pitäny tuota. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Valokaari 23.02.2006 20:15:50 | |
---|
Mä otin viime kesänä Negative-tatuoinnin.Makso 100€.Se ei sattunu yhtään ja kesti vaan tunnin,kun sitä tehtiin.Otin sen Mad Maxissa.Oon ollu tyytväinen,enkä usko,että tuun koskaan katuun sen ottamista... Öö.. otit sen 13-vuotiaana? http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=4493072 Mikäli tämä nyt ei ole mikään vitsi, niin epäilen että ehkä jonakin päivänä tuo ei enää tunnukaan niin hyvältä idealta kuin nyt. Rok rok. |
Nipsu 23.02.2006 21:27:32 | |
---|
Itse asiassa se tuntuu helvetin hyvältä.Mä oon ainakin Negativen-fani ja helvetin ylpee siitä! |
Nipsu 23.02.2006 21:32:05 | |
---|
Ja on aika törkeetä väittää,että mun tatuointi on vitsi.On niitä nuoremmillakin! |
Kosminen 23.02.2006 21:53:11 | |
---|
Nyt varmaan itseä kunnioittavana rokkarina pitäisi yhtyä höhötykseen, mutta kyllä mä ymmärrän, miksi joku haluaa tatuoida Negative-logon. Onhan nuoruuskin elämänvaihe siinä missä muutkin elämänvaiheet, ja ERITYISESTI nuoruudessa pitää olla jotain josta saa voimaa huomiseen ja josta voi tarkistaa kuka minä olen. Se on nimittäin aika rankkaa, ja yksin ei sitä jaksa. Tuollainen tatskahan on vaan hieno muisto isompana. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Nipsu 23.02.2006 22:04:29 | |
---|
Jos toi ei ollu vitsi,niin oon ainakin samaa mieltä.Mutta en jaksa selittää miks otin sellasen tatuoinnin,mutta ainakin se merkkaa mulle kaikkee sitä,minkä mä oon monta kertaa meinannu menettää... |
Valokaari 23.02.2006 22:08:14 | |
---|
Ja on aika törkeetä väittää,että mun tatuointi on vitsi.On niitä nuoremmillakin! No itse tatuoinnin aiheeseen en ota kantaa, mutta mistäpä tiedän että oikeasti joku 13-vuotias on ottanut Negative -aiheisen tatskan? Netissä voi helposti väittää ihan mitä tahansa. Entäpä jos joku nelikymppinen tyyppi vain pilailee sanomalla noin? Sellaistakin on nimittäin sattunut. Olen muuten myös sitä mieltä, että 13-vuotias on vähän liian nuori ottamaan mitään tatuointia. Se mikä on kova juttu nyt, ei sitä välttämättä olekaan enää muutaman vuoden päästä. Kun mä olin siinä iässä niin tatuointeja ei siihen aikaan ollut juuri muilla kuin linnakundeilla, saati että sellaisen olisi helposti jostakin saanut. Mutta jos olisin sellaisen saanutkin, niin enpä usko että olisin ottanut jotakin Iron Maidenin tai Metallican logoa. Entäpä jos ne olisivatkin muuttaneet radikaalisti tyyliään tai muuten pilanneet maineensa ja sitten olisikin hävettänyt että omassa nahassa lukee niiden nimi? Tai musiikkimakuni olisi muuttunut - no, Maidenia kuuntelen kyllä yhä. Mutta mikäpä mä olen saarnaamaan. Aikuisiällä olen ottanut kuvia, joihin en olekaan näin jälkeenpäin tyytyväinen, johtuen tekijän ammattitaidottomuudesta. Kukin pilatkoon nahkansa jos tahtoo, kunhan ainakin muistaa harkita asiaa kunnolla ensin. Rok rok. |
Nipsu 23.02.2006 22:27:34 | |
---|
No en mä nyt enään oo 13.Ja kyllä ne tatuoinnit saa aina pois jos haluaa,se vaan maksaa.Noi samat pointit käytiin läpi moneen kertaan,ennen kun otin tatuoinnin.Mutta ken leikkiin ryhtyköön,se leikin kestäköön.Eikös se niin mene?Mulla oli kuitenkin syy ottaa se. |
Decadetroll 24.02.2006 11:24:19 | |
---|
- tyytyväisyys (hintalaatu, käytetty taiteilija?) - onko tullut katumusta - miten on "kestänyt" - tuliko ongelmia Olen erittäin tyytyväinen. 17 vuotta kun täytin, otin tuohon hauiksen ympärille tollasen piikkilankajutun, kokomustan, eli ei yksityiskohtia yms. Maksoi muistaakseni sen +/- 100 euroa. Kävin ottamassa oulussa, Tramp's Tattoo liikkeessä. Tatuoija oli ilmeisesti paikan ainoa heppu, (omistaja?) ja hyvää jälkeä teki. Oli vieläpä mukava. Näytti kyllä hyvin ikävältä ihmiseltä, mutta hyvinhän tuolta juttua irtosi kun makoili penkissä. Hyvin on kestänyt. Tottakai välillä venynyt yms kun ihokin on sitä tehnyt, mutta on kuitenkin aina palautunut alkuperäiseen muotoonsa. Ei ole edes haalistunut nimeksikään. Ongelmia ei tullut, kun ostin suoraan liikkeestä sopivaa rasvaa (jotain mehiläisvahasysteemiä). Tosin säikähdin ku ekan kerran kävin suihkussa, että on väriä lähtenyt, mutta se oliki valkoista rasvaa jota oli jääny yhteen kohti. heh. Katunut en ole päivääkään, haluan vain lisää tatuointeja. Ja ei, se ei todellakaan satu. Lähinnä tuntui sellainen lämmin tunne kädessä, vaikka epäilinkin että se sattuisi käden sisäpuolelle kovasti. Oikeastaan aika mukava tunne. Hope Leaves |
Kosminen 25.02.2006 14:25:02 | |
---|
Se Trampin äijä on kyllä ässä. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
welho 27.02.2006 12:09:56 | |
---|
Tämmöisiä hain, mutta haku ei löytänyt kuin vanhan gallupin. Elikä koko ajan on tullut tatuoinnin hankkimista vakavammin pohdittua ja niinpä olisi mukavaa kuulla muiden kokemuksia. - tyytyväisyys (hintalaatu, käytetty taiteilija?) - onko tullut katumusta - miten on "kestänyt" - tuliko ongelmia Jne.jne. Kaikki tieto kelpaa. Mitenköhän paljon nahan venyminen tms. mahtaa pilata kuviota. Jos joutuu vaikka salille lähtemään Teräsbetoni-sukseen vuoksi (hoho) ja käsivarren ympäri menevästä kettingistä tuleekin lihaskasvun myötä ompelulankaa muistuttava hakkuu.
Otin ekan tatskan vuonna 2000 ja samalla ukolla oon ottanut sen jälkeen kaikki loputkin. Äijä on Timo Busch ja hän tekee tatskoja Seinäjoella. Eka kerta oli aika virallinen kokemus, mutta myöhemmin "työsuhde" on muuttunut kaverisuhteeksi ja homma toimii parhaimmalla tavalla Eka tatska on aika pieni ja se on kaduttanut.. Olis pitänyt ottaa heti kunnon kokoinen! Nyt on itseasiassa duunattu tuon ekan ympärille kaikkea mukavaa ja torstaina taas jatketan värittämällä! Jee Hyvin on kestänyt ja ongelmia ei oo ollut. Oon kyllä hoitanut nuo aika tunnollisesti.. www.welhodrum.com |
Suunnittele tatskasi itse, tai kehittele visio ja anna jonkun lahjakkaamman piirtää se. Ei tule vastaan ainakaan samanlaista ja on ainutlaatuinen. Ja muista, että kun antaa pikkusormen se vie koko käden. Ainakin itselleni tuli himo saada lisää kuvia... tilipäivää odotellessa :) Olé! |
Kosminen 27.02.2006 22:28:31 | |
---|
Meitsi ihan ite äkkiä koulussa yhen tunnin aikana sutasin sen jollekki paperilapulle. Tosin aihe ja tyyli oli valmiiksi mietittynä. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Cocktus 28.02.2006 13:16:50 (muokattu 28.02.2006 13:17:19) | |
---|
Itselläni on kolme tatuointivaihtoehtoa, jotka haluaisin kehooni jossain vaiheessa. Tässä lähiaikoina meen luultavasti avaan pelin ottamalla olkapäähän sellaisen tribaaliauringon. Sitten pitäisi vielä saada CFH-ympyrä ja piikkilanka vasemman peukalon ympärille niin alkaisi oleen valmista. Otetaan nyt kuitenkin ensin yksi ja mietitään sitten lisää. Saan luultavasti ilmaiseksi ainakin ensimmäisen tatuoinnin suhteiden kautta. Se tatuoija on ilmeisesti voittanut euroopassa jotain kisojakin. Joka tapauksessa sen värkkäämät teokset on ollu helvetin hienoja. EDIT: aivopieru |