Basismi 20.02.2006 12:54:03 | |
---|
Ku toi bassarin puute hiukan niinq häiritsis. Basari soi varsin avoimesti, ei lätise tai napsu niinkuin harmillisen usein on tapana. Kriitikot joko vittuilevat Afrikasta ja Rosannasta, tai sitten vinkuvat kun levyillä ei olekaan uutta Afrikaa ja Rosannaa. Ihme sakkia. Viistous helpottaa soittamista! |
MK73 20.02.2006 18:57:39 (muokattu 20.02.2006 19:37:51) | |
---|
Toto voisi tehdä aivan mitä tahansa, ja kriitikoiden reaktio olisi aina täsmälleen sama. Niillä on varmaan valmiina Toto-arvostelupohjia, joissa on toiston välttämiseksi hieman muuteltu sanamuotoja. Sitten vain uuden levyn ilmestyessä otetaan käyttämätön pohja, täydennetään nimet paikoilleen ja julkaistaan. Heh heh, noinhan se on :) Minun ymmärrykseeni ei mahdu, mikä tekee Totosta niin vastenmielisen, että levyt haukutaan suurinpiirtein kuuntelematta? Eräskin toimittaja kirjoitti aikoinaan, että "pelkästään puolitummennettujen rillien näkeminenkin saa aikaan outoja kauhunväristyksiä". Mutta ei se mitään, huippumusaa - millä tahansa mittarilla mitattuna. Kyllä ne kriitikotkin kotona salaa Totoa luukuttavat. |
Jabe 21.02.2006 23:14:21 (muokattu 22.02.2006 09:23:55) | |
---|
Jep, just kuuntelussa toista kertaa. Kova levy, diggaan. Taint Your Worldin riffi kuulostaa aika samalta kun yhdessä Los Lobotymos -biisissä. Mutta saahan sitä vähän itseään lainata :) Let It Go on kyllä hieno. Greg P. laulaakin hienosti. Myöskin Dying on my Feet'in skittasoolo sykähdytti heti. |
TmuKoo 21.02.2006 23:55:12 | |
---|
Tykkään kovasti kyllä levystä. Kaikki biisit kolahtaa, ja paremmalta vaan kuulostaa mitä enemmän kuuntelee. Greg loistava lisä bändiin, laulukin taittuu mitä hienoiten. Saa nähä mikä on ens viikon keikkakunto pojilla...toivottavasti toimii livenäkin..:) www.isatjapojat.com |
Larry 22.02.2006 10:04:37 | |
---|
Jees, kuunneltu on ahkerasti viikon verran ja kyllä uppoaa meikään. King of The World on loistokipale. (jotenkin diggaan aina biiseistä jossa on monta leadia) Mukiinmenevän vaihtelevia biisejä.. on rankkaa ja pehmeempää ja Luke on taas aivan guru. Olisin toivonut isompaa roolia Williamsille tuossa Bottom of your soul:issa mutta jokatapauksessa mukava kuulla äijän ääntä pitkästä aikaa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
MK73 24.02.2006 18:26:54 | |
---|
Olisin toivonut isompaa roolia Williamsille tuossa Bottom of your soul:issa mutta jokatapauksessa mukava kuulla äijän ääntä pitkästä aikaa. Sama täällä, isompaa roolia ylipäätään. Luke on loistava kuten aina, Bobby Kimballin sen sijaan (olkoonkin aito ja alkuperäinen) olisi voinut jättää vaikka eläkkeelle. Olen huomannut, että Falling in between pyörii soittimessani tämäntästä. Selvästi ukot ovat nyt löytäneet uutta kipinää musiikin tekemiseen. Se on todella harvinaista veteraanibändeistä puhuttaessa. |
Progressor 24.02.2006 18:34:10 | |
---|
Sama täällä, isompaa roolia ylipäätään. Luke on loistava kuten aina, Bobby Kimballin sen sijaan (olkoonkin aito ja alkuperäinen) olisi voinut jättää vaikka eläkkeelle. Älä, älä veikkonen Bobbya hauku! Hän on Toton laulajista minun suurin suosikkini ja edelleen yllättävänkin kovassa vedossa. Todella komea ja persoonallinen ääni. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
MK73 24.02.2006 19:00:50 | |
---|
Älä, älä veikkonen Bobbya hauku! Hän on Toton laulajista minun suurin suosikkini ja edelleen yllättävänkin kovassa vedossa. Todella komea ja persoonallinen ääni. Makuasioita makuasioita veli hyvä. Onhan Kimball vähän semmoinen kiekuja, etenkin kun huutaa siinä vikassa biisissä :) Jotenkin ottaa korvaan sen ääni. Persoonallinen toki. |
riff 26.02.2006 04:13:07 | |
---|
Mitä te marisette? Falling In Between on minun mielestä parasta, mitä oon pitkään aikaan kuullut! Aivan loistava levy! Vaatii vaan kuuntelua jonkin verran! Selvä mies ei sisulle haise! |
MK73 26.02.2006 08:47:39 | |
---|
Mitä te marisette? Falling In Between on minun mielestä parasta, mitä oon pitkään aikaan kuullut! Aivan loistava levy! Vaatii vaan kuuntelua jonkin verran! Kuka täällä marisee? Lähinnä ko. levyä on tässä kehuttu. Kyllä kaikkien aikojen TOP 3:seen lukeutuva yhtye kestää kritiikkiäkin. Se ei Toton ylivertaisuuta vähennä. |
sirdickyj 26.02.2006 13:43:53 | |
---|
Keskiviikkona sit tärähtää, erittäin jees! Pitkästä aikaa odittelen tohkeissani jotain keikkaa. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Progressor 26.02.2006 14:06:33 | |
---|
Keskiviikkona sit tärähtää, erittäin jees! Pitkästä aikaa odittelen tohkeissani jotain keikkaa. Samoissa tunnelmissa... Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Brian May jr. 26.02.2006 14:13:53 | |
---|
http://desibeli.net/arvostelu/2155 Kieltämättä levyn vertaaminen vanhoihin hitteihin ja "entisaikain saavutuksiin" pisti silmään, mutta kai tässä nyt voisi periaatteessa olla asiaakin? Vai onko tosiaan niin, että mitä ikinä TOTO tekeekään, niin kriitikot ymmärtävät sen ihan väärin ja haukkuvat paskaksi valmiita käsikirjoituksia käyttäen? Vettä! |
sirdickyj 26.02.2006 14:32:20 (muokattu 26.02.2006 14:33:50) | |
---|
Kieltämättä levyn vertaaminen vanhoihin hitteihin ja "entisaikain saavutuksiin" pisti silmään, mutta kai tässä nyt voisi periaatteessa olla asiaakin? Vai onko tosiaan niin, että mitä ikinä TOTO tekeekään, niin kriitikot ymmärtävät sen ihan väärin ja haukkuvat paskaksi valmiita käsikirjoituksia käyttäen? On. Kehuvat mieluummin White Stripesiä ja Strokesia, joista kummastakaan ei tulla muistamaan yhtään mitään esim. 20 vuoden päästä, kun taas Toton julkaisut ovat relevantteja kerrasta toiseen, he kun ovat kehittyviä muusikoita yhä edelleen. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Larry 26.02.2006 21:56:51 | |
---|
Samoissa tunnelmissa... Juu näin on. On mukava oottaa jotain hyvää taas kun tuli lätkässä turpaan. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Tomtom 27.02.2006 11:20:30 | |
---|
Joo ei voi puhua nyt lätkästä.. Mulle tuli jotenkin mieleen nuo toton kasarilevyt tästä uusimmasta, Isolation, vähän Luken Twist the Knife, jne. Kitarasoundeissa erityisesti on mun mielestä ehkä palattu ikäänkuin vähän takaisinpäin.Varsin hienot soundit ja varsin "kalliin"kuuloiset myös.. Muutama tosi hieno biisi, muutama taas ainakin mulle melkoista täytekamaa. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Brian May jr. 27.02.2006 12:38:24 | |
---|
On. Kehuvat mieluummin White Stripesiä ja Strokesia, joista kummastakaan ei tulla muistamaan yhtään mitään esim. 20 vuoden päästä, kun taas Toton julkaisut ovat relevantteja kerrasta toiseen, he kun ovat kehittyviä muusikoita yhä edelleen. Tää vakuutti mua suunnilleen yhtä paljon kuin tuo arvostelu, mutta kiitokset kuitenkin. Vettä! |
JE 27.02.2006 13:12:19 | |
---|
Samoissa tunnelmissa... Pääsee itsekin vielä todistamaan yhtä mahtavaa keikkaa...tietää tuleeko enää koskaan (tietysti tulee). |
Mulle tuli jotenkin mieleen nuo toton kasarilevyt tästä uusimmasta, Isolation, vähän Luken Twist the Knife, jne. -- Muutama tosi hieno biisi, muutama taas ainakin mulle melkoista täytekamaa. Mä olen ihan samoilla linjoilla, varsinki toi King of the World tuo mulle mieleen jostain syystä just ton Isolation levyn. Keskiviikkona sit tärähtää, erittäin jees! Pitkästä aikaa odittelen tohkeissani jotain keikkaa. Pikemminkin räjähtää, toivottavasti meininki on odotuksen arvosta! Tossa on muuten biisilistaa parin päivän takaselta Lontoon keikalta, sikäli kun onnistuin tuolta nettisivuilta poimimaan (eivät ole esitysjärjetyksessä ja voi olla virheitäkin), saa nähdä tulevatko Suomeenkin samalla setillä: Endless, Isolation, Gift of Faith, Caught in the Balance, I Will Remember, Goodbye Girl, King of The World, Africa, Falling in Between, Bottom of Your Soul, Let it Go, Rosanna, Home of the Brave, Stop Loving You, I'll Be Over You, Cruel, I Will Remember, Pamela, Make Believe, Kingdom of Desire ja Hold the Line. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
Progressor 27.02.2006 15:50:06 | |
---|
Aargh! Ei spoilereita! En katso! Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |