Jormaz 25.02.2006 01:02:22 | |
---|
Toi on jo hieno! Kyllä tommosesta melkeen origamin saa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
mikkosah 25.02.2006 16:58:28 | |
---|
Tänään lähti tilaukseen ESP SV Standard :) Mietin tuota ESP:n laiho malliakin, mutta tuo 2400ecua oli ihan älytön hinta, jos vertaa SV standardiin. Ainoat erot teknisesti: Laiho mallissa saw tooth inlayt ja SV:ssä pisteet. Laiho mallissa EMG HZ H4 ja SV:ssä EMG81 setti Mielestäni SV:n pinstripet oli hienommat kuin noiden laiho mallien paksummat raidat. Joko olet kitaran saanut? Minä sain eilen vastaavan mustana. On kyllä hintansa veroinen, siis aivan helvetin hyvä!!!! Onnea sinunkin kitarahankinnalle! Let´s go through the wall!!!! |
-Wildchild- 26.02.2006 13:51:43 | |
---|
Oisko kannattavaa ostaa tuommoinen Esp-Ltd mmv:sn? Oon jo pitkään ajatellu et kumman ostan tuon ltd:n tai Jackson dinkyn, en ole kyllä pääsyt miihinkään tulokseen. Ajattelin et jos saisin täält vähän informaatiota noista kiratoista. Tuossa on linkki ajettelemasta jacksonistani http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?partno=DK2S_Dinky Olen kokeillut molempia, mutta en kuitenkaan pääse mitenkään valitsemaan. Olisi hienoa jos saisin vähän informaatiota muilta Ltd:eitten omistajilta et miten tuo kitara oikein skulaa? |
Kimmo72 26.02.2006 14:00:01 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jormaz 26.02.2006 14:01:55 | |
---|
Vinnie Vincent V. Aika hirveä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Kimmo72 26.02.2006 14:07:36 | |
---|
Vinnie Vincent V. Aika hirveä. Loistokas. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jormaz 26.02.2006 14:32:15 | |
---|
Loistokas. Näyttääkin siltä kuin ois maalattu kynsilakalla :D In Goth We Trust! The 666 Club #4
Oisko kannattavaa ostaa tuommoinen Esp-Ltd mmv:sn? Oon jo pitkään ajatellu et kumman ostan tuon ltd:n tai Jackson dinkyn, en ole kyllä pääsyt miihinkään tulokseen. Ajattelin et jos saisin täält vähän informaatiota noista kiratoista. Tuossa on linkki ajettelemasta jacksonistani http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?partno=DK2S_Dinky Olen kokeillut molempia, mutta en kuitenkaan pääse mitenkään valitsemaan. Olisi hienoa jos saisin vähän informaatiota muilta Ltd:eitten omistajilta et miten tuo kitara oikein skulaa? Vuoden kohta soittanut MMV SN:llä ja ei oo ollu yhtään ongelmia.. Floikka pitää vireen ja kitaran 6:nnen kielen 24. nauhallekkin pääse melkein vaivattomasti =) Loistava kitara mielestäni.. Sillä on helppo soittaa ja on mielestäni vielä vallan mainio soundi heviin.. Death be not proud, though some have called thee mighty and dreadful, heart not so!! |
mhaarala 26.02.2006 21:34:37 (muokattu 26.02.2006 21:35:10) | |
---|
Edellinen kitarani oli MMV-SN. Ihan hyvä vehje hintaisekseen, soundi toimi heviin mutta muuten vähän yksipuolinen. Viimeistelyssä ja yksityiskohdissa oli kyllä vähän huomauttamista.. floikka piti vireen suht hyvin, mutta ei pärjää paremmilleen, enkä uskaltanut sitä repiä samalla tavalla kuin tuon Charvelin tallaa. Lisäksi siinä on sellainen pieni paskamaisuus että jos ne tallapalat täytyy säätää kovin taakse intonaation takia, niin kielilukkoihin on vaikea päästä käsiksi kun se hiton avain ei mahdu hienovirittimen ja lukon ruuvin väliin. Jakin paikka alasarvessa on aika ikävä jos haluaa soittaa paljon istuen. Muuten vehkeellä kyllä soittaa ihan hyvin... huonompiakin on kokeiltu. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Viper51 27.02.2006 14:49:41 | |
---|
Joko olet kitaran saanut? Minä sain eilen vastaavan mustana. On kyllä hintansa veroinen, siis aivan helvetin hyvä!!!! Onnea sinunkin kitarahankinnalle! Tänään kävin hakemassa kitaran musaliikkeestä :) Ehdottomasti hintansa arvoinen, aivan loistava kitara. Mustan itsekin ostin :) |