Aihe: Oikotuulet - muistakaa katsoa
1 2 3 4 5 6 7 8
uruttaja
26.02.2006 20:17:50
Eikö niitä voisi kerrata kuitenkin aiemmin sattuneista jutuista?

En ala avautumaan ekana.
riff
26.02.2006 20:18:46
En ala avautumaan ekana.

Annappa mennä! Veteraaneilta tulee kuitenkin mehukkaimmat jutut meihin märkäkorviin verrattuna!
Selvä mies ei sisulle haise!
KoskPaavo
26.02.2006 20:26:33 (muokattu 26.02.2006 20:26:56)
Annappa mennä! Veteraaneilta tulee kuitenkin mehukkaimmat jutut meihin märkäkorviin verrattuna!

No mä alan; Olen kussut bändimme rumparin naamalle säkkipimeässä Kuopion Atlaksen majoitustilassa. Kummatkin oltiin ns. "pellit", itse aloin muistella seuraavana iltapäivänä ja kysyinkin asiaa kolleegaltani, joka sanoi ettei ollut kehdannut kertoa koko juttua kun luuli että itsellään oli ollut kova erektio ja naamalle oli suihkunnut. Että tällaista, rikos on vanhentunut ja ko. rumpalikin on ylätuvan orkesterissa.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
uruttaja
26.02.2006 20:34:21

Kävi mielessä seuraavat:

- Soittanut kauppakeskuksen aulassa aivan tarpeetonta taustamusiikkia ainakin 2o kertaa.

- Luottanut liimataisen puheisiin, usein.
- Mennyt väärään paikkaan keikalle, usein.
- Vetänyt keikan jälkeen tolokuttumat lärvit, usein
- Ohjaillut muusikkokollegoita ólemaan aiheuttamatta enemmän haittaa ja vahinkoa itselleen kuin olisi tapahtunut ilman ohjausta.usein. (hehheh rihivi, olisko sama kollega?)
-Pelastanut muutaman työpaikan ja varmaankin ihmishengen muiltakin kuin muusikoilta. Usein
- Kussut muualle kuin oikeaan paikkaan, usein
-Ollut vieressä todistamassa väärään paikkaan kusemista,usein
-Häirinnyt muusikkokollegan lepoa äänekkäillä seuralaisilla, usein
-Häirinnyt ilman aikuisella möykkäämisellä muusikkokollegan lepoa,usein
-Joutunut sanaharkkaan keittiöhenkilökunnan kanssa, usein
-Joutunut sanaharkkaan ravintolahenkilökunnan kanssa, usein
-Tullut häiriintyneeksi muusikkokollegoiden äänekkäistä seuralaisista, usein
- Jäänyt kokonaan ilman palkkaa kollegan viedessä rahat, usein
- Jäänyt kokonaan ilman palkkaa liimataisen viedessä rahat, usein
- Soittanut lippuriskikeikan, joka on kussut kynsille
-Jäänyt ilman sen suuruista liksaa, jonka liimatainen on laskuttanut tilaajalta, ja joka minulle olisi sopimuksen mukaan kuulunut.
-Jäänyt ilman Tes:n lauantaikorotusta
-Jäänyt ilman Tes:n sunnuntaikorotusta
-Jäänyt ilman Tes:n päivärahaa
-Jäänyt ilman Tes:n määrittelemiä aterioita.
-Jäänyt ilman Tes:n määrittelemää majoitusta.
-Jäänyt ilman Tes:n määrittelemää kilometrikorvausta
-Antanut liimataiselle mahdollisuuden piiiiitkäääään maksuaikaan maksamattomille palkoille.
-Nukkunut tilaisuuden järjestäjän osoittamassa paikassa. joka ei ole koskaan ollut ihmisasutukseen tarkoitettu. usein.
-Ollut väärässä paikassa keikalla esittämässä aivan vääränlaista ohjelmistoa.usein.
-Joutunut tekemään muuta kuin muusikon työtä keikkapaikalla, usein.

Vastapainoksi:

Jokainen noista ranskalaisista viiruista sisältää tarinan/tarinoita.
Olen maksattatanut liimataisilla monta monta monta maksamatonta keikkaa.
Olen vienyt palkkaturvaan ja liittoon palkkariitoja usein.
Kollegoita en ole hakannut vielä. Saapa nähdä milloin nyrkki viuhuu.

EDIT: On se yks solistikin, se kaikista rehellisin, kusettanut multa ainakin yhden keikan keikkaliksan.

EDIT2: Joskus on oltu ihan hilkulla ettei olis mennyt rötöstelyn puolelle, mutta siitä ei ilikiä kirjoittaa. Salakuljetus lienee niitä pienimpiä rötöksiä.
-
mr.muzak
26.02.2006 20:34:33
No mä alan; Olen kussut bändimme rumparin naamalle säkkipimeässä Kuopion Atlaksen majoitustilassa. Kummatkin oltiin ns. "pellit", itse aloin muistella seuraavana iltapäivänä ja kysyinkin asiaa kolleegaltani, joka sanoi ettei ollut kehdannut kertoa koko juttua kun luuli että itsellään oli ollut kova erektio ja naamalle oli suihkunnut. Että tällaista, rikos on vanhentunut ja ko. rumpalikin on ylätuvan orkesterissa.

Oisko tässä taas syitä siihen miksi tätä "tanssimusiikki" -palstaa ei pääse lukemaan ilman rekisteröitymistä:) Vaimot ja tyttöystävät kun löytävät palstan niin...

Ilkeesti oli kyllä leikelty, pitäis se alkuperäinen pätkä saada jostain. Mäki petyin kun toi loppu jo ennen kuin kunnolla alkoikaan..
backwood
26.02.2006 20:36:42
Kävi mielessä seuraavat:

- Soittanut kauppakeskuksen aulassa aivan tarpeetonta taustamusiikkia ainakin 2o kertaa.

- Luottanut liimataisen puheisiin, usein.
- Mennyt väärään paikkaan keikalle, usein.
- Vetänyt keikan jälkeen tolokuttumat lärvit, usein
- Ohjaillut muusikkokollegoita ólemaan aiheuttamatta enemmän haittaa ja vahinkoa itselleen kuin olisi tapahtunut ilman ohjausta.usein. (hehheh rihivi, olisko sama kollega?)
-Pelastanut muutaman työpaikan ja varmaankin ihmishengen muiltakin kuin muusikoilta. Usein
- Kussut muualle kuin oikeaan paikkaan, usein
-Ollut vieressä todistamassa väärään paikkaan kusemista,usein
-Häirinnyt muusikkokollegan lepoa äänekkäillä seuralaisilla, usein
-Häirinnyt ilman aikuisella möykkäämisellä muusikkokollegan lepoa,usein
-Joutunut sanaharkkaan keittiöhenkilökunnan kanssa, usein
-Joutunut sanaharkkaan ravintolahenkilökunnan kanssa, usein
-Tullut häiriintyneeksi muusikkokollegoiden äänekkäistä seuralaisista, usein
- Jäänyt kokonaan ilman palkkaa kollegan viedessä rahat, usein
- Jäänyt kokonaan ilman palkkaa liimataisen viedessä rahat, usein
- Soittanut lippuriskikeikan, joka on kussut kynsille
-Jäänyt ilman sen suuruista liksaa, jonka liimatainen on laskuttanut tilaajalta, ja joka minulle olisi sopimuksen mukaan kuulunut.
-Jäänyt ilman Tes:n lauantaikorotusta
-Jäänyt ilman Tes:n sunnuntaikorotusta
-Jäänyt ilman Tes:n päivärahaa
-Jäänyt ilman Tes:n määrittelemiä aterioita.
-Jäänyt ilman Tes:n määrittelemää majoitusta.
-Jäänyt ilman Tes:n määrittelemää kilometrikorvausta
-Antanut liimataiselle mahdollisuuden piiiiitkäääään maksuaikaan maksamattomille palkoille.
-Nukkunut tilaisuuden järjestäjän osoittamassa paikassa. joka ei ole koskaan ollut ihmisasutukseen tarkoitettu. usein.
-Ollut väärässä paikassa keikalla esittämässä aivan vääränlaista ohjelmistoa.usein.
-Joutunut tekemään muuta kuin muusikon työtä keikkapaikalla, usein.

Vastapainoksi:

Jokainen noista ranskalaisista viiruista sisältää tarinan/tarinoita.
Olen maksattatanut liimataisilla monta monta monta maksamatonta keikkaa.
Olen vienyt palkkaturvaan ja liittoon palkkariitoja usein.
Kollegoita en ole hakannut vielä. Saapa nähdä milloin nyrkki viuhuu.

EDIT: On se yks solistikin, se kaikista rehellisin, kusettanut multa ainakin yhden keikan keikkaliksan.

EDIT2: Joskus on oltu ihan hilkulla ettei olis mennyt rötöstelyn puolelle, mutta siitä ei ilikiä kirjoittaa. Salakuljetus lienee niitä pienimpiä rötöksiä.
-

+
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
Martso
26.02.2006 20:37:54
Oisko tässä taas syitä siihen miksi tätä "tanssimusiikki" -palstaa ei pääse lukemaan ilman rekisteröitymistä:) Vaimot ja tyttöystävät kun löytävät palstan niin...

Jep jep, K ei paljoa ymmärtäny mitä niin helvetin hauskaa tuossa oli, että minä nauroin kippurassa. :)
riff
26.02.2006 20:38:02
Vautsi vau uruttaja! Tuossa oli pohjia aika lailla meille kaikille! Ja kollegan tiedän. Viittaan itse kertomaani juttuun tuossa hieman aiemmin;-)
Selvä mies ei sisulle haise!
Martso
26.02.2006 20:38:32
Ilkeesti oli kyllä leikelty, pitäis se alkuperäinen pätkä saada jostain.

Rautiaisella muistaakseni on tuo.
KoskPaavo
26.02.2006 20:39:14

Ilkeesti oli kyllä leikelty, pitäis se alkuperäinen pätkä saada jostain. Mäki petyin kun toi loppu jo ennen kuin kunnolla alkoikaan..

Onhan se hyvä testi vaimolle/tyttöystävälle että jos ei noita kestä niin voihan ottaa uuden miehen vaikka Masa-Y:n hitsarista, niillä tarinoita riittää...
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
uruttaja
26.02.2006 20:39:15
Rautiaisella muistaakseni on tuo.

Mulla on.
uruttaja
26.02.2006 20:39:54
Jep jep, K ei paljoa ymmärtäny mitä niin helvetin hauskaa tuossa oli, että minä nauroin kippurassa. :)

Meillä rouva sano että taasko tuo, tuo on tylsä-.
uruttaja
26.02.2006 20:43:52
Voisit hoitaa Latokartanoon yhen kappaleen nyt toukokuun alussa.

Toimii.

Niin ja tuosta mun listasta jäi kokonaan pois kurkku- sekä suolipaskaoratooriot.
jeppeq
26.02.2006 20:59:53 (muokattu 26.02.2006 21:00:26)
henkilökohtainen katselukokemus aiheesta "älä nyt jumalaut pukupussiin kuse.. "
löytyy muutama "kitaristi sukupolvi" taaksepäin. Toisaalta sillä hetkellä nauratti, kun kysymyksessä oli oma pukupussinsa :)

Oli hieman tynkä versio, ei oikein fiilikset syttynyt ninkun originaaliversiossa. Siis tuo TV esitys.
Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo !
uruttaja
26.02.2006 21:02:03
henkilökohtainen katselukokemus aiheesta "älä nyt jumalaut pukupussiin kuse.. "
löytyy muutama "kitaristi sukupolvi" taaksepäin. Toisaalta sillä hetkellä nauratti, kun kysymyksessä oli oma pukupussinsa :)

Oli hieman tynkä versio, ei oikein fiilikset syttynyt ninkun originaaliversiossa. Siis tuo TV esitys.

Onneksi minunkin kollegani ovat paskantaneet ihan omiin housuihinsa,
Chysleri
26.02.2006 21:11:03 (muokattu 26.02.2006 21:12:28)
Ensin tuo matsi....!!!!..ja nyt on päivä sitten täydellisesti pilalla!!!...maikkari jatko liimataisen linjaa ja näytti pätkityn version..SAATANA!!!

EDIT: PERKELE VITTU
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
ÄM
26.02.2006 23:31:12

Vittu kun on laho pää; onnistuin kaikesta varmistelusta huolimatta missaamaan.

Mutta jos se Väänäsen "Se oli Pirjo! Haista sinä Mamba vittu, ku et osaa ees kuurankukkaa soittaa"-kohta puuttui, niin ei se ole täydellinen.

Täytyy hoitaa koko versio jostain.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
uruttaja
26.02.2006 23:34:57
Vittu kun on laho pää; onnistuin kaikesta varmistelusta huolimatta missaamaan.

Mutta jos se Väänäsen "Se oli Pirjo! Haista sinä Mamba vittu, ku et osaa ees kuurankukkaa soittaa"-kohta puuttui, niin ei se ole täydellinen.

Täytyy hoitaa koko versio jostain.

Siitä jäi jotain 1o minuuttia pois. Pitää katsoa uudelleen se alkuperäinen.

Mainoksia oli tänään useammin kuin alkuperäisessä.
Eddy
27.02.2006 01:40:19

Oli tosiaan aika hanurista. Parhaimpia heittoja poistettu, niinkuin tuolla toisaalla oli keskustelua. Jos joku ei vielä ole tätä pläjäystä nähnyt, ei kannata tätä nyt esitettyä tynkäversiota katsoa, vaan hommata se alkuperäinen.
Koskettelen soittimia...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)