pardy 23.02.2006 20:50:57 | |
---|
Ilmeisestikkin aika mainio palvelu(kin) Alesilla. Hintakaan ei ole ollut kovin paha, kun tuollainen basso kyseessä. Luulisin ainakin että hyvä on! Njoo, niihä sitä luulis. Kuitenki ihan paska™. |
balzary 26.02.2006 19:38:06 | |
---|
|
|
pardy 26.02.2006 20:37:44 | |
---|
On kyllä upea. Piezot ja kaikki... Rakenne ja puut ja systeemit on ihan upeat ja muutenkin parhautta, mutta mua korpeaa suunnattomasti toi peräpäässä oleva terävä uloke. Muuten toi ois just loistava, vielä toi yläsarvikoukero ja kaikki, mut se uloke pilaa kokonaisuuden mun mielestä. |
MPU 26.02.2006 21:06:52 | |
---|
Mun silmään ei istu nuo sarvien pässinsarvikiekurat. Ei vaikka kuinka katsoisin. Muuten varsin mallikkaita pelejä. Marko |
balzary 13.03.2006 11:43:36 (muokattu 21.03.2006 16:05:13) | |
---|
........ |
Keny 13.03.2006 12:01:35 | |
---|
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
TommiW. 13.03.2006 13:27:49 (muokattu 13.03.2006 13:28:17) | |
---|
|
IamS 14.03.2006 08:23:07 | |
---|
Uusin AV-basso: http://www.avbasses.cz/5AV_BO.htm Toi on komia peli! Paljonkohan tällä yksilöllä on hintaa? Mulle on kasvamassa Aavee-gas... Ilmeisesti kysyntää Suomesta löytyy, että suomenkieliset sivut ovat tuloillaan, kun sivuilla Suomen lippukin näkyi, mutta ei kiälimoottori vielä kääntänyt kiältä, vaikka nappia painoi. Montahan AV-käyttäjää Suomesta löytyypi? "Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi |
Samu S. 14.03.2006 08:28:49 | |
---|
Toi on komia peli! Paljonkohan tällä yksilöllä on hintaa? Mulle on kasvamassa Aavee-gas... Tuo on Alesin itselleen rakentama basso, joten ei varmaan ainakaan toistaiseksi ole myynnissä, mutta ajan kanssa... kukapa tietää. |
balzary 14.03.2006 09:00:04 (muokattu 14.03.2006 09:01:02) | |
---|
Ilmeisesti kysyntää Suomesta löytyy, että suomenkieliset sivut ovat tuloillaan, kun sivuilla Suomen lippukin näkyi, mutta ei kiälimoottori vielä kääntänyt kiältä, vaikka nappia painoi. Mä oon lupautunut kääntämään sivut suomeksi, projekti on vielä vähän kesken. Tuon torilla myynnissä olevan "semi-hollow"-basson lisäksi mulle on tulossa sieltä kevään aikana oma 5-kielinen basso. Ollaan sovittu Alesin kanssa, että pidän sitä testibassona kiinnostuneita varten PK-seudulla. Eli jos bassojen laatu mietityttää, niin eikun pikaviestiä tännepäin niin pääsee itse sellaista hiplailemaan. |
J.Hollström 14.03.2006 10:26:49 | |
---|
Saako tolta Alesilta tilattua pulttikaulaisen nelarin ilman noita homokiekuroita? Vaikkapa musarin speksillä? |
balzary 14.03.2006 10:33:02 | |
---|
Saako tolta Alesilta tilattua pulttikaulaisen nelarin ilman noita homokiekuroita? Vaikkapa musarin speksillä? Täysin musarin muotoista tuskin suostuu tekemään. Omia design-ehdotuksia ottaa kyllä vastaan. Esim wil-j:n bassohan lähti tilaajan omista tuherteluista liikkeelle. http://www.avbasses.cz/5VS.htm |
J.Hollström 14.03.2006 10:58:00 | |
---|
Täysin musarin muotoista tuskin suostuu tekemään. Omia design-ehdotuksia ottaa kyllä vastaan. Mikäs hällä on toi toimitusaika yleensä? Kyselen tässä tyhmiä jos vaikka jokun basson täräyttäs tilluuseen. |
balzary 14.03.2006 10:59:02 | |
---|
Mikäs hällä on toi toimitusaika yleensä? Kyselen tässä tyhmiä jos vaikka jokun basson täräyttäs tilluuseen. Jaa-a, sitä pitäisi kysyä häneltä itseltään, mutta veikkaisin tällä hetkellä jotain 2-4 kk välistä riippuen basson spekseistä. |
IamS 14.03.2006 18:58:31 | |
---|
Mä oon lupautunut kääntämään sivut suomeksi, projekti on vielä vähän kesken. Tuon torilla myynnissä olevan "semi-hollow"-basson lisäksi mulle on tulossa sieltä kevään aikana oma 5-kielinen basso. Ollaan sovittu Alesin kanssa, että pidän sitä testibassona kiinnostuneita varten PK-seudulla. Eli jos bassojen laatu mietityttää, niin eikun pikaviestiä tännepäin niin pääsee itse sellaista hiplailemaan. No katos! Saatanpa ottaa tässä kevään mittaan yhteyttä...beware :)! Mikä on sun tuntuma noista bassoista? Noi talla-asiat mua mietityttääpi...(ajattelin tilata nauhatonta sitten joskus)...kun noissa näkee sekä mono rail -systeemiä, että semmoista puukalikkapietso -systeemiä. Onko noista talloista mitä sanottavana kellään? "Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi |
balzary 14.03.2006 23:55:25 | |
---|
No katos! Saatanpa ottaa tässä kevään mittaan yhteyttä...beware :)! Mikä on sun tuntuma noista bassoista? Noi talla-asiat mua mietityttääpi...(ajattelin tilata nauhatonta sitten joskus)...kun noissa näkee sekä mono rail -systeemiä, että semmoista puukalikkapietso -systeemiä. Onko noista talloista mitä sanottavana kellään? Pistän kypärän valmiiksi päähän! Bassot on kyllä todella hyvin soivia ja työn laatu on oikein hienoa. H-kieli on ollut jokaisessa bassossa tosi hyvä. Oon yhtä nauhatonta testannut, ja eipä siitä mitään valittamista löytynyt. Eri talloista mulla ei ole oikein käsitystä, omaan bassoon saattaa sellainen puinen tulla. Toisaalta speksit on muuttunut koko ajan, lapsen kun päästää karkkikauppaan niin eihän siitä mitään tule. |
Jimoleon 15.03.2006 09:02:40 | |
---|
Toisaalta speksit on muuttunut koko ajan, lapsen kun päästää karkkikauppaan niin eihän siitä mitään tule. Oivat analogiat sulla, Balzary ;D "The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything" |
Q-re 09.04.2006 12:12:23 | |
---|
http://www.avbasses.cz/4kk.htmhttp://www.avbasses.cz/5kk.htm Tuollaiset kiekurabassokaverukset saapuivat männäviikolla, joulun aikoihin tilasin. Olen vain harmillisesti ollut kipeänä (pakettien saapumisen jälkeen juoksin ensimmäisiksi vessaan oksentamaan), niin ovat bassot enimmäkseen seisseet ständeissä näytteillä. Vaan onneksi nuita sentään kelpaa tapittaakin. |
Samu S. 09.04.2006 12:27:01 | |
---|
Onnea uusien bassojen johdosta, Q-re! Komeita ovat, etenkin tuo 5-kielinen. :) Kerrohan sitten ensivaikutelmiasi, kun olet päässyt soittimia kunnolla testaamaan. Intouduit oikein ottamaan kaksi kerralla, tais olla jotain testikokemuksia AV-bassoista? "Start every day off with a smile and get it over with." - W.C. Fields |