Härski 26.02.2006 18:36:22 | |
---|
Eihän tuossa ole yhtään mitään. OK soittaahan ne "hyvin", mutta tuollaisia soittajia on pilvin pimein. Väität tosissasi, että jokainen jannu siellä makuuhuoneessaan hyppii seinille, kun soittavat? Ollaan siitä soittotaidosta mitä mieltä hyvänsä, on Oskari showmies viimeiseen ihokarvaan asti. Ja show on se, mitä ihmiset menevät sinne keikalle katsomaan. Väitän, että Oscarin kaltaista ei ole nähty sitten Häkkisen Cissen, ainakaan näillä leveyspiireillä. Ja SE on todellakin tärkeätä. |
DaKiller 26.02.2006 19:12:30 | |
---|
yksi aliarvostetuista kavereista (ainakin levymyynnillisesti) suomen skenessä Liittyisikö jotenkin musiikkiin, jota julkaisee? Ei sitä asenteella kovin pitkälle pötkitä jos ei musiikki säväytä. Mainio jamppahan tuo tuntuu olevan kyllä ja hienosti värittää muutoin niin helvetin typerää ohjelmaa. |
Kimmo72 26.02.2006 19:15:52 | |
---|
Ja show on se, mitä ihmiset menevät sinne keikalle katsomaan. Mä menen yleensä kuuntelamaan musiikkia. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
pekurides 26.02.2006 19:18:05 | |
---|
juu ihan sekasin se on mutta kiva katella ku se sekoilee vaikka soitto on aika keskinkertasta tai heikohkoa:) Yhen keikan nähny ja ihan samanlainen kohkaaja livenäkin, shoumiehiä.! |
Hyvin soittelee. Anoppi on muutenkin kavala kamala ohjelma. Juontaja on sellainen hellanlettas-tyyppi, että huhuh. Juontajana kuitenkin aika nakutettu tuollaiseen hömppään. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
jyrki_i 26.02.2006 19:45:42 | |
---|
Oh, sweet jesus and mary jane. Ron Moss osaa soittaa bassoa. Cool. Ûber cool. |
sähkö 27.02.2006 00:24:42 | |
---|
Väität tosissasi, että jokainen jannu siellä makuuhuoneessaan hyppii seinille, kun soittavat? Ollaan siitä soittotaidosta mitä mieltä hyvänsä, on Oskari showmies viimeiseen ihokarvaan asti. Ja show on se, mitä ihmiset menevät sinne keikalle katsomaan. Väitän, että Oscarin kaltaista ei ole nähty sitten Häkkisen Cissen, ainakaan näillä leveyspiireillä. Ja SE on todellakin tärkeätä. No, voih! Taas olisi pitänyt kirjoittaa eteen että "Minun mielestä..." En todellakaan väitä että yhtään mitään muuta kuin että minua tuo ei säväyttänyt sitten yhtään mitenkään. Oscari on show mies, asia selvä! Minä vain jotenkin ymmärsin että tässä "arvosteltiin" soittotaitoa ja olen pahoillani että/jos ymmärsin väärin. Minä kuitenkin menen keikalle ensisijaisesti kuuntelemaan musiikkia, en katsomaan kuinka joku puoliksi hullu kitaristi hyppii seinille. Ymmärrän täysin että joku tykkää tuollaisesta koheltamisesta ja kahkoamisesta, mutta minä en siitä tykkää. Joskus tuntuu, että joillain kitaristeilla on seitsemän sormea... mutta onneksi minulla on 10! |
hylsy 27.02.2006 09:25:27 | |
---|
Väitän, että Oscarin kaltaista ei ole nähty sitten Häkkisen Cissen, ainakaan näillä leveyspiireillä. Ja SE on todellakin tärkeätä. Juurikin näin. Ei tuollainen mesoaminen aiheuta minussa muuta kuin myötähäpeää! Kyllähän kaverilla energiaa tuntuu riittävän, mutta vallattoman touhuilunsa lomassa voisi soittaa jotain, mitä olisi ihan oikeasti kiva kuunnellakin. |
Epämuusikko 27.02.2006 09:38:21 | |
---|
Joo hedelmät lentelee ja Oscaria saa varoa, ettei saa kitarasta naaman. HRRBBRBrrrhhrhrhhr. HHaaauuuubbRRHRBVRghrgrhr! Se muinoinen Jyrki-veto jossa mies lähti ulos pakkaseen kitara kädessä on jäänyt mieleen. Vire hieman nousi... Showmieshän se on. Livenä toimii, levyltä en tiiä. I like my women like i like my coffee: quiet ! |