Aihe: Pantera
1 2 3 4 528 29 30 31 32131 132 133 134 135
McNulty
26.02.2006 17:45:12
Mulla ei ole ku tuo yks live. Kaupois kuulostaa tällä levyllä paremmalta ku levyllä. Siinä levyllä on jotenkin vastenmieliset soundit.

Olin hetken että "mitä häh? missä kaupoissa?" mutta sit välähti että Kaupois From Hell :)
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Kasperi Tervonen
26.02.2006 17:48:14
Hölösuu-Dave keksi myös seksin, huumeet ja rokkenrollin! Hölölöö-Daven tulevien keksintöjen listalla on universumi, olemassaolo ja puukäsityöt. Jeesus-Davea vituttaa kun hänen keksintöjään käytetään ilman hänen lupaansa, jota ei tulla myöntämään kenellekkään.

Helvetin kovia riffejä se nyt ainakin on keksinyt.
"What do you mean I ain't kind? Just not your kind." -Dave Mustaine
Kasperi Tervonen
26.02.2006 17:50:19 (muokattu 26.02.2006 17:53:49)
Olin hetken että "mitä häh? missä kaupoissa?" mutta sit välähti että Kaupois From Hell :)

Joo mäkin ihmettelin että mitä ihmettä tää Vasara horisee. "Kaupoissa kuulostaa tällä levyllä paremmalta ku levyllä." Tuo cowboys valaisi asiaa aika rutkasti. :D
Heartwood
26.02.2006 18:07:24
Kostoksi ihmiskunnalle Dave on päättänyt itkeä hamaan hautaansa asti potkuja metallicasta.

Ja tehdä lisää paskaa musiikkia.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Super-Jari
26.02.2006 18:10:34

Verrattuna mihin?
Super-Jari
26.02.2006 18:11:12

Jeah. Jotenkin se levy kuulostaa ihan ihmeelliseltä. Epä.
Heartwood
26.02.2006 18:11:17
Verrattuna mihin?

Sepi Kumpulaiseen.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Leppala
26.02.2006 18:53:57
Sepi Kumpulaiseen.
Äläs ny, Hynynenkin vetää etusormi suorana XD
Sillä on vaan enemmän asennetta messissä.
KTR
26.02.2006 18:58:10
Jeah. Jotenkin se levy kuulostaa ihan ihmeelliseltä. Epä.

Siinä on tavallaan hyvät soundit, mutta sitten se "potku" puuttuu. Ja kitarasoundi on kakka.
Kasperi Tervonen
26.02.2006 19:56:39 (muokattu 26.02.2006 19:58:00)

Mun mielestä se tekee selvetin hyvää musiikkia, reilusti parempaa shittiä kuin metallican kavereiden väsäämä.

Ja tuosta cowboys from hellillistä sen verran että hyvät saundithan siinä on. Niitä pitää vain kuunnella asenteella.
Super-Jari
26.02.2006 19:59:19
Siinä on tavallaan hyvät soundit, mutta sitten se "potku" puuttuu. Ja kitarasoundi on kakka.

Minusta se on semmonen ihme kihinä ja ohut räpätys. Siis nimenomaan kitarasoundi.

Mun mielestä se tekee selvetin hyvää musiikkia, reilusti parempaa shittiä kuin metallican kavereiden väsäämä.

Olet oikeassa. Megadeth pesee Metallican koko tuotannon jo pelkästään Countdown levyllä.

Ja cowboys from hellillähän on hyvät saundit. Niitä pitää vain kuunnella asenteella.

Vai asenteella :|
Kasperi Tervonen
26.02.2006 20:08:10 (muokattu 26.02.2006 20:11:27)
Vai asenteella :|

Mä tykkään cowboys from hellin saundeista. Ehkä se kitarasaundi kuulostaa aluksi vähän sellaiselta "metalliselta sirinältä", mutta kunhan sitä on vähän aikaa "sulatellut", niin rupeaa diggailemaan.

Samaa pätee mulla muidenkin Panteran levyjen kitarasaundeihin. Aluksi kuulostaa vähän sellaisilta turhankin "raaoilta ja repiviltä", mutta vähän ajan päästä niitä rupeaakin diggailemaan ihan toden teolla.

Eli ehkä niitä Dime saundeja "oppii kuuntelemaan asenteella", tai jotain sen tapaista. :)
Super-Jari
26.02.2006 20:10:41
Mä tykkään cowboys from hellin saundeista. Ehkä se kitarasaundi kuulostaa aluksi vähän sellaiselta "metalliselta sirinältä", mutta kunhan sitä on vähän aikaa "sulatellut", niin rupeaa diggailemaan.

Samaa pätee mulla muidenkin Panteran levyjen kitarasaundeihin. Aluksi kuulostaa vähän sellaisilta turhankin "raaoilta ja repiviltä", mutta vähän niitä rupeaakin diggailemaan ihan toden teolla.

Mulle esim Far Beyond Driven levy iski saman tien nyrkin suuhun. Ei ne kitarasoundit mitään totuttelua kaivanneet.
Kasperi Tervonen
26.02.2006 20:12:24
Mulle esim Far Beyond Driven levy iski saman tien nyrkin suuhun.

Mulle ei iskenyt heti, mutta nykyään iskee.
Twist
27.02.2006 17:01:33
http://www.youtube.com/watch?v=pJsx1rw6BQ0&search=live
Onkos kukaan nähnyt Floodsia kokonaan livenä?
"Joo, ei, ei, joo, joo, KOVAA, KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta.
moottorisaha
27.02.2006 20:19:04

Tuo soundihan sopii nimenomaan helvetin hyvin esim. Cowboys From Hellin pääriffiin. Vaikea kuvitella että se toimisi yhtä hyvin jollakin muulla soundilla.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Super-Jari
27.02.2006 20:38:46
Tuo soundihan sopii nimenomaan helvetin hyvin esim. Cowboys From Hellin pääriffiin. Vaikea kuvitella että se toimisi yhtä hyvin jollakin muulla soundilla.

Mun mielestä se pilaa sen biisin.
Aakoo
27.02.2006 20:44:51
Mun mielestä se pilaa sen biisin.

Väärä mielipide.
Super-Jari
27.02.2006 20:50:49
Väärä mielipide.

Minä en puhu mielipiteistä. Minä puhun faktoista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)