-Wildchild- 26.02.2006 15:21:09 | |
---|
Olen siis hakemassa uutta kitaraa itselleni, joko Esp-ltd tai Jackson. Jacksonilta olin ajatellut jonkilaista Dinkya, tai sitten jonkilainen Rhoadsi. Esp-ltd:ltä olin ajatellut Mmv sn:nnä tai sitten joku muu joka sopii hyvin käteen. Itelläni on nyt Ibanez rg350 ex, hyvin on kitara toiminut. Ajattelin jos saisin informaatiota Jacksonin tai Esp:n omistajilta täällä näistä kitaroista? Voi ehdottaa myös kitaroita, jota sitten käyn kokeilemassa musaliikkeessä. Hinta olisi sopiva jos se olisi noin 400-700e. Mmv sn:nnää olen käynnyt kokeilee musamaailmassa, ihan jees tuntunen, mut en oikein tykkää ku maalattu kaula. Mutta jos joku mmv sn:nnän omistaja kertoisi vähän miten se on skulannut. ;) |
juipelo 26.02.2006 15:31:31 | |
---|
Jos on tota hinta luokkaa nii osta vaikka aito fender stratocaster on nimittäin hyviä kokemuksia siitä. ;) |
Alexi69 26.02.2006 15:37:38 | |
---|
Jos on tota hinta luokkaa nii osta vaikka aito fender stratocaster on nimittäin hyviä kokemuksia siitä. ;) Niin....Tai miksei vaikka huuliharppu. ;) No mut toi Sn on ehkä hieman näyttävämpi kuin Jacksonit. Siihen se sitten jääkin.Meidän rytmikitaristilla on tuollainen...Itse meinasin hankkia samanlaisen mutta kun sitä kerran soitin niin en enää välittänytkään. Viimeistely oli ihan hirveä ja soittotuntumakaan ei mikään kovin hyvä. Mikit tuossa on ihan hyvät mutta floikka on aika surkea...Niinkuin halvemmissa Jacksoneissakin.Kyllähän tuolla toki voi soittaa mutta itse katselisin Jacksoneiden perään tuossa hintaluokassa. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
Strings 26.02.2006 15:40:08 | |
---|
Niin en sitten tiedä onko noi harkitsemasi kitarat kovinkaan suuri parannus tuohon nykyiseesi. High velocity bullet at close range can damage the mind. |
32788 26.02.2006 15:45:24 | |
---|
Kato LTD:n 400-sarjasta joku kiinteätallainen malli, ne on hyviä, noihin floikkiin en koskisi pitkällä tikullakaan... Kirka Saatana! |
-Wildchild- 26.02.2006 15:50:02 | |
---|
Olen ehkä enemmän kiinostunut noista Jacksoneista, ku kävin kokeilees sillon tuota Sn:nnää. Ei ehkä ollut niin hyvä kun odotin. |
-Wildchild- 26.02.2006 15:52:26 | |
---|
Siihen se sitten jääkin.Meidän rytmikitaristilla on tuollainen...Itse meinasin hankkia samanlaisen mutta kun sitä kerran soitin niin en enää välittänytkään. Minulle tuli melkein sama tunne :D että ei paljoo kiinostanut enään koko kitara, kyllä mua jotenkin on alkanut kiehtomaan nuo Jacket enemmä. |
Alexi69 26.02.2006 15:56:42 | |
---|
Minulle tuli melkein sama tunne :D että ei paljoo kiinostanut enään koko kitara, kyllä mua jotenkin on alkanut kiehtomaan nuo Jacket enemmä. Ne on ihan kelpo pelejä...Minulla oli ennen RR-3 ja se oli erittäin hyvä keppi. Nyt käytän Es Sv-Standardia mutta se on jo vähän yli tuon budjetin. Mutta tuossa hintaluokassa suosittelen Jacksonia jo "randy" mallisen kitaran haluat. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
Itse olen ajatellut että ripille menon jälkeen ostan tuon Sv Standardin, komia keppi, ja soi hyvin. Onko kenelläkään linkkejä Jacksonin maahantuoja liikkeistä? Tai sitten semmosia osotteita josta voi tilaa ulkomailta, Ja Johon Voi Luottaa! |
32788 26.02.2006 16:27:42 | |
---|
Itse olen ajatellut että ripille menon jälkeen ostan tuon Sv Standardin, komia keppi, ja soi hyvin. Onko kenelläkään linkkejä Jacksonin maahantuoja liikkeistä? Tai sitten semmosia osotteita josta voi tilaa ulkomailta, Ja Johon Voi Luottaa! Thomannilta saa ainakin jos ulkomailta pitää tilata... Suomesta pitäis saada kaikista jotka myy Fenderiä... Kirka Saatana! |
-Prokitaristi- 26.02.2006 16:30:57 | |
---|
|
-Wildchild- 26.02.2006 16:36:26 | |
---|
Thomannin ainakin tiedän, hyvä palvelu. Tilasin mun Ibanezin sieltä. Mutta paljon noitten jenkkimyynti liikkeiden postimaksu on? Ja voiko niihin luottaa 100%? |
last command 26.02.2006 16:37:20 | |
---|
Uusi RR-3 olisi varmasti vallan mainio peli, siinähän on Seymour Duncanin mikit, bindingit kaulassa ja lavassa. En tiedä saako vielä suomesta, hinta tosin on jossain 700-800e lukemissa varmaan. Ei muuta kuin paikallisenn liikkeeseen kyselemään..... Sitten kannattaisi myös harkita ehkä jotain käytettyä Charvelia, ne ovat vallan päteviä pelejä. Don't never give a damn!!! |
-Wildchild- 26.02.2006 16:45:59 | |
---|
Mistäs löysit tän uuden rr-3 miltä sivulta? |
juikka111 26.02.2006 16:51:40 | |
---|
Itse suosittelisin Jacksonia. Kaikinpuolin hyvä. Halvemmissa tosin on sen floikan kanssa ongelmia, mutta kyllä senkin kanssa pärjää. Ja Thomannilta on hyviä kokemuksia kitaroita tilatessa. Luotettava ja halpa ostospaikka. |
Alexi69 26.02.2006 16:53:43 | |
---|
Itse suosittelisin Jacksonia. Kaikinpuolin hyvä. Halvemmissa tosin on sen floikan kanssa ongelmia, mutta kyllä senkin kanssa pärjää. Ja Thomannilta on hyviä kokemuksia kitaroita tilatessa. Luotettava ja halpa ostospaikka. Ainakin pre-fender Jacksonit on ollut yleensä hyviä, ja kyllä se floikkakin yleensä muutaman vuoden pelaa. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
juikka111 26.02.2006 16:58:20 | |
---|
Niin varsinkin ne pre-fenderit. Itsellä tällä hetkellä -93 jackson professional dr ja ei voi ku vain kehua sitä. Käytettynä saa ihan kohtuulliseen hintaan. |
Alexi69 26.02.2006 17:02:06 | |
---|
Torille näköjään ilmestyi äsken Jacksonin Rx10D Emg:n aktiiveilla. Hinta 350e mut eipä siinä oikein muuta hyvää olekaan kuin ne mikit. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
Arttu90 26.02.2006 18:09:57 | |
---|
Jos jacksonin ostat, siis jos olet katsomassa japanilaista jaskaa.Niin silloin ehottomasti joku käytetty professionaali, parhaita japsi jaskoja. Itse omistan jacsonin dx2 professionaalin, ja ole skebaan erittäin tyytyväinen. mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla? |
morgga 26.02.2006 18:17:15 | |
---|
yarr |