Iscariah 19.02.2006 00:15:37 | |
---|
no, kyllä mua sen sijassa ketuttais, Nasum kun on semmonen bändi että ei siihen kyllästymiseen montaa vuotta pitäis mennä, plus kun ne lopetti laulaja-kitaristin menehtyneen tsunamissa. Ellei se pidä sitä bändiä suurena legendana, siis. tässä on rankinpia sekä kovimpia bändejä maailmassa. kyllästyminen ei tul minulla ainakaan ikinä kohdalle. ei kun gambinapullo auki ja Helvete soittimeen niin kyllä lähtee. ja mikäli tämä setä (vai täti?) joka on itsensä tatuoituttanut Nasumin kauniilla logolla on kuunnellut Nasumia koko bändin olemassaolon ajan niin empä usko että yhtäkkiä alkaa kyllästyttämään. en ainakaan kuvittelisi asiaa niin |
south_of_heaven 19.02.2006 00:18:24 | |
---|
tässä on rankinpia sekä kovimpia bändejä maailmassa. kyllästyminen ei tul minulla ainakaan ikinä kohdalle. ei kun gambinapullo auki ja Helvete soittimeen niin kyllä lähtee. ja mikäli tämä setä (vai täti?) joka on itsensä tatuoituttanut Nasumin kauniilla logolla on kuunnellut Nasumia koko bändin olemassaolon ajan niin empä usko että yhtäkkiä alkaa kyllästyttämään. en ainakaan kuvittelisi asiaa niin no, makuasia. On mullakin grind finale tilauksessa ja kyllä bändistä pidän, mutta itse en pidä sitä parhaana grind-bändinä ilmoitti South_of_Heaven |
salmivaara 19.02.2006 01:03:49 | |
---|
no, kyllä mua sen sijassa ketuttais, Nasum kun on semmonen bändi että ei siihen kyllästymiseen montaa vuotta pitäis mennä, plus kun ne lopetti laulaja-kitaristin menehtyneen tsunamissa. Ellei se pidä sitä bändiä suurena legendana, siis. Ok. :------------------------------D Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Järvihirviö 19.02.2006 13:19:50 | |
---|
Vitut. Tatuoin sun nimesi hauikseeni. |
salmivaara 19.02.2006 15:46:05 | |
---|
Tatuoin sun nimesi hauikseeni. Kuva ois kiva. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Järvihirviö 19.02.2006 16:00:57 | |
---|
Kuva ois kiva. Mikäköhän sen hinta olisi? (noin) |
salmivaara 19.02.2006 16:22:24 | |
---|
Mikäköhän sen hinta olisi? (noin) Hankala sanoa; riippuu kuvan koosta, värien määrästä jne. Ei tähän ole yksiselitteistä vastausta. Kannaata käydä kysymässä liikkeestä. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
MrHands 19.02.2006 16:40:32 | |
---|
Mikäköhän sen hinta olisi? (noin) 80€ |
Järvihirviö 19.02.2006 21:08:35 | |
---|
Ei tähän ole yksiselitteistä vastausta. Kannaata käydä kysymässä liikkeestä. Ei olis kannattanu sanoo :/ |
Nipsu 22.02.2006 22:28:57 (muokattu 10.03.2006 15:51:08) | |
---|
Ainakin Tampereella suurimmassa osassa lävistys&tatuointi-liikkeitä maksaa 3cmx3cm tatska 60€.Mä otin viime kesänä Negative-tatskan,se makso 100€ ja on kyllä sen arvonen...xD |
south_of_heaven 23.02.2006 23:01:12 | |
---|
Ainakin Rampereella suurimmassa osassa lävistys&tatuointi-liikkeitä maksaa 3cmx3cm tatska 60€.Mä otin viime kesänä Negative-tatskan,se makso 100€ ja on kyllä sen arvonen...xD kiva ku tykkäät, mutta tykkäätkö bändistä vielä vuosien päästä? ilmoitti South_of_Heaven |
alanko 24.02.2006 09:32:33 | |
---|
kiva ku tykkäät, mutta tykkäätkö bändistä vielä vuosien päästä? Minä en oikein jaksa ymmärtää, miksi pitää aina kyseenalaistaa toisten tatuointeja. Ei kai se nyt oo muiden murhe mikä kelläkin on tatuoituna jonnekin. Jos kyllästyy Negativeen niin peittää sen sitten vaikka Tapani Kansan lärvillä. Toki sitä tatuointia kannattaa miettiä ja sitten ottaa se mikä tuntuu hyvältä. Jos Negativen logo tuntu hyvältä niin sitten se. Ja tämä oli siis minun mielipide. |
Leppala 24.02.2006 17:00:19 | |
---|
En halua millään lailla morkata kenenkään piirustuksia, mutta itse olen ottanut ns. ajattomia kuvia, jotka ei varmaankaan edes pappana vituta yhtä paljon, kuin joku Frederik teksti käsivarressa...Got the point? |
Nipsu 24.02.2006 21:33:59 | |
---|
Miksipäs mä en tykkäis enää Negativesta monen vuoden päästä?en mä ainakaan keksi yhtään järkevää syytä xD |
Leppala 25.02.2006 16:50:00 | |
---|
Miksipäs mä en tykkäis enää Negativesta monen vuoden päästä?en mä ainakaan keksi yhtään järkevää syytä xD En tarkoittanut morkata ketään kommentillani, mutta itselläni vaan tähän ikään mennessä on musamaku vaihdellut vähintäänkin useasti ;) |
Nipsu 25.02.2006 18:08:49 | |
---|
Sattumoisin siitä mitä Negative on mulle antanu,en vois ikinä luopua.Se pysyy aina mun sydämessä hautaan asti,olittepa te muut mitä mieltä tahansa.Mä kuitenkin rakastan niitten musiikkia,ja niitten innottamana mä aloin soittaan.Ja Jonne Aaronin lapsuus-tarina on innostanu mua.Ja Jonne sano,että "se mikä ei tapa,opettaa".Niinpä.Negative antaa mulle voimaa jaksaa huomiseen. |
Paljonkohan uniklubi-tatuointi maksais? |
...And Justice For All 26.02.2006 15:17:44 | |
---|
Ajattelin, että otan Technicolourin logon otsaani. Ylemmäs normaalisti, että muut näkevät, ja alapuolelle peilikuvana, että näen itse peilistä. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
...And Justice For All 26.02.2006 15:18:49 | |
---|
Sattumoisin siitä mitä Negative on mulle antanu,en vois ikinä luopua.Se pysyy aina mun sydämessä hautaan asti,olittepa te muut mitä mieltä tahansa.Mä kuitenkin rakastan niitten musiikkia,ja niitten innottamana mä aloin soittaan.Ja Jonne Aaronin lapsuus-tarina on innostanu mua.Ja Jonne sano,että "se mikä ei tapa,opettaa".Niinpä.Negative antaa mulle voimaa jaksaa huomiseen. Heh, tulee ihan mieleen se, kuinka itse sanoin noin Metallicasta. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
KTULU 26.02.2006 19:22:48 | |
---|
Heh, tulee ihan mieleen se, kuinka itse sanoin noin Metallicasta. Saatana! (spv.) Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |