Aihe: Mitä mieltä olette biisistäni?
1 2 3
Makelele
09.02.2006 15:53:55 (muokattu 09.02.2006 15:54:44)
millä vehkeillä hoidat nauhottamisen? Oli jykevän kuulonen tuo kitara, eikä säröilly.

Ibanezin 540S ja Jackson DX7, ja bassona joku Harley Benton. Vahvistimena toimi Line 6 Flextone 2, jonka läpi soitin myös basson sillä mulla ei ole bassovahvistinta. Sitten Flextonen kuulokeliitännästä suoraan äänikortin Line-In:iin. Äänikortti on Soundblaster Audigy 2.
-Cale
09.02.2006 17:55:19
Hienoa, vaikka tosin en tuollaista musaa yleensä kuuntele. soolotkin sopi kuin nenä päähän...
kärsä
09.02.2006 19:51:37

Höh, kaikki kehuvat. Niin aion tehdä itsekin, tunnelmallinen musa on aina ok. Tässä toimi loistavasti alusta asti mukana ollut puhdas teema joka toistui paljon ja ei siihen silti kyllästynyt. Jotenkin silti tuntuu biisi loppui kesken, ehkä loppuun olisi vielä pitänyt tehdä yksi nostatus puhtaan teeman päälle? Suuremmilla soundeilla ja oikeilla rummuilla haluaisin tämän vielä kuulla. Tee lisää biisejä ja hio kaikessa rauhassa – sitten laitat demostudioon, pitää kuulla.
Perämoottori varastettu http://kotisivu.mtv3.fi/woodpecker/vene.html
Landola59
09.02.2006 20:33:14
Biisi sopisi ehkä Hexeniin tai johonki vastaavaan tappomättötunnelmaökky- peliin.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Juunas666
09.02.2006 21:25:48
Voitas tehdä topic missä kaikki antaa linkit omaan tekemään kappaleeseen (jos nyt siis löytyy omaa tekemää nauhoitusta) ja voitaisiin arvostella niitä sitten ihan porukalla. :)
EnemyAce
09.02.2006 21:40:34
Ibanezin 540S ja Jackson DX7, ja bassona joku Harley Benton. Vahvistimena toimi Line 6 Flextone 2, jonka läpi soitin myös basson sillä mulla ei ole bassovahvistinta. Sitten Flextonen kuulokeliitännästä suoraan äänikortin Line-In:iin. Äänikortti on Soundblaster Audigy 2.

Meikä diggas kanssa kitara soundista. Aika hyvät äänet jos sait tosta kuulokeliitännästä tollaset, oon kuullu vähän ristiriitaista infoa niitten käytön kannattavuudesta. Mitkä mikit sulla on kitaroissa?
Makelele
09.02.2006 21:46:32
Meikä diggas kanssa kitara soundista. Aika hyvät äänet jos sait tosta kuulokeliitännästä tollaset, oon kuullu vähän ristiriitaista infoa niitten käytön kannattavuudesta. Mitkä mikit sulla on kitaroissa?

Ibanezissa on Dimarzion Tone Zone tallassa, IBZ/USA C1 tai 2 keskellä (teksti kulunut pois) ja Air Norton kaulassa. Jacksonissa vielä perus Duncan Designed-mikit.
KTR
09.02.2006 21:58:56
Biisi oli mielestäni aika tylsä. Periaatteessa koko ajan samaa sointukiertoa, joka ei itsessään ole kovin kiinnostava. Sen päälle sitten soiteltu jotain kitarasooloja. Ja tuo välinytkyttely oli vähän keksimällä keksityn oloinen mun mielestä. Mutta ei tämä millään tasolla ole vain huono. Tässä oli paljon hyvää, mutta aattelin nyt ettiä niitä miinuspuolia, ettei vaan mene kehumiseksi kaikki.
Cirya
09.02.2006 23:19:30
Oikein mukavanletkeetä menoa, joskin ehkä hiukka ennalta-arvattavaa. Vois sopia hyvin rinteessä kuunneltavaks tai snoukka/skimbaleffaan taustalle. Kivan kevyt fiilis jäi! Hyvää työtä ja yllättävän hyvät saundit!
dcln
09.02.2006 23:31:16
Hyvää settiä!
ANtTIKRISTUS
10.02.2006 23:24:57
Kuinka kauan olet soitellut?
Makelele
11.02.2006 10:03:21
Kuinka kauan olet soitellut?

6 vuotta suunnilleen, mutta ensimmäiset 4 vuotta koskin kitaraan ehkä pari kertaa viikossa. Sen jälkeen olen soitellut pikkasen enemmän, mutta en minä mitään tekniikkajuttuja ole treenannut juuri ollenkaan.
ANtTIKRISTUS
11.02.2006 13:41:43
6 vuotta suunnilleen, mutta ensimmäiset 4 vuotta koskin kitaraan ehkä pari kertaa viikossa. Sen jälkeen olen soitellut pikkasen enemmän, mutta en minä mitään tekniikkajuttuja ole treenannut juuri ollenkaan.

No, suhteessa aikaan jonka olet käyttänyt soittamiseeen ihan ok matskua, ei paha ollenkaan. Mutta uskon että pystyt vielä parempaan tulevaisuudessa, muista vaan reenata kovasti.
gorgonoidi
14.02.2006 22:51:13

Se oli kyllä hieno. Oikein alkoi tuleen jo fiiliksiä tuollaisesta biisistä. Ei huono, ei huono vaan aika pirun hyvä.
Makelele
17.02.2006 20:38:00
Kiitoksia kommenteista! Nythän minulla sitten on uusi biisi tuolla demostudion puolella, eli siellä voi sitten sitä kommentoida jos kiinnostaa.
zuppermuhle
18.02.2006 16:08:31
Tuo loppu kuulostaa ihan Panteran Floodsilta. Ihan kiva tunnelmointibiisi.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Antti90
18.02.2006 16:32:53

Satchilta kuullosti, mutta se on miusta positiivista. Tykkäsin kyllä biisistä vaikka rumpusoundit oli aika huonot ja ehkä sovituskin.
polytoximaniac
19.02.2006 20:09:41
...mutta tämä on eka biisi jonka mä olen tehnyt niin ei oikein ne jutut ole hanskassa.

...(en tunne ketään rumpalia joka tällaista haluaisi soittaa).

Aikasta jänskän kuuloinen.. Ainakin ekaksi biisiksi... Paljon huonompiakin on tullut kuultua ( esim. omat biisit xD ) Kaiken kaikkiaan ihan kelpo pläjäys...

Kyllä mua ainakin rumpalina tollainen tunnelmointi kiinnostais... ku yleensä tulee soiteltua hieman aggressiivisemmin... Sehän on aina plussaa jos saa jotain fiiliksiä biisistä.. :)
Mosh your ass off!!!
Iscariah
27.02.2006 21:17:05
ei ollu hyvä. tuntui olevan tuon yhden riffin ympärillä koko kappale
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)