Aihe: Laney VH100R kokemukset yms..keskustelu
1
PoLFus
26.02.2006 12:34:40 (muokattu 26.02.2006 13:10:31)

Terve!

Mielenkiinto kyseistä nuppia kohtaan on suuri, ja haluaisin mielelläni kuulla teidän kokemuksianne kyseisestä vahvistimesta. Itse kun soitan aivan kaikenlaista (lue: ihan kaikkea), niin tarvitsisin myös nupin, joka tarpeisiini sopii. Tuossa juuri himottaisi monipuoliset gain-tasot ja reverbi. Omaan classicciini kerrostalovahvistimena olen tyytyväinen, ja kun mulla kaksi kotia sattuu olemaan, niin isän luona, omakotitalossa, mulla on sitten stacki (jota vähänkin isommilla keikoilla käytän sitten).

Cleania on netissä kehuttu todella hyväksi ja kovia säröjä majesteettisiksi. Entäpä sellanen rokkimeininki? Irtoaako?
Toimiiko mastervola tuossa niinkuin pitääkin, eli siis voinko hiljaakin soittaa (omakotitalossa kylläkin, mutta välillä tykkään soittaa hiljaa, toivottavasti yhtä hyvillä soundeilla).

Tuo marsuni on todella hyvä, mutta kaipaan sitä monipuolisuutta, eli tämmöinen järki vs. tunteet - tilanne tässä on.

Vielä en ole päässyt itse kokeilemaan kyseistä Laneytä, mutta kertokaa ihmeessä omat kokemuksenne, hyvät ja huonot.

No mainitaan nyt muutama esimerkki: Zappa, Mr. Bungle, The Police... Vai, Gilbert, Hellecasters, perusjazzii, kaikkee semmost....SYL.....jepu. oisitte kumminki kysyny!

Kiitos.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
tommiot
26.02.2006 12:39:23
Minuakin kiinnostaisi. En ole vielä päässyt tuota testaamaan, sillä Levytukussa ei ollut noita torstaina. Olen miettinyt myös ENGL Fireballia ja Powerballia, minkähänlainen tuo Laney on niihin verrattuna?
Da Make
26.02.2006 12:50:42
Tuo on helkkarin hyvä soundinen ja monipuolinen peli.
Särö on "british" mutta ei niin Marshall kuin voisi olettaa.
ENGLin yläkireään särö mattoon (tasainen dynamiikka) VH100R:ää ei voi edes verrata.
Ei kannata kokeilla, koska sen jälkeen on taas pohdittava, että mistä saadaan rahat laitteeseen.

Puhdas kanava menee crunchillekkin etuastetta kovempaa ajaessa, leadi kanavalta taas löytyy kaikkea kevyt rososta rankkaan metalliin. Precence säädöllä saa tarvittaessa kireyttä muutettua todella merkittävästi.
janik
26.02.2006 13:56:55
Itse soittelin kerrostalossa pari viikkoa VH100R:llä, kyllä se ihan hyvin toimisi, hiukan ehkä oli äänekäs:)
-------------------------Fahrenheit
Leper Messiah
26.02.2006 13:59:21
http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=595

Siinäpä jäsen Eemilin mielipiteet.
pidä avarakatseisuus myötä ja muijat yötä, niin hyvä tulee. -Teme007
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
janik
26.02.2006 14:05:17
Siinä pystyy muuten säätämään volumea sieltä takaa return level namiskasta, insert asennossa.

RETURN LEVEL:
This control adjusts the signal level returning from an external FX unit and allows the
correct mix to be achieved. This may also be used to provide additional pre amp gain for both channels when the
switch is deployed in the insert mode regardless of whether an effect unit is connected or not.
janik
26.02.2006 20:58:31
Onko kellään kokemuksia EL34 putkista?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)