Aihe: Studio impossible
1 2 3 4 5 6 7 8 9
tähtivaeltaja
05.02.2006 00:46:44
Mut hei jätkät? Onko kukaan koskaan kuullut rokkenrollista? Mie oon ainaki. Sen takia tää sarja alkaa pikkuhiljaa kolahtaa. Paskaahan sielä on vielä 60%

- 'Mie haen kiljua!'
- 'Taikuutta, ihmettelette varmaan..' (paska sketsi, täydellinen ohjaajaimitaatio)
- 'Janakalalainen puun jumala'

Juu paskaa, mutta paskaa jolle kannattaa antaa mahdollisuus. Eihän tästä uutta Kummelia saada, ei tässä iässä ainakaan..
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Diablero
22.02.2006 20:11:17
Tämä sarja petti odotukseni pahemman kerran. Sarjan traileri, joka pyöri pitkään ennen sarjan alkua, jossa oli pätkä elokuvatrailerista ("Martti Suosalo on... Ahti!) Nauratti kyllä mutta sitten kun itse sarja alkoi niin en ole nauranut kuin yhden (1) kerran/jakso
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Sistis
23.02.2006 20:27:03
Yhtä paska, kuin mitä odotinkin. Se, että näyttelemässä ovat Niko Saarela ja Kari Hietalahti, tarkoittaa yleensä hyvin väsynyttä huumoria. Vintiöissä oli vielä jotain hyvää. Trabant Express oli aivan per*eestä...

Tätä sarjaa mainostettiin helvetisti, mutta totuus on, että... EI NAURATA.
www.pirukange.net, www.mikseri.net/pirukange

Progeilevaa suomalaista taide-rockia.
Jos haluat järkätä yhteiskeikkaa,
DJKaaos
23.02.2006 20:30:36
Paskaa, paskaa ja tuota... paskaa.

Juonto-osuudet paskinta. Peettär on rento kuin rautakanki sketseissä.
Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella
DirtyFingers
23.02.2006 21:26:29
totuus on, että... EI NAURATA.
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Heissi
23.02.2006 21:33:15
Trabant Express oli aivan per*eestä...

Nyt oot väärässä. Avaruusasema MIR, The Monkey, Jasso Laamanen ja mitä kaikkee. Ja parhaimpana se "mieti! mieti!"-setä.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
juuso a
23.02.2006 22:46:28

Nyt oot väärässä. Avaruusasema MIR, The Monkey, Jasso Laamanen ja mitä kaikkee. Ja parhaimpana se "mieti! mieti!"-setä.

Näinpä. Trabanttia ei vaan saa mistään. Ei edes netistä. Voisivat kyllä pyöräyttää uusintana niin sais talteen.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! "
chico_miguel
24.02.2006 00:19:35 (muokattu 24.02.2006 00:20:13)
Ei naurata yhtään ei. Ala-arvoisia juttuja. Kohderyhmä on todennäköisesti ala-kouluikäiset ja niitäkin aliarvioidaan.

Oon löytänyt sarjasta pari aika pahaa plagiointia. Viime jakson kyläkauppa-sketsi (vanhanaikaisella kuvanlaadulla) oli suora baittaus Julmahuvien Toini ja Heikki Haaman Showsta. Siinä on samanlaiset sit-com asetelmat ja dialogi menee överiksi ja ohjelma keskeytyy...

Ja juonto-osuushan on pöllitty Monty Pythonilta ja surutta. Montyssakin oli äijä joka halusi juontaa mitä ihmeellisimmissä paikoissa.
"Eres tú cabron hijo de puta"
chico_miguel
24.02.2006 00:21:24 (muokattu 24.02.2006 00:21:49)
TV-shop läpätkin oli aika julmahuvia.
Pluto
24.02.2006 10:53:42
Näinpä. Trabanttia ei vaan saa mistään. Ei edes netistä. Voisivat kyllä pyöräyttää uusintana niin sais talteen.

Mulla on erittäin kuluneella VHS:llä muutama jakso!
Dillon, you son of a bitch!
EnemyAce
24.02.2006 13:15:08

Trabantista tuli mieleen että muistaako joku sarjaa Äkkiä takaisin Anttolaan vai oliko se Äkkiä takaisin Anttolasta/Nastolasta. Joku tuollainen. Siinä oli muistaakseni ihan hulvattomia juttuja, nauroin kuollakseni niille.
Kabanossi
24.02.2006 13:22:32
Äkkiä Anttolassa. Huippu sarja, mutta ei saanut oikein huomiota silloin. Tästä on jäänyt mieleeni joitain kuolemattomia sketsejä. Keihäs perhe Kinnunen, Anttolan poikamiehet, Lottovoittaja Silvennoinen, Markkion veljekset jne. Oli muistaakseni Kari Hietalahden käsikirjoitus tässä sarjassa.
V.U.K #14 Uusis ei huuda ohjeita joukkuetovereilleen, vaan kiville
EnemyAce
24.02.2006 13:52:17
Äkkiä Anttolassa. Huippu sarja, mutta ei saanut oikein huomiota silloin. Tästä on jäänyt mieleeni joitain kuolemattomia sketsejä. Keihäs perhe Kinnunen, Anttolan poikamiehet, Lottovoittaja Silvennoinen, Markkion veljekset jne. Oli muistaakseni Kari Hietalahden käsikirjoitus tässä sarjassa.

Muisti palailee pätkittäin; sehän mua huvitti kun ne huonolla helsingin slangilla väänti jotain juttua junassa. Siinä oli hassuja asioita. Sekä joku juttu kun pulit oli juonu jotain tenttua ja ne näki harhoja.
chico_miguel
24.02.2006 14:44:41
ÄKKIÄ ANTTOLASSA!!!! :D "läähätän ja läkähdyn"-biisi soi tunnarina.. oli muuten mieletön sarja. Jani Volanen loisti kylän hunchbackina. :D Sais näyttää uusintana.. oon pommitellut YLE:ä, mutta vastaukset on ollut: "Ei mahdu tällä hetkellä ohjelmistoon..."
EnemyAce
24.02.2006 15:10:19
ÄKKIÄ ANTTOLASSA!!!! :D "läähätän ja läkähdyn"-biisi soi tunnarina.. oli muuten mieletön sarja. Jani Volanen loisti kylän hunchbackina. :D Sais näyttää uusintana.. oon pommitellut YLE:ä, mutta vastaukset on ollut: "Ei mahdu tällä hetkellä ohjelmistoon..."

Pommitappa muuten Ren & Stimpyä kanssa takaisin eetteriin.
chico_miguel
25.02.2006 00:17:45
Pommitappa muuten Ren & Stimpyä kanssa takaisin eetteriin.

Yritetty YLEÄ.. ja Nelosta kanssa. Ei irtoo. :( Onneksi löyty DVD:llä ulkomailta.
valtse
25.02.2006 21:34:12
chico_miguel
25.02.2006 21:51:45
No ei se Teräsvilla niin hauska ja ilmiömäinen juttu ole, että tarvitsee oikein krääsää julkaista. Ehkä sen jotkut ostaa...
Bald Anus
25.02.2006 22:09:47

Trabant Express oli kyllä loistava!
"Mutta sähän sanoit, että sä haluat syödä laastia!"
Ja Studio Impossibleltä odotin PALJON enemmän. Ehkä parille jutulle aina hymähtää joka jaksossa, onhan tuo hyvä ohjelma sinänsä, muttei kovin hauska.
He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 Paskakitaristit #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)