Aihe: Basaria
1
kabulisti
23.08.2003 00:50:54
etukalvo saa olla aika löysällä. basarin sisään on hyvä laittaa superloonia, mut vain siten et ääni ei muutu tukkoseks... (aika vähän) takakalvos on syytä olla mikin reikä ni on helponpi saada mikitettyä ja miksattua kuten niskalaukauksella... joo
Nih
Aimo
23.08.2003 09:47:20
Mulla on siinä kalvona valmiina olleet everplayt, että varmaan kannattaa ne vaihtaa pois?
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Buusteri
23.08.2003 10:50:54

Mulla on siinä kalvona valmiina olleet everplayt, että varmaan kannattaa ne vaihtaa pois?

juu lyöntikalvoksi vaikka evanssin eq2 ja resonointikalvoksi joku evanssin coatedi valmiilla mikkireijällä. pitäs tulla kunnon hevanderi/tykkisoundi. Itellä vaihtelee tuo pasarin täyttöhomma; joskus on semmosta villaa sen verran että se koskee molempiin kalvoihin siellä sisällä.. joskus ei oo mitään. Kyllä kuitenkin ehkä paras ja kontrolloiduin soundi tulee hieman täytetyllä pasarilla. Kalvot löysälle tietenkin
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Speedy
23.08.2003 10:56:21

Ei ne nyt nii huonotkaan ole.. ittelläni on myös.. Edessä on ohut Premierin logokalvo ilman vahvike rengasta, ja löyntikalvona vahvikerenkaalla oleva kalvo, jota joku ties kertoa remon powerstroke3 vastaavaksi..=I Sisällä pieni tyyny.. jos sen laittaa niin, että ottaa kumpaankin kalvoon, niin saundi ei soi kovin pitkään, mutta jos vaan lyönti kalvoon, niin tulee sointiakin lisää.. Ja sit hommaat semmosen nuijan, missä on toinen puoli muovia, ja jytkytät sitten sillä..=)) Ja ne kalvot on aika löysällä mullakin, vaikka se ei mikään läts hevisaundi ookkaan, itteläni on silleen että niin tiukalla kun käsin saa, ja vähän (noin 1/4 kierrosta) avaimella..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Buusteri
23.08.2003 10:58:36

itteläni on silleen että niin tiukalla kun käsin saa, ja vähän (noin 1/4 kierrosta) avaimella..

tuo on ihan hyvä sydeemi tosiaan siihen. itekki teen aina noin.
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)