vipu5 18.02.2006 21:20:06 | |
---|
Soundissa yks tähti, se jätkä ei tiedä mistään mitään. Yks tähti liikaa!!! Noh, oon nähnyt vaan yhden videon, mutta hei... Taistelevia jättiläisskorppareita, yksisarvisia, merenneitoja ja kaveri jolla on komian poijan yläkroppa ja hevonen miinus pää yhdistettynä. Ja video vieläpä kertoo kaiken myös musiikin tasosta. Aivan hanurista... |
meeza 19.02.2006 19:19:04 | |
---|
Noh, oon nähnyt vaan yhden videon, mutta hei... Taistelevia jättiläisskorppareita, yksisarvisia, merenneitoja ja kaveri jolla on komian poijan yläkroppa ja hevonen miinus pää yhdistettynä. Ja video vieläpä kertoo kaiken myös musiikin tasosta. Aivan hanurista... Mitäs, The Sufferingin videohan on kaikessa korniudessaan hienoa katsottavaa :P Itse biisi on kyllä mielestäni tuota uuden levyn heikompaa antia. (I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...) |
Mitäs, The Sufferingin videohan on kaikessa korniudessaan hienoa katsottavaa :P Itse biisi on kyllä mielestäni tuota uuden levyn heikompaa antia. ainakin on erillainen. ite oon kyllä mieltynyt biisiinkin ja etenkin noihin loppupuolella oleviin taustoihin, ihan tajuttoman mahtavat. mä tykkään. |
meeza 25.02.2006 22:12:38 | |
---|
ainakin on erillainen. ite oon kyllä mieltynyt biisiinkin ja etenkin noihin loppupuolella oleviin taustoihin, ihan tajuttoman mahtavat. mä tykkään. Onhan kyseessä kuitenkin ihan toimiva biisi, mutta lainaa mielestäni ehkä liiaksikin yhtyeen edellisen levyn Three Evils-piisistä. (I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...) |
Exhausted 27.02.2006 22:20:25 (muokattu 27.02.2006 22:23:33) | |
---|
Eilen oli toimituksen pöydällä The Suffering-sinkku jossa oli biisistä radio edit ja album edit. Mielenkiintoista oli se, että album edit oli minuutin _lyhyempi_. Jos viikolla on aikaa, niin otan selvää, mitä albumilta on leikattu pois... |
cnr 27.02.2006 23:02:29 | |
---|
Kauhean (kaveiden)hypetyksen seurauksena ostin uusimman. Tuntuma kymmenen kuuntelun jälkeen on, että levy on huonoin ostos kenties ikinä. Jos kuulen yhden biisin, se voi vaikuttaa kelpo kappaleelta. Mutta tuntuu kuin levyllä olisi yksi biisi, jota on vain väännelty ja käännelty eri muotoon. Sen sijaan tuotannollisesti levy on mielenkiintoinen, tämä on omalta osaltani ainoa mielenkiintoinen asia (joidenkin rytmitysten ja harvaan esiintyvien mielenkiintoisten harmonia/sointukulkujen lisäksi). Levy pysyy kasassa nimenomaan tuotannon avulla, eli hyvillä soundeilla ja todennäköisesti tuottajan väsäämillä kikoilla ja bändin sovituksella aivan viimeistelyn osalta. Ensimmäisen biisin klassiset soittimet tuntuvat pöyristyttäviltä, kun huomio, mitä olen kokonaisuudesta mieltä. Niille ei ole sijaa, sillä sovitus(melodia) ei ole kummoinen. Laulajan äänestä en tietenkään pidä. Mutta enköhän silti kyseenalaistaisi soundin yhden tähden. Ehkä toinenkin olisi saanut tipahtaa. |
Exhausted 28.02.2006 10:45:07 (muokattu 28.02.2006 10:45:14) | |
---|
The Sufferingin radioedittiin on lisätty yksi kertsi ja prechorus ennen tokaa säkeistöä. Härskiä! :D |
thescientist 28.02.2006 15:23:03 | |
---|
The Sufferingin radioedittiin on lisätty yksi kertsi ja prechorus ennen tokaa säkeistöä. Härskiä! :D Oho. Eihän se levyllä ole mitenkään erityisen lyhyt ole, en tajua että miksi pitää heittä ylimääräisiä osia väliin. No joo, ehkä siitä on päättänyt joku mua fiksumpi. En ole muuten edes huomannut tuota, vaikka olen pariin kertaan sen biisin YleX:ltä kuullut. Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30
V.U.K #12 |
Exhausted 28.02.2006 16:33:54 | |
---|
En tiedä kumpaa versiota radiot soittavat, mutta promosinkulla siis on sekä tuo radio edit että albumiversio. |
Jani The Rock 28.02.2006 23:04:55 | |
---|
Coeds and Gambina, jeah! Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Exhausted 08.03.2006 08:40:43 | |
---|
Provinssirockin foorumilla puhutaan varmana huhuna bändin saapumista ko. festarille. |
Rattata 08.03.2006 09:32:45 | |
---|
Provinssirockin foorumilla puhutaan varmana huhuna bändin saapumista ko. festarille. Ai että, tämä olis kyllä loistava homma. Sitten olisi kyllä pakko mennä myös provinssiin. |
Kozelek 24.03.2006 14:42:23 | |
---|
Ei ole ensimmäinen kerta kun Soundin kohdalla tapahtuu näin. Jos joku tosiaan tuolle levylle yhden tähden antaa, niin voi sanoa rehellisesti ettei todellakaan tiedä mistään mitään. Juuri näin. Plussan sait. Aivan hirveä rimanalitus antaa yksi tähti noinkin kovalle platalle. |
Sarko 24.03.2006 14:56:38 | |
---|
Jumalauta, Soundi teki kyllä hirveää vääryyttä antaessaan Cohhedille yhden tähden. Nämähän on tosin mielipideasioita, mutta arvostelu oli mielestäni kyllä hyvinkin ala-arvoinen, Tolonen pysyköön lestissään Giant Robotin riveissä kepittämässä jos ei järkevämpää journalismia pysty suoltamaan. (kts. Uusimman Soundin Aknestik/Poverty Stinks/Juliet Jonesin Sydän/The Pansies-arvio) Stakes are high, but so am i. |
koera 24.03.2006 16:05:22 | |
---|
Ja Provinssiin tulee. Se on huumori mikä naurattaa. |
thescientist 24.03.2006 17:49:15 | |
---|
Ja Provinssiin tulee. Pitää varmaan uskaltautua ekan kerran festareille. Co&ca + Deftones = ei voi missaa. Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30
V.U.K #12 |
Sarko 24.03.2006 18:32:45 (muokattu 24.03.2006 18:34:06) | |
---|
Yks tähti liikaa!!! Noh, oon nähnyt vaan yhden videon, mutta hei... Taistelevia jättiläisskorppareita, yksisarvisia, merenneitoja ja kaveri jolla on komian poijan yläkroppa ja hevonen miinus pää yhdistettynä. Ja video vieläpä kertoo kaiken myös musiikin tasosta. Aivan hanurista... Paha jätkä ku arvostelee musaa videoiden perusteella. Stakes are high, but so am i. |
aarghto 25.03.2006 11:12:31 | |
---|
Tämähän on ihan loistava bändi. Kuuntelin bändin kotisivuilta biisin ja rakastuin ensikuulemalta. Montako levyä C&C on julkaissut? Ja mikä niistä kannattaisi hankkia? It is better to be pissed off than pissed on. |
thescientist 25.03.2006 11:17:28 | |
---|
Tämähän on ihan loistava bändi. Kuuntelin bändin kotisivuilta biisin ja rakastuin ensikuulemalta. Montako levyä C&C on julkaissut? Ja mikä niistä kannattaisi hankkia? Kolme ilmestynyt, kaikki todella hienoja mutta erilaisia levyjä. Kantsii kaikki hommata. Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30
V.U.K #12 |
wil-le 25.03.2006 17:19:39 | |
---|
Kolme ilmestynyt, kaikki todella hienoja mutta erilaisia levyjä. Kantsii kaikki hommata. ja sitten yhden ep:n Shabutie nimellä. ja sitten on vielä ne sarjakuvat joille albumit ovat soundtrackejä. "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |