f_allstar 02.08.2003 14:40:45 | |
---|
laulaja: - ei oo röökiä - väsyttää - pitäs käydä kotona ku äiti on huolissaan - ette kertonu ku puolituntia ennen treenejä että meennään soittaan (vaikka muutkaan ei tienny ennen sitä) kitaristi: - tuun jos jere tulee (laulaja) ,soitetaan jerelle: en jaksa tulla... (toimii aika monesti tekosyynä) basisti: - aina paikalla minä(rumpali) - ei mulla mitään "tekosyitä" oo, ihan oikeita syitä... (niin varmaan) |
Huevos 02.08.2003 18:22:33 | |
---|
"Meitsi myöhästy bussista." |
Catja 03.08.2003 21:38:50 (muokattu 17.05.2005 14:37:02) | |
---|
Tämä keskustelu mainittiin YleX:llä muuten Aleksi Ojalan haastattelun yhteydessä muistaakseni. siistiä. Vau! Mukava tietää ettei ainoastaan meidän (entinen) basisti myöhästele. |
takaesko 04.08.2003 22:09:03 | |
---|
minä(rumpali) - ei mulla mitään "tekosyitä" oo, ihan oikeita syitä... (niin varmaan) On paikalla ainakuin muut tulee. Jau |
Biem 07.08.2003 00:18:06 | |
---|
Joo ja itse käytän seuraavia:D "Oon hirveän väsynyt, joten en nyt jaksa" "Ai niin, nekin perkeleet.. No voisko niitä mitenkään siirtää huomiseksi?" "Oho, unohin" "Tänään en pääse, ku on mun tiski vuoro, ku muija on tiskannut koko viikon" Nää kyllä toimii ja on kaiken lisäksi vielä naurettavia.. Mutta kyllä siinä välillä on kitaristilla ja basistilla hermot kireellä kun kuuntelevat mun selityksiä!:D Se on siinä kuin piian perseessä! |
the jokke 07.08.2003 12:18:11 | |
---|
- ei oo röökiä ei juma. tää on kyllä paras. mitäs vittua se sitten vois tehdä ilman röökiä? eihän se voi lähteä sitä ostamaankaan, kun sillä ei oo matkaksi röökiä. |
fuckmeover 10.08.2003 17:49:59 | |
---|
-porukat suuttuu jos mä oon myöhään, -täytys mennä nukkumaan kukahden päivän päästä on keikka -mul on niin vähä bensaa -mun täytyy mennä illal kotio ku tulee jim morrisonista dokumentti..(kaverilla on uudet videot,,,??nauhotus on keksitty) kaikki nämä ja moni muu typerä syy on tullu ulos basistimme suusta,,,,,mikä basisteja vaivaa????? |
helinkopteri 13.08.2003 08:41:16 | |
---|
Pitää siirtää ovea naapurissa. ...ja kyyditä sitä vielä Nekalaan Edit: päivitin Katsotaanpa kuinka naurettavalta tämä tuntuu sitten kun ITSE asut taloyhtössä jossa lisäksesi majailee ainoastaan kolme vanhaapiikaa... Tottakai mä mieluummin ronttaan jotain saatanan ovia ympäri kaupunkia ku kämpille ottaan parit oluet treenin lomassa. Ääliö! Ei ole helppoa olla suvaitsevainen kun pitäisi myös suvaita suvaitsemattomuutta. |
Walrus 14.08.2003 01:27:52 | |
---|
Vittu saatana! Tuleva miitti on kuulemma bändimme kitaristin mielestä (ei muusikoiden.net:in käyttäjä) naurettava syy olla poissa treeneistä. Vittu jos nyt peruuntuu miittiin lähtö muutamien treenejen takia... Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Pallisti 14.08.2003 11:54:15 | |
---|
Vittu saatana! Tuleva miitti on kuulemma bändimme kitaristin mielestä (ei muusikoiden.net:in käyttäjä) naurettava syy olla poissa treeneistä. Vittu jos nyt peruuntuu miittiin lähtö muutamien treenejen takia... Asiaa ;) |
Heart Of Steel 14.08.2003 12:50:25 (muokattu 04.12.2003 14:44:04) | |
---|
Laulaja: "Ei pääse tuleen kun on pyykkipäivä" "Epämääräistä mutinaa..." "Nii, joo, tota emmä tiä, tässä on nyt kaikenlaista" "No jos mä tuun koskiin, niin mä meen sit AA-kokoukseen" "Nobody tells a Man how to play." |
Kaleppi 17.08.2003 01:46:06 (muokattu 17.08.2003 01:47:30) | |
---|
Aika monesti voi myös ihan oikeastikkin olla sellanen fiilis, että nyt ei vain huvita soittaa. Se on nimittäin helvettiä, jos ei huvita soitella ja pitäis siinä sitten yrittää treenata, ja jos vielä muutkin soittelee samallalailla perseelleen eikä niilläkään oo fiilistä niin johan on tunnelma maissa. Sitten vaan pitää todeta että: "Kokeiltaisko huomenna uudestaan?" Tuli vain mieleen tosta "ei jaksa soittaa" jutusta... "Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want." -James Hetfield |
Bald Anus 24.02.2006 16:04:01 | |
---|
Joo, vanha ketju, mutta kirjoitanpa silti... Basistimme alkoi syksyllä heittäytymään hankalaksi... Jäi treeneistä ja keikoilta pois jääkiekkoHARJOITUSTEN takia... Potkittiin sitten se. Nyt rumpalimme on myös heittäytynyt hankalaksi. Hänen takia yksi keikka on pitänyt siirtää ja yksi perua. Ja molemmat jutut ovat uimahyppykisojen syytä. He's a hero, hän ei taivu!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Ronsto 24.02.2006 16:12:24 | |
---|
HUH! Mä jo pelästyin että olen yksin tän ongelman kanssa. ELI: "sori nyt on kauhee krapula..ei pysty tulee" (vaikka tietävät varsin hyvin koska pitäis reenata niin juovat silti...HELVETTI!) "Ei nyt jaksa..kattellaan huomenna uudestaan" - tuon kun kuulee joka toinen päivä, niin alkaa väkisinkin sekoamaan!! Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
jannu 24.02.2006 20:30:55 | |
---|
Lähes kaikki, joihin ei liity edes etäisesti vakava sairaus tai kuolema. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
kid ego 24.02.2006 21:06:01 | |
---|
Joo, vanha ketju, mutta kirjoitanpa silti... Basistimme alkoi syksyllä heittäytymään hankalaksi... Jäi treeneistä ja keikoilta pois jääkiekkoHARJOITUSTEN takia... Potkittiin sitten se. Niin. Ei niihin PELEIHIN pääse jos ei ensin HARJOITTELE. Voi myös lentää lätkäjoukkueesta jos skippaa treenit bändiHARJOITUSTEN takia. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) ! |
Spawn 24.02.2006 21:19:34 | |
---|
Lähinnä myöhästymissyitä "Siellä sataa lunta" kun taivas oli aivan kirkas "Join kahvia enkä viittiny sitten juosta bussille kun oli niin hyvää" "Krapulassa soittaessa menee maine" "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Kapane 24.02.2006 23:45:40 (muokattu 25.02.2006 00:02:21) | |
---|
- Mul on ripuli, enkä pysty poistuun kotoo. Samalla kuuluu puhelimesta kun bussi ajaa ohi ja liikennevalot piippaa. - Mul on migreeni. - Nukuin 3 tuntia viime yönä. Huomioitavaa on, että niin nukkuivat kaikki muutkin. - Ei huvita (4 viikkoa putkeen). - Mä luulin, että meil on reenit tällä viikolla keskiviikkona. Reenit vain ja ainoastaan lauantaina ja hän kertoi tämän lauantaina puhelimessa sen jälkeen, kun reeneistä on kulunut tunti. Keskiviikkona ei ollut kuitenkaan käynyt kämpällä. - Tulin vahingossa kaks tuntia liian aikasi kämpälle ja mua rupes vituttaan, niin lähin kotiin. Muu posse tuli kuitenkin kämpälle vaikka reenit olivatkin menneet jo pilalle. - Mul on migreeni - taas. Jo toisen kerran putkeen. - Mul on ~0.1 astetta kuumetta. - Mä sain uuden pleikkari pelin. Kaikki samalta tyypiltä ja kaikki todellakin tapahtunut. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Da Make 25.02.2006 00:48:03 (muokattu 25.02.2006 00:51:49) | |
---|
Basisti: "Lähdin skeittaamaan aamulla enkä jaksa enään tulla treeneihin. Jalkakin on kipee ja ei ole rahaa." Perkele, isomies rullalaudan kanssa, toivonmukaan ei riko itteänsä. Tai samapa tuo kun ei treeneihin kerkeä. edit: Meillä on siis treenit "joka päivä", aina siellä on joku jotain riffiä keksimässä tai särösaundia säätämässä, sitten vaan kavereita soittelemaan paikalle. Kaikki asuvat suht lähellä treenistä. |
Kauan, kauan sitten treenattiin entisen bändin kanssa basistin autotallissa. Muu bändi oli jo mestoilla, mutta basistia ei kuulunut. Soitimme hänelle että oletkos treeneihin tulossa. "Joo emmä pääse mun pitää lukee ruotsin kokeisiin". Puhelun päätyttyä huomasimme että basistin reppu ruotsinkirjoineen oli seuranamme siellä treenikämpällä. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |