Mörkö 24.02.2006 21:44:02 | |
---|
Terve. Onkos täällä ihmisiä jotka pelailevat kyseistä online peliä? Itse olen vääntänyt sitä kirottua wowia mutta rupesi pikkuhiljaa maistumaan puulta. Sitten muistin tarjouksen että Anarchya saisi vuoden loppuun pelata ilmaiseksi. Pitihän se asentaa ja hyvältä vaikuttaa. Itseasiassa harkitsen jopa tilin maksulliseksi muuttamista että saisin shade classin käyttööni. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Guitarist in the Night 24.02.2006 22:03:40 (muokattu 24.02.2006 22:04:56) | |
---|
Pelasin ennen WoWia, on kyllä niin paljon sekavampi peli kuin WoW, ettei oo tosikaan. Käyttöliittymästä ei ymmärrä mitään ilman ohjekirjaa (tai kysymättä muilta) ja pelissä on myös muita ärsyttäviä juttuja, jotka tekevät pelaamisesta vähemmän mukavaa (esim. joutuu odottamaan sekunnin pari ennen kuin pystyy noukkimaan tavarat mobilta). Ei oo mulle tarkoitettu. Hevi on ihan hyvää. |
Shitmanek 24.02.2006 23:26:24 | |
---|
Pelasin ennen WoWia, on kyllä niin paljon sekavampi peli kuin WoW, ettei oo tosikaan. Käyttöliittymästä ei ymmärrä mitään ilman ohjekirjaa (tai kysymättä muilta) ja pelissä on myös muita ärsyttäviä juttuja, jotka tekevät pelaamisesta vähemmän mukavaa (esim. joutuu odottamaan sekunnin pari ennen kuin pystyy noukkimaan tavarat mobilta). Ei oo mulle tarkoitettu. Vähän samoja kokemuksia. Lisäksi "instojen" läpimeno ärsytti, ja ne generoidut questit myös. Koin pelin tylsäksi ja se käyttöliittymä kyllä oli pirun sekava. Pari päivää jaksoi ihan hyvillä mielin pelata, sitten alkoi käymään niin tylsäksi että lopetin ja poistin pelin. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
Mechanizm 25.02.2006 11:52:37 | |
---|
Joskus vuosi sitten, kun sitä sai ilmaisesksi pelata niin muutaman viikon pelailin. Oli ihan liian tylsä minun makuun. Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu" - Truman Capote |
Pelailin aikani sitä peliä kun odotin WOWin saapumista Eurooppaan. Sehän on niinku kassa-automaatilla ravais. Pelattavuus oli kohtalaisen kökköä ja 1-man instanssit toisti itsejänsä. MMO-tekijä oli pahemmin hukassa ku wowissa koska ei siinä tarvinnu muilta pelaajilta mitään. Ainakin 20 ekan levelin aikana se olis ku pelannu yksinpeliä. Ongelmia grafiikan optimoinnissa oli kun juoksi 10 jätkän vierestä niin peli rupes köhimään rankanlaisesti. Myöhemmällä sisällöllä ja/tai laajennuksilla se voi olla mielenkiintoinen kokemus mutta alkuvaikutelma oli plötsankea ja tönkkö. |
Mörkö 25.02.2006 17:24:05 | |
---|
Ehkä mulla on sitten vain huono maku kun en noin onnettomana peliä pidä. :) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
salva 26.02.2006 16:02:35 | |
---|
Kokeilin sitä ilmaista versiota pari päivää, mutta en mäkään siitä mitään tolkkua saanut. Käyttöliittymän kanssa ei ollut mitään ongelmia mutta muuten koko peli oli niin omituinen, että ei sitä jaksanu kauaa pelata. When the Sun goes down, music turns up. |
Snowblind 26.02.2006 18:14:02 | |
---|
Joskus tuota koitin kun idea vaikutti ihan kivalta mutta pelattavuus oli hiton tönkköä niin ei sitä sitten tuntia enempää jaksanut. I'm not insane, I'm just smarter than you. |