Kapane 24.02.2006 23:37:11 | |
---|
Muistaako kukaan mikä se lafka oli, joka oli Pirkkahallin lähellä. Joku hämeenmusiikki tai vastaava. Joskushan niillä oli liike myös Tampere taloa vastapäätä, mutta vuosiin siellä ei ollu enää kuin kylttiseinässä ja enää ei kai sitäkään. Mutta onko se Pirkkahallin mesta viä pystyssä? Skenehuora jo 4 vuotta. |
riffi-rotta 24.02.2006 23:42:02 | |
---|
Muistaako kukaan mikä se lafka oli, joka oli Pirkkahallin lähellä. Joku hämeenmusiikki tai vastaava. Joskushan niillä oli liike myös Tampere taloa vastapäätä, mutta vuosiin siellä ei ollu enää kuin kylttiseinässä ja enää ei kai sitäkään. Mutta onko se Pirkkahallin mesta viä pystyssä? Eikös siellä ollu joku Rock-center tai jotain...?...? RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads |
superfly 24.02.2006 23:46:54 | |
---|
Muistaako kukaan mikä se lafka oli, joka oli Pirkkahallin lähellä. Joku hämeenmusiikki tai vastaava. Joskushan niillä oli liike myös Tampere taloa vastapäätä, mutta vuosiin siellä ei ollu enää kuin kylttiseinässä ja enää ei kai sitäkään. Mutta onko se Pirkkahallin mesta viä pystyssä? Taitaa olla Rock Center tämä. Sijaitsee nykyään Tammelan torilla Tammer-Pianon vieressä ja ne on jollain tavalla kai samaa puljuakin nykyään jos en ihan väärin tajunnut asiaa. Lähinnä siellä näytti rumpusälää olevan myynnissä, jonkun verran kitaroita ja vaffareitakin toki. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
1976 24.02.2006 23:50:54 (muokattu 25.02.2006 00:22:26) | |
---|
Eikös siellä ollu joku Rock-center tai jotain...?...? Hmm, onko Treella joku uusi musakauppa, mistä en ole tietoinen :P Itsellä on hyviä muistoja Ahosen musiikista, joskus 89 tms. kun kävin ostamassa ensimmäistä sähkökitaraa ja maestro oli hyvinkin auttavainen kitaran valinnassa ja sain tiluttaa niitä ekoja oppimiani metallica riffejä aivan rauhassa siellä alakerran kopissa. Taisi olla ibanez ex-350 skeba, joka sieltä sitten lähti mukaan (varmaan ylihintaan, mutta silloin ei ollut MNettiä auttamassa). Ehkä aika kultaa muistot ;) Parasta palvelua olen saanut Tammer-pianossa ja Tampereen musiikissa. Vanhaa soitinkeskusta olen jostain syystä aina vierastanut. Pitääpä mennä käymään dlx-musassa, jos siellä olisi vähän leppoisampi meininki. |
LO 25.02.2006 11:18:17 | |
---|
Parasta palvelua olen saanut Tammer-pianossa ja Tampereen musiikissa. Vanhaa soitinkeskusta olen jostain syystä aina vierastanut. Pitääpä mennä käymään dlx-musassa, jos siellä olisi vähän leppoisampi meininki. Kaikki vanhan soitinkeskuksen myyjät on nykyään DLX:ssä ;) Mäkin tykkään Tampereen Musiikista eniten. |
Exhausted 25.02.2006 11:43:51 | |
---|
Taitaa olla Rock Center tämä. Sijaitsee nykyään Tammelan torilla Tammer-Pianon vieressä ja ne on jollain tavalla kai samaa puljuakin nykyään jos en ihan väärin tajunnut asiaa. Lähinnä siellä näytti rumpusälää olevan myynnissä, jonkun verran kitaroita ja vaffareitakin toki. Itse asiassa olivat samaa puljua jo silloin kun Rock-Center oli vielä Pirkkahallin kupeessa. Muistaakseni ostin aikanaan vahvistimen niin että maksoin sen Tammer-Pianosta, mutta se piti hakea Rock-Centeristä. |
-Prokitaristi- 25.02.2006 12:05:44 | |
---|
Oho! Tampereen Soitinkeskus on lopettanut... DLX:kö on muuten sama? On muuten ottanut Top Soundin tyylisen valikon tuo DLX. |
Oho! Tampereen Soitinkeskus on lopettanut... Jo vähän aikaa sitten;) DLX:kö on muuten sama? Samat myyjät, eri tuotteet. |
McNulty 25.02.2006 15:46:05 | |
---|
Mielestäni Vertikaali Tampereella on ollut tähän asti palvelultaan ja meikäläiselle tärkeällä kitaratarjonnallaan heikoin esitys. Ei mitään erikoisen huonoa tai pahaa sanottavaa, vaan vertailussa muihin se heikoin. Ahoseen olen tottunut... Ja nämä hyvät liikkeet joita tässäkin threadissa on jo mainittu ovat kyllä Tampereen parhaimmistoa soitinliikkeen ominaisuudessa. Tre:n DLX:ssä en ole vielä käynyt. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
zeme 25.02.2006 16:48:00 (muokattu 25.02.2006 16:49:54) | |
---|
Taitaa olla Rock Center tämä. Sijaitsee nykyään Tammelan torilla Tammer-Pianon vieressä ja ne on jollain tavalla kai samaa puljuakin nykyään jos en ihan väärin tajunnut asiaa. Lähinnä siellä näytti rumpusälää olevan myynnissä, jonkun verran kitaroita ja vaffareitakin toki.
Rock Center itseasiassa on Tammer-Pianon soitin varastona toiminu ja toimii kai vieläkin... Ja siitä että täällä haukutaan Tampereen Musiikkia on kyllä käsitämätöntä, kyllä ne jätkät on ihan hyviä... No se kyllä täytyy myöntää et alakerran Hamppunen kyllä on vähän ärsyttävä, mut asioinkin enemmän Riikosen kanssa.. Nii jas ti DLX:säkin on hyvä paikka.. Molemmissa kaupoissa on asiantuntevaa väkeä ja hyvä palvelu, ainbakin minulle on... Ahosen musiikkihan on oma lukunsa, hienoja vempeleitä siellä kyllä on, vanhaa tavaraa, mutta sääli että myyjät on mulkkuja... Nii ja pakko vähän muutenkin DLX:sää ja Musiikia vähän kehua, kun saan jätkiltä hyvää alennusta soitimiin, semmosia, että jopa Musik-Produktiv ja thomankin kalpenee oikeen todenteolla :D.. No problem. |
Point 27.07.2007 16:03:01 | |
---|
Ahosen musiikki on ehdottomasti huonoin. paras on Rock center. aina hyvää palvelua ja mukavat myyjät ja kaikkea tuntuu sieltä löytyvän=9 |
varo 02.08.2007 20:10:35 | |
---|
huonoimmasta liikkeestä en tiedä mutta paras on ehdottomasti tammer-piano. palvelu pelaa ja se on ainoa liike, mistä kitaristin näkökulmasta saa laadukkaita tuotteita. Näitä ovat esimerkiksi esp,esp-ltd,jackson, gibson yms. |
niin 29.05.2008 12:19:21 | |
---|
Paras on Tampereen musiikki. Osataan näyttää ja kertoa mitä esim. keyboardilla voi tehdä ja kertoa ominaisuudet. Siis, on tutustuttu myytäviin tuotteisiin. Tammer Piano, kysymyksiin vastaus , en ole tutustunut, mutta kova peli se on, tätä sain kuulla montakertaa, joten kävelin ulos. |
Janne19691 29.05.2008 12:58:18 | |
---|
Mun mielestä ehdottomasti paras on ollut Nekalan Löytö Rock Centteri, siellä on tosi hyvä meizinki aina ja kiva käydä vaikka ei ikinä ostaiskaan mitään. Siellä myyjät soisoo tuotteidensa takana (tuotteet on siinä näyteikkunalla niin jätkät on siellä sisällä sitten). Tosi laadukkaat aletuotteet myös ja halvalla! Kandee tsekata se ulos! Rule #1: There are no rules. |
Pattari 29.05.2008 14:08:32 | |
---|
Tammerpianosta tulee mieleen vaan se kaupan johtaja joka yritti kovaa vauhtia myydä mulle kolmeen kertaan valvekingiä vaikka sanoin aina uudestaan että en tykkää sen soundista ja se vaan käy välillä muut peaveyt läpi ja taas valvekingiä kauppaamaan. Myynti puheena "Kovat nimet on ostanu ja kaikki on kiitelly kun on niin kova peli" hyvä kun pääsi kaupasta ulos. Muuten sielä oli kyllä ihan hyvät myyjät ois vaan se vanha patu antanu niitten hoitaa myymisen. "Äitis tekee rumia pullia!" |
superfly 29.05.2008 14:27:23 | |
---|
Tammerpianosta tulee mieleen vaan se kaupan johtaja joka yritti kovaa vauhtia myydä mulle kolmeen kertaan valvekingiä vaikka sanoin aina uudestaan että en tykkää sen soundista ja se vaan käy välillä muut peaveyt läpi ja taas valvekingiä kauppaamaan. Myynti puheena "Kovat nimet on ostanu ja kaikki on kiitelly kun on niin kova peli" hyvä kun pääsi kaupasta ulos. Muuten sielä oli kyllä ihan hyvät myyjät ois vaan se vanha patu antanu niitten hoitaa myymisen. Tuo on kyllä aika rasittavaa. Ja ostit mitä tahansa niin aina myyjällä on kotona samanlainen peli :) Enivei, Tammer-Pianossa tähän vähiten oon kuitenkin törmännyt kun en sen vanhan patun kanssa juuri asioi. Kannattaa heti kärkeen kysyä siltä jotain haastavaa niin yleensä se menee hiljakseksi ja menee etsimään poikia avuksi. Siellä homma toimii aika hyvin kyllä noin keskimäärin. Killing internet dragons is serious business! |
heikai 27.05.2012 23:12:29 | |
---|
Tammerpianon vanhaapatua ei saa moittia ,sehän tietää KAIKEN JA KAIKESTA |
lonelyplayer 27.05.2012 23:21:48 (muokattu 27.05.2012 23:27:30) | |
---|
heikai: Tammerpianon vanhaapatua ei saa moittia ,sehän tietää KAIKEN JA KAIKESTA Hieno nosto...eläköön Manse ! E: nyt vasta alan ymmärtää miksi sieltä pois muutin =) |
Vesihiisi 28.05.2012 13:18:19 | |
---|
Täytyy kyllä suositella Ahosen musiikkia, ei tosin siksi että sieltä mitään kannattaisi ostaa. Paikka on outo, ja ostokokemus voi olla hyvin hämmentävä. |
korvaoo 28.05.2012 13:33:35 | |
---|
Vesihiisi: Täytyy kyllä suositella Ahosen musiikkia, ei tosin siksi että sieltä mitään kannattaisi ostaa. Paikka on outo, ja ostokokemus voi olla hyvin hämmentävä. eikös ahonen muuttanu justiinsa? ainakin jäin tämmöseen mielikuvaan kun siitä ohi ajelin. tosin ajelin siitäkin ohi mihin kuvittelin tuon muuttaneen, mutten kyllä bongannut. Pitäisikin kävästä pitkästä aikaa, jos vaikka vanhat parrat olisi puikoissa vielä :D kaikki paitsi on turhaa. |