leka 24.02.2006 10:35:26 (muokattu 24.02.2006 10:35:39) | |
---|
Bändissä soittaminen on tietenkin kivaa, mutta onko kuulijoilla? Mikä sinun bändistäsi tekee fanittamisen arvoisen? Omantunnon kysymys: Jos pystyisit multiploitumaan, niin menisitkö katsomaan oman bändisi keikkaa? Miksi? JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
baron 24.02.2006 10:45:01 (muokattu 24.02.2006 10:45:46) | |
---|
Bändissä soittaminen on tietenkin kivaa, mutta onko kuulijoilla? Mikä sinun bändistäsi tekee fanittamisen arvoisen? Omantunnon kysymys: Jos pystyisit multiploitumaan, niin menisitkö katsomaan oman bändisi keikkaa? Miksi? Totta hemmetissä. Olisi kiva kuulla, miltä se kuulostaa. Ei äänitteet anna oikeaa kuvaa. Ne harvat kerrat, kun oon ollut poissa lavalta ja pojat soittaneet ilman mua, kuulostanut paremmalta kuin olisin voinut kuvitella. Kiinnostaa oikeasti, kuinka hyvää se olisikaan kun olisin vielä itse lauteilla! Sitä paitsi ohjelmistossa on niitä piisejä, joista itse tykkään. My name is Baron, Sir Baron. |
juici 24.02.2006 10:53:20 | |
---|
Kyllähän omia biisejä olisi mukava kuulla livenä ja moshata niiden mukana. Tai sitten rokkipoliisina kommentoida omaa soittoa. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
Fortune 24.02.2006 11:08:38 (muokattu 24.02.2006 11:08:46) | |
---|
En pysty irrottautumaan tietoisuudestani sen vertaa, että ihan objektiivisesti voisin arvioida. Biisit ovat niin tuttuja, että niissä varmasti kuulee tasoja (tai siis luulee kuulevansa), joita paikalle sattuva, niitä ensi kertaa kuuleva yleisön edustaja ei varmasti kuule. Joten en osaa arvioida biisimateriaalin iskevyyttä, mutta tylsiksihän noita biisejä sanotaan. Mutta ei me niitä uskota... Soiton laatu on kyllä nykyään sillä tasolla poppisbändissä, että kyllä sitä viitsisi sen puolesta kuunnella, treenaaminen ja keikkailu (vaikkakin harvakseltaan) on tehnyt tehtävänsä ja kokonaisuus toimii kyllä soundillisesti ja soitollisesti. Eli sen puolesta ei ole ongelmia, mutta biisimateriaalin hyvyys on toki jokaisen henkilökohtaisesti arvioitava. Kyllä me hyvin soitamme ja vedämme joka pirun keikan yhtä pieteetillä, mutta jos ei tykkää peruspopista, niin ankea on olla keikalla. Kiva on soittaa ja ei hävetä, enempää en voi tietää eikä minun tarvitsekaan. |
JCM 24.02.2006 11:29:56 (muokattu 24.02.2006 12:02:58) | |
---|
Mikä sinun bändistäsi tekee fanittamisen arvoisen? Sen päättää kuulija. Omantunnon kysymys: Jos pystyisit multiploitumaan, niin menisitkö katsomaan oman bändisi keikkaa? Miksi? Tottakai menisin, ensinnäkin olisi mukava nähdä miltä meno näyttää livenä, lisäksi pidän bändini biiseistä. |
Tympee Huttunen 24.02.2006 11:34:40 | |
---|
Ne harvat kerrat, kun oon ollut poissa lavalta ja pojat soittaneet ilman mua, kuulostanut paremmalta kuin olisin voinut kuvitella. Kiinnostaa oikeasti, kuinka hyvää se olisikaan kun olisin vielä itse lauteilla! Hyvin sanottu:) Rehellisesti sanottua, enpä itse omalle keikalle menisi. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Juhani 24.02.2006 11:52:38 | |
---|
Tottakai. Ainakin Äänilaitteen keikalle kun nykyään kaikki keikat on kokonaan improvisaatiota. Olisi jännä kuulla mitä sieltä tulee. :D |
Feggy 24.02.2006 12:03:02 (muokattu 24.02.2006 12:03:37) | |
---|
Menisin. Me ei kuulosteta tarkkaan ottaen keneltäkään muulta ja meillä on hyviä biisejä. Shake some action. |
kivi 24.02.2006 12:45:08 | |
---|
Omantunnon kysymys: Jos pystyisit multiploitumaan, niin menisitkö katsomaan oman bändisi keikkaa? Miksi? Menisin. Sitten keikan jälkeen tulisin hirvittävässä kumarassa selittämään niille, miten niiden pitäisi arrata biisinsä ja tarjoutuisin juot... tuottamaan niiden levyn. Joisin niiden viinat "noin niinku etumaksuksi". Yöllä sopertaisin niille, että "oikeashti te ootte ihan pashkoja, mutta mä pelashtan teidät". Aamulla nolottaisi. ;-) :-D vai :-| ? |
Kapane 24.02.2006 13:32:35 | |
---|
En, koska olen kuullut ne biisit jo sataan kertaan ja minua ei enää vähempää voisi kiinnostaa niitä kuunnella. Soittaminen on kivaa tosin. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Juntunen 24.02.2006 13:42:22 | |
---|
Kyllä menisin joo. Eniten tahtoisin miksata omaa bändiäni. Tai tehdä valot. Tietäisin tasan tarkkaan biisit ja fiilikset. |
Lönnrot 24.02.2006 14:01:38 | |
---|
Tarjoutuisin vakituiseksi basistiksi, kun mähän jo osaan jo ne biisit. Hello Kettle, my name is Pot. |
Jonte 24.02.2006 15:29:21 | |
---|
Bändissä soittaminen on tietenkin kivaa, mutta onko kuulijoilla? Mikä sinun bändistäsi tekee fanittamisen arvoisen? Omantunnon kysymys: Jos pystyisit multiploitumaan, niin menisitkö katsomaan oman bändisi keikkaa? Miksi? Menisin morjestamaan ja soittamaan poskea lavan reunalle, kavereita ne kuitenkin olisivat. Samalla ottaisin vähän huurteista ja arvioisin miten bändi on kehittynyt. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Menisin. Sitten keikan jälkeen tulisin hirvittävässä kumarassa selittämään niille, miten niiden pitäisi arrata biisinsä ja tarjoutuisin juot... tuottamaan niiden levyn. Joisin niiden viinat "noin niinku etumaksuksi". Yöllä sopertaisin niille, että "oikeashti te ootte ihan pashkoja, mutta mä pelashtan teidät". Aamulla nolottaisi. ;-) :-D vai :-| ? XD Shake some action. |
S.i.r. 25.02.2006 11:06:50 | |
---|
Totta helkkarissa menisin. Keikan jälkeen kehoittaisin muita antamaan lahjattomalle basistille (itselleni) kenkää. |
Lennu 25.02.2006 11:12:44 | |
---|
En menis Jean S:n keikalle, mutta omaa bändiä kyllä menisin kuuntelemaan. On niin mahtimeininki. Ei puutu ku pyroshow. |
Da Make 25.02.2006 12:47:18 | |
---|
Kyllä me ainakin omaa juttuamme digataan, eikai sitä muuten edes tehtäisi? Itseasiassa olisi siistiä nähdä oma esitys ulkopuolisen katsojan silmin, mitä voisi parantaa, mikä näyttää huonolta, meneekö puuroksi, pysyykö keikkaa seuraavalla mielenkiinto yllä koko esityksen ajan. |
Kirjoitus virhe 25.02.2006 13:03:37 | |
---|
Tottahan toki. Sitten en tiedä menisinkö jos ei olisi bändin kanssa mitään tekemistä. Varmaan jos ilmainen keikka olisi ja paikanpäällä olisi kaljahana. HEAVYROCKPELLE. |
moderndrummer88 25.02.2006 13:22:28 | |
---|
kyllä menisin "Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." - jonsku1 |
Sorrow 25.02.2006 17:14:38 | |
---|
joo-o |