Aihe: Fulltone pedaalien ystävät!
1
Stone
24.02.2006 22:55:44

Tämä ilmoitus ei suoranaisesti ehkä kuulu tänne, mutta jos sinua kiinnostaa Fulltone pedal 69 tai fulldrive 2 säröpedaalit, niin nyt täytyy mainostaa, että nämä herkut ovat myynnissä muusikoiden.net 'TORI' osastolla.
"Keith Richards and sounds is better"
goose
24.02.2006 22:59:06 (muokattu 24.02.2006 23:00:21)
Tämä ilmoitus ei suoranaisesti ehkä kuulu tänne, mutta jos sinua kiinnostaa Fulltone pedal 69 tai fulldrive 2 säröpedaalit, niin nyt täytyy mainostaa, että nämä herkut ovat myynnissä muusikoiden.net 'TORI' osastolla.

No kun nyt aloitit aiheesta oikeen keskustelun niin keskustellaan sitten ;).
Viilaa hinnat kuntoon niin kauppa käy. Tuolla hinnalla pelit irtoaa uutena...

EDIT: 69:n voisin ottaa testiin joku ilta.. ei ole tullut nykyisellä setupilla sitä kokeiltua.
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
Johnny99
25.02.2006 00:42:00 (muokattu 25.02.2006 00:44:46)
Elektroniikka ja soitinrakennus puolella on selvät ohjeet rakentaa tuo full drive 2 pedaali. Rakentakaa itse niin säästyy 200€. Ja voitte vielä kehuskella että on itsetehty pedaali. Eikä ole muuten kovinkaan vaikeaa.

Tuolla:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=90495&o=0
Myykää mulle pink paisley tele/strato
Joees
25.02.2006 00:44:00
No kun nyt aloitit aiheesta oikeen keskustelun niin keskustellaan sitten ;).
Viilaa hinnat kuntoon niin kauppa käy. Tuolla hinnalla pelit irtoaa uutena...

Niimpä. Mä möin mun kummatkin Fulldrivet pois rahapulassa :( Yh... Pakko hommata joskus taas kun on ylimääräsiä senttejä. Paitsi että taisin halvemmalla myydä sen spesiaalin, Fiesta Redin.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
svilo
25.02.2006 08:22:32
...on niitä pojat parempiakin speduja

-sv
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say? A: Yes. (R.Aiken)
javia
25.02.2006 08:47:17
...on niitä pojat parempiakin speduja

-sv

Näin on , tyrkyllä lautaan ollu monenmoista "butiikkia", mutta jostain syystä tää fulldrive2 siel kuitenkin taas on?
Man With Bad Tone Laughs Alone!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)