KaRa 24.02.2006 18:25:51 | |
---|
Rupeaa pikkuhiljaa hermot kyrvähtämään, kun cleanilta muuttuu säröön jatkuvasti ja joutuu johdon kanssa pelleilemään radioantennin paikan etsimisen lailla. Onko ihan mennyt rikki vai ottaako se vaan jotain häiriöö tjsp? Rummut on selkäranka, basso jalat, laulu aivot ja kitara sielu! |
ReBeat 24.02.2006 19:22:18 | |
---|
Saattaa olla että kanavanvaihtajan johdon plugissa karvat ottavat aiheetonta kontaktia. Avaa se ja katso etteivät johtimet ole liian lähekkäin. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
koponen 24.02.2006 19:42:10 | |
---|
Ei sitten tullut mieleen katsoa tai mitata yleismittarilla ennenkuin tulet tänne kyselemään? Vai luuletko että joku korjaa sen foorumin välityksellä? Sori avautuminen, mutta jotain rajaa näihin topikeihin. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
Tympee Huttunen 24.02.2006 19:58:47 (muokattu 24.02.2006 19:59:27) | |
---|
Ei sitten tullut mieleen katsoa tai mitata yleismittarilla ennenkuin tulet tänne kyselemään? Vai luuletko että joku korjaa sen foorumin välityksellä? Sori avautuminen, mutta jotain rajaa näihin topikeihin. Aikamoinen vastaus. Ihan hyvä kyssärihän tuo oli ja vastauskin taisi tulla jo. On myös aikamoinen harhaluulo, että yleismittari joka kodista löytyy. Veikkaan, että johto on jotakin iskua saanut ja siksi välillä ottaa oikosulkua. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
KaRa 24.02.2006 20:05:33 (muokattu 24.02.2006 20:06:49) | |
---|
Ei sitten tullut mieleen katsoa tai mitata yleismittarilla ennenkuin tulet tänne kyselemään? Vai luuletko että joku korjaa sen foorumin välityksellä? Sori avautuminen, mutta jotain rajaa näihin topikeihin. No ei sitten sulla välähtänyt etten ole mikään sähkömies. Mulla mitään mittareita ole. Ja rajaa vaan ittees.... v*ttu tullaan joka asiasta valittamaan. Rummut on selkäranka, basso jalat, laulu aivot ja kitara sielu! |
koponen 24.02.2006 21:06:49 | |
---|
No ei sitten sulla välähtänyt etten ole mikään sähkömies. Mulla mitään mittareita ole. Ja rajaa vaan ittees.... v*ttu tullaan joka asiasta valittamaan. Äläpäs herneile. Uusavuttomuudesta on täällä puhuttu ennekin ja tämä topic osoittaa sen ettei sitä keskustelua vastaisuudessakaan tarvitse käydä ilman syytä. Mutta ReBeat tuossa mahdolliset viat luettelikin joten nyt voit rohkeasti tehdä sen minkä olisit voinut pennin logiikalla tehdä ihan kyselemättäkin. Peace. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
KaRa 24.02.2006 21:16:36 (muokattu 24.02.2006 21:30:21) | |
---|
Mitähän mahdat tarkoittaa uusavuttomuudella? Jos tarkoitit täällä foorumilla oloa, niin 4 vuotta olen ollut, tosin en tällä nickillä ja jos taas tarkoitit kitaran soittoa niin kymmenisen vuotta kohta suurrinpiirtein. Eli kai olen sitten ikuinen avuton? ...Ja mulla on täysi oikeus herneillä. Mitävarten varten tämä foorumi on pystyssä? no esim siksi että täällä voidaan kysyä. Eikö tämä nyt voi mennä kaaliin. Ja minä harvemmin tänne kirjoittelen, koska olen löytänyt kysymyksiini vastauksen ihan riittävän hyvin, mutta sen kerran kun täältä jotain kysyn, niin pitääkö tulla valittamaan turhasta kysymyksestä? Vattu se mulle turha kysymys on! kai se niille on jotka sen vastauksen tietää ja ne voikin sitten ystävällisesti vastata eikä tulla vittuilemaan (sori).. ja jos joku on vielä aikeissa vattuilla, niin heittää sen näppiksen ikkunasta läpi ja äkkiä! ennenkuin pääsee sormet näppäilee vääriä kirjaimia väärälle henkilölle! Olen puhunut. Piste (.). Rummut on selkäranka, basso jalat, laulu aivot ja kitara sielu! |
Mulla on marshallin(vs230) kanssa samanlainen ongelma, siinä ei kyllä ole vika pedaalissa, vaan itse marsussa. Onneksi ei tarvi käyttää enään tätä kyseistä vahvaria:) |
KaRa 24.02.2006 21:53:04 | |
---|
Vaihdoin kv johdon tuohon, niin se pelitti sitten. Täytyy hommata toinen johto... :/ Rummut on selkäranka, basso jalat, laulu aivot ja kitara sielu! |