stickyfinger 24.02.2006 12:07:36 | |
---|
Eikös tuolla DVD:llä ole ekat vilahdukset Kissin jäsenistä, ennen kuuluisuutta? Ainakin Ace Frehley tietääkseni esiintyy tuolla DVD:llä. Noin 2 sekuntia näkyy Acen naamaa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Pablo Kigero 24.02.2006 12:11:28 | |
---|
Ja noin 5 sekuntia , Acen penistä.. olenko oikeassa? Now it's right, time to roll! |
Sarko 24.02.2006 15:35:03 | |
---|
Info: Arthur "Killer" Kane kuoli juuri kesken re-union vuotta, eli oliko se nyt 2003 vai 2004. Syöpään kuoli hän, RIP. New York Dolls on eräs niistä parhaista asioista mitä NYC:stä on ikkiin tullut, KISSin, Patti Smithin, VU:n ja JT & The Heratbreakersien ohella. Täysi arvostus. I'm just about oh yeah |
Info: Arthur "Killer" Kane kuoli juuri kesken re-union vuotta, eli oliko se nyt 2003 vai 2004. Syöpään kuoli hän, RIP. New York Dolls on eräs niistä parhaista asioista mitä NYC:stä on ikkiin tullut, KISSin, Patti Smithin, VU:n ja JT & The Heratbreakersien ohella. Täysi arvostus. Juuri näin. Leukemia vei pois. Kane oli juuri päässyt uskoon, ja hieno uutinen tuli että nyt jätkät kokeillaan tätä reunion juttua. Kerkesi tämän Meltdownin vetässä, ja sitten siihen se jäikin. Kun ajattelee Kanen elämää, niin ei siellä paljon highpointseja ole. 75-90 pelkää dokailua, ja eikös jätkä hakattu puolkuoliaaks joskus 80-90 taitteessa. Oli sairaalassa jonkin aikaa. Lisäystä... Yritti itsemurhaakin jossain vaiheessa. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Jackie 25.02.2006 10:34:08 (muokattu 25.02.2006 10:34:36) | |
---|
......... When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Sarko 25.02.2006 21:50:57 (muokattu 25.02.2006 21:55:45) | |
---|
Joo, ei Kanella helppoa ollu. Mutta toisaalta, eipä noilla muillakaan NYC:n sankarimuusikoilla: Johnny Thunders veti ittesä ihan paskaksi kamalla ja viinalla, siihenhän se nuukahti loppujen lopuksi. Dee Dee Ramone ja Tom Verlaine myivät joskus itseänsä kamaa saadakseen. Stiv Batorsikaan ei ollut streitti kaveri, veti kamaa, menetti tuntoaistinsa ja jäi auton alle Pariisissa. Käveli onnettomuuspaikalta kotiin ja kuoli sänkyynsä. Cheetah Chrome veti roinaa myös turhan paljon, mutta on nykyään kuosissa. Lou Reedista liikkui muinoin huhu että amfentamiinin liikakäyttö olisi lamaannuttanut hänen kasvojen lihakset. Tällästa :) Pikkasen boheemia menoa ollut, mutta ei voi kiistää sitä että New Yorkista on tullut niin loistavaa rock-musiikkia että oksat poies. Parasta Amerikkalaista musaa suoltanut kaupunki Detroitin ohella. I'm just about oh yeah |
Malakias 25.02.2006 22:30:16 | |
---|
Muistaisin nähneeni vuonna 1985 Valkeakosken Koivu ja Tähti- juhannusFestareilla bändin nimeltä London Cowboys(?). Sellainen muistikuva on,että rumpuja olisi soittanut Jerry Nolan. En ole ihan satavarma mutta joku varmaan tietää tarkemmin ja osaa oikoa. Thunders tuli nähtyä pariin kertaan,paskoja olivat keikat, kun oli artisti hieman artistisesssa kunnossa. Mutta meininki oli aivan mahtava! It's allways too Loud |
Marlowe 26.02.2006 19:36:54 | |
---|
Muistaisin nähneeni vuonna 1985 Valkeakosken Koivu ja Tähti- juhannusFestareilla bändin nimeltä London Cowboys(?). Sellainen muistikuva on,että rumpuja olisi soittanut Jerry Nolan. En ole ihan satavarma mutta joku varmaan tietää tarkemmin ja osaa oikoa. Nolan ainakin soitteli noihin aikoihin London Cowboysin riveissä, joten on hyvin mahdollista, että muistikuvasi olisi oikea. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Artist 26.02.2006 20:11:05 | |
---|
Johnny Thunders veti ittesä ihan paskaksi kamalla ja viinalla, siihenhän se nuukahti loppujen lopuksi. Thunders kuoli metadonin yliannostukseen, mutta olosuhteet olivat epäselvät ja vieläkään ei olla varmoja etteikö kuolemantapaukseen olisi liittynyt rikosta. Jonkinlaista teoriaa esittelee Willy DeVille "Please Kill Me" kirjassa ainakin. Tosin muistaakseni Thundersilla oli kuolinvuotenaan todettu jo leukemia tms. sairaus, joten ehkäpä ei olisi pitkään pystyssä ollutkaan, vaikka oli käsittääkseni raitistunutkin välillä. "Dance like no one is watching. Sing like no one
is listening. Love like you've never been hurt." |
ministeri 03.03.2006 23:18:17 (muokattu 03.03.2006 23:26:54) | |
---|
Kyllä mä jotain muistan. ;-) Se oli Lahdessa, Jokimaalla kesällä -84, mitkäs rock-festarit siellä olikaan? Olihan se mukava nähdä, kun kova fani olin ja vaikkei tommonen ulkoilmafestari ole useinkaan paras paikka rock-keikalle, IMHO. Heartbreakersissa oli muistaakseni ainakin Lure ja Nolan mukana, oisko ollut Rathkin? Myös Hanoi Rocks oli esiintymässä siellä, joten ei huonot bileet. kuule muistatko että soittiko hanoi rocks ja heartbreakers samana iltana??olin meinaan siellä mutta muistan vain hanoin...olin ihan pikku jätkä..olin backstagella ihmettelemässä hanoin ukkoja...siskon poikakaveri oli roudaamassa..teki äänihommia ym. lahden seudulla.. |
Blue Moon 03.03.2006 23:24:17 | |
---|
kuule muistatko että soittiko hanoi rocks ja heartbreakers samana iltana??olin meinaan siellä mutta muistan vain hanoin...olin ihan pikku jätkä.. En muista... Hanoi Rocksinhan ei pitänyt alunperin soittaa siellä ollenkaan, vaan jonkun toisen keikan peruuntumisen (?) takia sitten tulivat tuonne "yllätysesiintyjänä". Soittivat muistaakseni illan viimeisenä mutten muista oliko se samana päivänä kuin Thunders. - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |
ministeri 03.03.2006 23:29:52 | |
---|
En muista... Hanoi Rocksinhan ei pitänyt alunperin soittaa siellä ollenkaan, vaan jonkun toisen keikan peruuntumisen (?) takia sitten tulivat tuonne "yllätysesiintyjänä". Soittivat muistaakseni illan viimeisenä mutten muista oliko se samana päivänä kuin Thunders. joo hanoi oli vika se on kyl varmaa. mut mä kyl tiesin ainakin edellisenä päivänä et hanoi soittaa..kun menin nimenomaan niitä katsomaan. se oli sen vikan levyn aikaa, ei mennyt kauaa kun razzle kuoli. |
Blue Moon 03.03.2006 23:35:21 | |
---|
joo hanoi oli vika se on kyl varmaa. mut mä kyl tiesin ainakin edellisenä päivänä et hanoi soittaa..kun menin nimenomaan niitä katsomaan. se oli sen vikan levyn aikaa, ei mennyt kauaa kun razzle kuoli. Jep, se oli kesällä -84, taisi olla juhannus. Muistan hyvin, että ennakkomainoksissa mun muissa puffeissa ei mainittu Hanoi Rocksia. - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |
Jackie 01.05.2006 23:39:55 | |
---|
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Feggy 02.05.2006 08:33:57 | |
---|
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
Artist 02.05.2006 10:48:44 | |
---|
Mielestäni kuulosti aika samanhenkiseltä kuin monet uudemmat Stones kappaleet, tuo NYD:n uusin veto. Oli tosin odotettavissa, ja ihan kelpo biisi tuo on. Mutta en tiedä sitten, toivottavasti albumi tulee olemaan räväkämpi kokonaisuudessaan. Onko kukaan onnistunut vielä tsekkaamaan tuota Thunders, Kane & Nolan -You Can't Put Your Arms Around A Memory -DVD:tä? |
Artist 09.05.2006 15:06:54 | |
---|
Hep, huomasinpa äsken, että viime kuun lopulla on tullut mielenkiintoinen Dolls-uutuus. Ennenkin hyvillä bokseilla kunnostautunut Castle on julkaissut From Here To Eternity Live Bootleg -nimisen Dolls kokoelmaboksin. Sisältää kolme cd-levyllistä elävää Dolls-materiaalia vuosien varrelta, yhden normaali cd:n hinnalla. Pakko-ostos! |
stickyfinger 09.05.2006 17:01:41 | |
---|
Ei hullumpi. Kelpo ikämiespoppi. Meikäläinen tykkää, niinkuin mainittu, Stones-henkinen venyttely! Kiva! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
jjylli 09.05.2006 17:36:36 | |
---|
Uusi biisi "Take a good look at my good looks" kuunneltavissa täällä: www.myspace.com/newyorkdolls kamalan kuulosta mun mielestä. mutta toivottavasti lähtevät keikoille soittamaan vanhoja stygejä, tosin se on musta vähän niinku rollarit vetäis ilman keeffiä. |
Artist 09.05.2006 17:41:29 | |
---|
kamalan kuulosta mun mielestä. mutta toivottavasti lähtevät keikoille soittamaan vanhoja stygejä, tosin se on musta vähän niinku rollarit vetäis ilman keeffiä. No ainakin tähän asti ovat keikoilla pelkästään vanhoja biisejä veivanneet, joten tuskinpa uuden levyn ilmestyessäkään niitä setistään hylkäävät. NYD ilman Johnnya sama kuin Stones ilman Keefiä? Ehkäpä, ehkäpä. Mutta on se silti Dolls, ja kyllä varmaan menisin livenä katsomaan, jos tännepäin tulisivat. |